Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт спортивно-оздоровчого парку по вул. Ю. Шумського, 3 (біля озера Тельбін) в Дніпровському районі»
Очікувана вартість
8 776 612,00 UAH
UA-2019-06-21-002581-a ee425f9f15f0427a9377c68854a878db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 11:46
Очікувана вартість: 8 776 612,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 883,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт спортивно-оздоровчого парку по вул. Ю. Шумського, 3 (біля озера Тельбін) в Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02098, Україна, Київська область, м. Київ, парк по вул. Ю. Шумського, 3 (біля озера Тельбін) в Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі до 30% від суми цього Договору забезпеченої бюджетним фінансуванням на 20__рік, в т.ч. ПДВ - 20%. строком на _____________ місяці за умови відкритого Підрядником рахунку в ГУ ДКСУ згідно п.21 Постанови Кабінету Міністрів України “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 (із змінами та доповненнями) та за отриманого погодження від Замовника Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 17:38
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМ-СВ" 8 762 364,57
UAH з ПДВ
8 762 364,57
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРГО ПРОГРЕС 8 765 641,03
UAH з ПДВ
8 765 641,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2019 16:46
Електронний підпис
06 липня 2019 16:45
Наказ Виконроб.pdf
06 липня 2019 16:45
КопіїУстановчих.rar
06 липня 2019 16:45
Досвід.rar
06 липня 2019 16:45
Договір_техніка.pdf
06 липня 2019 16:45
Договір_Озеленення.pdf
06 липня 2019 16:45
Додаток 3.pdf
06 липня 2019 16:45
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 14:53
Електронний підпис
10 липня 2019 14:51
Довідки.pdf
05 липня 2019 17:22
Електронний підпис
05 липня 2019 17:20
Електронний підпис
05 липня 2019 17:00
Лицензія.pdf
05 липня 2019 16:59
Договір буд. машин.pdf
05 липня 2019 16:59
Довідка працівникі.pdf
05 липня 2019 16:59
Гарантійні листи.pdf
05 липня 2019 16:59
Досвід 2.pdf
05 липня 2019 16:59
Досвід 1.pdf
05 липня 2019 16:59
Договір озелененя.pdf
05 липня 2019 16:59
Договор буд машин.pdf
05 липня 2019 16:59
Кошторис 2.pdf
05 липня 2019 16:59
Кошторис 3.pdf
05 липня 2019 16:59
Розрахунок зп та опр.pdf
05 липня 2019 16:59
Кошторис 1.pdf
05 липня 2019 16:59
35.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМ-СВ"

ТОВ ЕНЕРГО ПРОГРЕС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМ-СВ"
#39801844
Відхилено 8 762 364,57
UAH з ПДВ
09 липня 2019 15:55
ТОВ ЕНЕРГО ПРОГРЕС
#42237288
Переможець 8 765 641,03
UAH з ПДВ
09 липня 2019 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕНЕРГО ПРОГРЕС
#42237288
8 765 641,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2019 16:13
Електронний підпис
09 липня 2019 16:10
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:25
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 15:43
ДУ 3.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 15:39
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 18:06
ДУ 2.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 18:05
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 15:19
ДУ 1.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 15:02
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 14:35
Договір укладений
30 липня 2019 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1 Договору у новій редакції; Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) до Договору викласти у новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди; у зв’язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції; у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117 (із змінами та доповненнями) та Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», а також відкритого Підрядником небюджетного рахунку в ГУ ДКСУ м. Києва: 37129011707116 Код банку 820172 Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 4.1 Договору та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 140/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 140/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1 у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3 ), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 140/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 552 365,74
UAH (в тому числі ПДВ 1 258 727,62 UAH)