Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
3 937 930,00 UAH
UA-2019-06-21-002387-a 47b4f84baa0c4a9ca9a9d1e36b9ab2c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Ярослав

(097)9471755 CEMD.YAROSLAV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 38554360
Місцезнаходження: 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39
Контактна особа: Тимчук Ярослав
(097)9471755
CEMD.YAROSLAV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 3 937 930,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

21 червня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 16:30
Додаток 6 ПММ.doc
21 червня 2019 16:30
Додаток 5, 5.1 ПММ.docx
21 червня 2019 16:30
Додаток 4 ПММ.docx
21 червня 2019 16:30
Додаток 3, 3.1 ПММ.doc
21 червня 2019 16:30
Додаток 2 ПММ.docx
21 червня 2019 16:30
Додаток 1 ПММ.docx
21 червня 2019 16:30
Тендерна документація ПММ від 21 06 2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-29-000010 ● a4968f960f5e46d2ad0e0b851e7b1718
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

29.10.2019 № 57

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.10.2019 №57


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-06-21-002387-a 21.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.Городенківське відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги (78100, м. Городенка, вул. Шептицького, 24), Снятинське відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги (78300, м. Снятин, вул. Стефаника, 2), Тлумацьке відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги (78000, м. Тлумач, вул. Винниченка, 84), Галицьке відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги (77100, м. Галич, вул. Ярослава Осмомисла, 3)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 715 860,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 580,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 липня 2019 15:13
Закінчення: 08 липня 2019 15:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

14000 л
Бензин А-92 (Євро-5)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
10000 л
Дизельне паливо (Євро-5)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 715 780,00
UAH з ПДВ
715 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 705 600,00
UAH з ПДВ
705 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 16:42
ДФС до 12.07.pdf
12 липня 2019 16:41
МВС Кучабська І.О_.pdf
12 липня 2019 16:41
Довідка ЄДР.pdf
05 липня 2019 13:58
Електронний підпис
05 липня 2019 13:26
ПРОПОЗИЦІЯ л1.pdf
05 липня 2019 12:29
Витяг_01.07.rtf
05 липня 2019 12:29
Договір ЦМК.pdf
05 липня 2019 12:00
ТЗл 1.pdf
05 липня 2019 12:00
Сертифікати.pdf
05 липня 2019 12:00
проект.pdf
05 липня 2019 12:00
перелік азс ор.pdf
05 липня 2019 12:00
Паспорт С.Стоянський.pdf
05 липня 2019 12:00
Паспорт Кучабська.pdf
05 липня 2019 12:00
паспорт ДПЛ.pdf
05 липня 2019 12:00
паспорт А92.pdf
05 липня 2019 12:00
Матер-тех база.pdf
05 липня 2019 12:00
Ліцензійний договір.pdf
05 липня 2019 12:00
лист ПО ТАЛОНАХ.pdf
05 липня 2019 12:00
лист Закон.pdf
05 липня 2019 12:00
ЛИСТ антикорупція.pdf
05 липня 2019 12:00
Лист авторизації ОР.pdf
05 липня 2019 12:00
Код опису ОК.pdf
05 липня 2019 12:00
згода з проектом.pdf
05 липня 2019 12:00
згідно 17 закону.pdf
05 липня 2019 12:00
захист довкілля.pdf
05 липня 2019 12:00
ЗАПРАВКИ.pdf
05 липня 2019 12:00
довідка про учасника.pdf
05 липня 2019 12:00
Довідка про Статус.pdf
05 липня 2019 12:00
довідка замовника.pdf
05 липня 2019 12:00
довідка корупція.pdf
05 липня 2019 12:00
гарантійний лист2.pdf
05 липня 2019 12:00
Відомості учасника.pdf
05 липня 2019 12:00
20л ДП.pdf
05 липня 2019 12:00
10л ДП.pdf
05 липня 2019 12:00
10л А92.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 705 600,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 11:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
705 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 11:54
Додаткова угода з ПП ОККО Контракт №4 до договору № 30ПТ 10338 19 195 від 30.07. (1).pdf зміни до договору
06 березня 2020 11:54
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 17:26
Додаткова угода з ПП ОККО Контракт від 10.02.2020 №2 до договору 30ПТ 10338 19 1 (1).pdf зміни до договору
10 лютого 2020 17:26
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 16:38
Додаткова угода з ПП ОККО Контракт від 10.02.2020 №3 до договору 30ПТ 10338 19 1 (1) (1).pdf зміни до договору
10 лютого 2020 16:38
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 16:36
Додаткова угода з ПП ОККО Контракт від 10.02.2020 №3 до договору 30ПТ 10338 19 1 (1).pdf зміни до договору
10 лютого 2020 16:36
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:27
Додаткова угода з ПП ОККО Контракт від 28.12.2019 №1 до договору від 30.07.201 (2).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:27
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 11:04
Договір з ПП Окко Контракт від 30 липня 2019 № 30ПТ 10338 19 195.pdf укладений
30 липня 2019 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КЗ "ІФОЦЕМД та МК" реорганізовано в КНП "ОКЦЕМД та МК ІФОР" та підписано з ПП "Окко Контракт" додаткову угоду №1 від 28.12.2019 на продовження терміну дії договору до 31.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 30ПТ-10338/19/195
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КНП "ОКЦЕМД та МК ІФОР" укладено з ПП "ОККО Контракт" додаткову угоду від 10.02.2020 № 2 згідно потреб закладу.
Номер договору про закупівлю: 30ПТ-10338/19/195
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КНП "ОКЦЕМД та МК ІФОР" підписано з ПП "ОККО Контракт" додаткову угоду від 10.02.2020 № 3 на зменшення ціни за одиницю виміру кількості товару.
Номер договору про закупівлю: 30ПТ-10338/19/195
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КНП "ОКЦЕМД та МК ІФОР" укладено з ПП "ОККО Контракт" додаткову угоду від 10.02.2020 № 2 згідно потреб закладу, відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 30ПТ-10338/19/195
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КНП "ОКЦЕМД та МК ІФОР" укладено з ПП "ОККО Контракт" додаткову угоду від 06.03.2020 № 4 на зменшення ціни договору на 185,5 грн.
Номер договору про закупівлю: 30ПТ-10338/19/195
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 846 514,50
UAH (в тому числі ПДВ 141 085,75 UAH)