Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аудиторські послуги
Audit services
Очікувана вартість
66 560 000,00 UAH
UA-2019-06-21-002383-a ff0748a8f70e4c9f85c6fd7af5ef758e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Соловйова

+380445863809 vsolovyova@naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Код ЄДРПОУ: 20077720
Вебсайт: http://www.naftogaz.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6
Контактна особа: Валерія Соловйова
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Додаткові контактні особи: Обез Дар’я Федорівна
+380586 39 66
vsolovyova@naftogaz.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY “NATIONAL JOINT STOCK COMPANY “NAFTOGAZ OF UKRAINE”
National ID: 20077720
Contact point: Valeriia Soloviova
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Additional contacts: Обез Дар’я Федорівна
+380586 39 66
vsolovyova@naftogaz.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 червня 2019 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 15:58
Очікувана вартість: 66 560 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 665 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1996800 UAH
Publication date: 21 червня 2019 16:29
Enquiries until: 12 липня 2019 15:00
Complaints submission until: до 18 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 липня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 66 560 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 665 600 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аудиторські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Audit services
CPV: 79210000-9
Період постачання: по 01 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Замовником акту здавання-приймання наданих послуг за відповідний етап та отримання рахунку на оплату. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 11:30
ТД_Аудиторські послуги_нова редакція (15.07.19).pdf
15 липня 2019 11:30
Перелік змін до ТД_Аудит послуги (15.07.19).docx
21 червня 2019 16:29
Додаток 9.xls
21 червня 2019 16:29
Додатки 8.1-8.2.xlsx
21 червня 2019 16:29
Додатки 4-7 до ТД_Аудиторські послуги.docx
15 липня 2019 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 11:30
ТД_Аудиторські послуги_нова редакція (15.07.19).pdf
21 червня 2019 16:29
ТД_Аудиторські послуги.pdf
15 липня 2019 11:30
Перелік змін до ТД_Аудит послуги (15.07.19).docx
21 червня 2019 16:29
Додаток 9.xls
21 червня 2019 16:29
Додатки 8.1-8.2.xlsx
21 червня 2019 16:29
Додатки 4-7 до ТД_Аудиторські послуги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно умов договору
Дата подання: 11 липня 2019 12:39
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:07
П.7.3 проекту договору про закупівлю послуг (Додаток 1 Тендерної документації на закупівлю послуг відповідно до коду ЄЗС ДК 021:2015:79210000-9 (Аудиторські послуги) (далі - Договір) встановлює, що у випадку порушення строків надання послуг, зазначених у Додатку 1 до цього Договору, або порушення строку усунення недоліків, встановленого Замовником, Виконавець зобов’язаний сплатити Замовнику пеню у розмірі 0.1% від вартості невчасно наданих послуг за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів – додатково сплачує штраф у розмірі 7% від вартості невчасно наданих послуг. Вважаємо, що штрафні санкції порушують принцип незалежності аудитора, у зв’язку з чим підлягають виключенню. Застосування штрафів та пені на підставі ст.231 Господарського кодексу України (яка процитована у п.7.3 проекту договору) суперечить ч.1 ст.43 ЗУ «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», якою передбачено, що відповідальність суб’єкта аудиторської діяльності перед замовником аудиторських послуг та третіми особами обмежується виключно реальними збитками, що виникли внаслідок неправомірної дії або бездіяльності суб’єкта аудиторської діяльності у разі надання послуг з обов’язкового аудиту або огляду фінансової звітності. Упущена, втрачена вигода, додаткові витрати, що можуть бути понесені замовником аудиторських послуг та/або третіми особами, не відшкодовуються. У даному випадку підлягатимуть застосуванню норми ЗУ «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», що набрав чинності пізніше та спеціально регулює питання аудиту, а не норми Господарського кодексу. Цивільним кодексом України в ст.22 визначається склад збитків, а ст.549 передбачає визначення пені та штрафу як різновидів неустойки, що за своєю природою є видом забезпечення виконання зобов'язання та не охоплюється поняттям реальних збитків. У зв’язку з чим, пропонуємо виключити п.7.3 з тексту Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Статтею 43 розділу VIII «ПРОФЕСІЙНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ АУДИТОРІВ ТА СУБ'ЄКТІВ АУДИТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» ЗУ «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі – Закон) встановлена професійна відповідальність аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності перед замовниками аудиторських послуг та третіми особами. Відповідно до статті 42 Закону підставою для притягнення аудитора та суб'єкта аудиторської діяльності до професійної відповідальності є вчинення ними професійного проступку. Професійним проступком аудитора зокрема є: невиконання або неналежне виконання своїх професійних обов'язків; недотримання вимог незалежності суб'єкта аудиторської діяльності; порушення міжнародних стандартів аудиту; порушення інших обов'язків, визначених Законом. У відповідності з вимогами статті 43 Закону, відповідальність Виконавця у зв’язку із неналежним виконання своїх професійних обов’язків у разі надання послуг з обов’язкового аудиту або огляду фінансової звітності обмежена реальними збитками (див. п.п. 7.4 Договору), що виникли внаслідок неправомірної дії або бездіяльності Виконавця.
В свою чергу, в статті 7 Закону зазначено, що аудиторські послуги надаються на підставі договору про надання аудиторських послуг, укладеного між суб'єктом аудиторської діяльності та замовником, в якому передбачаються предмет, обсяг аудиторських послуг, розмір та умови оплати, відповідальність сторін та інші умови відповідно до вимог законодавства та міжнародних стандартів аудиту. Пункт 7.3 Договору визначає відповідальність Виконавця у випадку недотримання строків надання послуг, у розмірі, встановленому законодавством. Наслідком порушення Виконавцем строків здійснення аудиту та надання звіту може бути невиконання Замовником встановлених законодавством вимог щодо його вчасного оприлюднення. З огляду на зазначене встановлення пені та штрафу в якості забезпечення своєчасного виконання Виконавцем своїх зобов’язань перед Замовником є цілком обґрунтованим та таким, що не суперечить нормам Закону.
Щодо відповідальності аудитора
Дата подання: 11 липня 2019 12:43
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:09
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Цивільного кодексу України збитки відшкодовуються у повному обсязі, якщо договором або законом не передбачено відшкодування у меншому або більшому розмірі. Пропонуємо обмежити відповідальність Виконавця розміром фактично виплаченої винагороди за надання послуг, оскільки аудиторські фірми не зможуть надавати послуги за конкурентними цінами якщо погоджуватиметься на необмежену відповідальність за договорами. Ринкова практика та бізнес модель великих аудиторських фірм побудована на обмеженні розміру відповідальності за надання послуг. Аудиторська фірма несе відповідальність за якість послуг, що надаються клієнту. При цьому специфіка аудиту, зокрема МСА, покладає обов’язки в межах аудиту не лише на аудитора, але й на управлінський персонал клієнта. У зв’язку з цим пропорційність у розмежуванні сфер відповідальності між аудитором та управлінським персоналом в рамках аудиту повинна відображатись і в підході щодо меж відповідальності аудитора, в тому числі шляхом обмеження відповідальності аудитора сумою його винагороди. У випадку надання послуг неналежної якості, збитки клієнтів аудиторських фірм обмежені розміром аудиторської винагороди, що є ринковою практикою великих аудиторських фірм. Більше того, для послуг з супроводження випуску єврооблігацій, передбачених п.1.2.5 Договору, обмеження відповідальності аудитора перед замовником розміром винагороди є усталеною практикою надання такого роду послуг, в тому числі Замовника, з огляду на ризики аудитора, що виникають у зв’язку з адресуванням ним листів-запевнень банкам-організаторам. Тому, пропонуємо як для цілей послуг з обов’язкового аудиту та огляду (пп.1.2.1-1.2.4 Договору), так і для послуг з супроводження випуску єврооблігацій (п.1.2.5 Договору), передбачити обмеження відповідальності аудитора однократним розміром винагороди Виконавця, фактично виплаченої за ту послугу, що спричинила виникнення збитків, та відповідно викласти п. 7.4 та п.7.5 Договору в такій редакції: «7.4. Розмір майнової відповідальності Виконавця у зв’язку із неналежним виконанням зобов’язань за Договором не може перевищувати фактично завданих Замовнику збитків з вини Виконавця та обмежується загальною сумою фактично виплаченої винагороди Виконавця за етапом, який призвів до збитків, що встановлені у Додатку 1 до цього Договору.7.5. Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за упущену, втрачену вигоду, додаткові витрати, що можуть бути понесені Замовником, які виникли в результаті дій Виконавця при наданні послуг.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та згідно із ст.10 Закону України “Про публічні закупівлі” оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Надання послуг із супроводження випуску єврооблігацій згідно МССП 4400
Дата подання: 11 липня 2019 12:44
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:11
В залежності від особливостей розміщення єврооблігацій, послуги із супроводження випуску єврооблігацій можуть надаватись згідно різних професійних стандартів, наприклад, стандартів США AU-C 634 або AU-C 920 (раніше відомі як «SAS 72»), або, якщо розміщення не передбачає участі американських інвесторів, листи-підтвердження можуть готуватись в форматі ІСМА або згідно інших застосовних стандартів, що можуть бути узгоджені між Замовником, Виконавцем та організаторами випуску єврооблігацій. Звертаємо увагу, що МССП 4400 не відповідає суті послуг, які вимагаються від аудитора в ході розміщення єврооблігацій, оскільки серед іншого такий стандарт не передбачає надання впевненості стосовно фінансової інформації Замовника, що включається до проспекту емісії. У зв’язку з чим пропонуємо внести наступні зміни до п. 2.4 Договору виклавши його в наступній редакції: «2.4. Виконавець надає послуги за пунктом 1.2.5. у відповідності до AU-C 920 або AU-C 634 (раніше відомий як «SAS 72») або здійснить аудиторські процедури, необхідні для надання листа-підтвердження в форматі ICMA або в іншому форматі, який буде узгоджений між Замовником, Виконавцем та банками-організаторами випуску єврооблігацій. Послуги Виконавця за п.1.2.5 включатимуть проведення процедур, необхідних для підготовки, обговорення та надання листа-підтвердження в форматі, узгодженому Замовником, Виконавцем та банками-організаторами випуску. Оригінали листів-запевнень мають бути адресовані банкам- організаторам випуску єврооблігацій в строк та за переліком, що будуть повідомлені/надані Замовником під час виконання Договору. Строк підготовки листів -запевнень не може бути меншим ніж ______________ календарних днів з моменту такого повідомлення Замовником На підтвердження надання послуг Виконавець надає Замовнику проекти листів- підтверджень, що були підготовлені для надання банкам-організаторам випуску або копії листів від банків-організаторів випуску, що підтверджують отримання ними від Виконавця листів-запевнень для цілей випуску єврооблігацій із зазначенням дати отримання листів-запевнень. У випадку, якщо з причин, незалежних від Виконавця, листи-запевнення не будуть направлені банкам-організаторам, на підтвердження виконання послуг за п.1.2.5. Договору, Виконавець надає Замовнику лише проекти листів- запевнень, що були підготовлені для надання банкам-організаторам випуску. За результатами послуг з перегляду іншої інформації Проспекту емісії, підготовленої для цілей випуску єврооблігацій, Виконавець у паперовому вигляді надає звіт, у формі листа, адресованого керівництву управлінському персоналу Замовника, або у формі іншого офіційного документа за погодженням із Замовником, а також в електронному вигляді, у якому викладені коментарі, що були надані до інформації, викладеної у Проспекті емісії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та згідно із ст.10 Закону України “Про публічні закупівлі” оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Підготовка листів -запевнень для організаторів випуску єврооблігацій на основі даних консолідованої фінансової звітності за 2016, 2017, 2018 роки та 6 місяців 2019 року
Дата подання: 11 липня 2019 12:45
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:11
П. 5 Додатку № 1 до Договору (Послуги з супроводження випуску єврооблігацій) передбачає, що аудиторська фірма надасть листи-запевнення організаторам випуску єврооблігацій на основі даних консолідованої фінансової звітності за 2016, 2017, 2018 роки. Звертаємо увагу, що надати підтвердження стосовно даних консолідованої фінансової звітності за 2016, 2017, 2018 роки організаторам-випуску може виключно аудиторська фірма, яка проводила аудит за вищенаведений період. Інша аудиторська фірма без проведення аудиту надати листи-підтвердження стосовно фінансової інформації за 2016, 2017, 2018 роки не зможе, оскільки в такому випадку їй доведеться надати підтвердження стосовно інформації, яка такою фірмою не перевірялась і нести за це відповідальність, що суперечитиме Міжнародним стандартам контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг. В зв’язку з чим пропонуємо виключити 2016, 2017, 2018 роки з п. 5 Додатку 1 до Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та згідно із ст.10 Закону України “Про публічні закупівлі” оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Щодо строків надання послуг
Дата подання: 11 липня 2019 12:46
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:12
В Додатку 1 Тендерної документації на закупівлю послуг відповідно до коду ЄЗС ДК 021:2015:79210000-9 (Аудиторські послуги) та у Завданні (Додаток 1 до проекту договору про закупівлю послуг) в підпункті 3.6 необхідно виправити граничний строк надання послуг та їх результатів з «проект Звіту – не пізніше 17 травня 2019 року» на «проект Звіту – не пізніше 17 травня 2021 року», оскільки результати послуг, що стосуються 2020 року, неможливо надати в 2019 році.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та згідно із ст.10 Закону України “Про публічні закупівлі” оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Щодо порядку узгодження строків надання необхідної інформації
Дата подання: 11 липня 2019 12:47
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:10
Згідно з п. 6.1.3 Договору Замовник зобов’язаний на письмовий запит Виконавця вчасно надавати матеріали та інформацію, необхідні для надання послуг та належного виконання Договору. При цьому чіткі строки не визначаються та «вчасність» надання інформації буде оціночним поняттям. Для цілей аудиторських послуг надання аудитором результатів послуг в узгоджені строки обумовлене виконанням замовником свого обов'язку з вчасного надання інформації, тобто є зустрічним виконанням зобов'язання в розумінні ст. 538 Цивільного кодексу України. Отже, з огляду на встановлені граничні строки надання послуг та їх результатів, а також право замовника застосовувати штрафні санкції за порушення таких строків, вважаємо за доцільне запропонувати порядок узгодження строків надання необхідної інформації, а саме передбачити, що строки надання визначатимуться у запитах аудитора, або ж передбачити строк, до настання якого інформація має бути надана для відповідної послуги. Наприклад, можливо зазначити так: «Можливість дотримання Виконавцем граничних строків (термінів) надання послуг та їх результатів буде залежати від повноти, точності та своєчасності надання інформації Замовником та загального стану бухгалтерських записів на підприємстві Замовника, при цьому Сторони встановлюють, що строки надання Замовником необхідної інформації визначатимуться в письмових запитах Виконавця або узгоджуватимуться між Сторонами шляхом укладення додаткової угоди до цього Договору. Виконання Виконавцем своїх зобов’язань за цим Договором автоматично продовжується на строк невиконання Замовником своїх обов’язків за цим Договором.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кожен запит інформації в ході виконання послуг надається Виконавцем письмово, і термін надання інформації за ним обговорюється окремо, тому загальний пункт не призведе до точності або обмеження відповідальності жодної зі сторін.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 серпня 2019
UA-2019-06-21-002383-aff0748a8f70e4c9f85c6fd7af5ef758e
Найменування: акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Код ЄДРПОУ: 20077720
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ Ернст енд Янг Аудиторські послуги Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Делойт енд Туш ЮСК Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 серпня 2019 11:25
Електронний підпис

Публічні документи

Документи

02 серпня 2019 11:22
Електронний підпис

Документи

22 липня 2019 15:03
Звіт з ЄДР (припинено)
02 серпня 2019 11:26
Електронний підпис

Публічні документи

12 серпня 2019 15:21
Документи як переможець
22 липня 2019 14:16
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ернст енд Янг Аудиторські послуги

ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"

ТОВ Делойт енд Туш ЮСК

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Делойт енд Туш ЮСК 63 900 000,00
UAH з ПДВ
61 849 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ернст енд Янг Аудиторські послуги 64 560 000,00
UAH з ПДВ
61 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 15:21
Документи як переможець
22 липня 2019 14:16
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Делойт енд Туш ЮСК

ТОВ Ернст енд Янг Аудиторські послуги

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Делойт енд Туш ЮСК
#25642478
Переможець 61 849 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 12:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Делойт енд Туш ЮСК
#25642478
61 849 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 17:39
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2021 17:03
Додаткова угода від 23.07.2021 №1.pdf зміни до договору
26 липня 2021 17:02
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 14:14
Договір Делойт.pdf укладений
21 серпня 2019 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов договору у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі послуг. Сума договору після внесення змін – 55 314 520,62 грн. Обсяг надання послуг - відповідно до Додатку 1 до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 14/832/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 01 грудня 2021
Сума оплати за договором: 55 314 520,61
UAH (в тому числі ПДВ 9 219 086,76 UAH)