Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні реактиви
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2019-06-21-002306-a aae62c8fa367461f9f36cbb44f9bc183
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юр’єва Тетяна Андріївна

+380486860200 ibb-economist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01982212
Вебсайт: https://ibbnavt.at.ua/
Місцезнаходження: 68004, Україна , Одеська обл., м Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Контактна особа: Юр’єва Тетяна Андріївна
+380486860200
ibb-economist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 15:22
Очікувана вартість: 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Під кількістю "40 одиниць" слід розуміти "40 найменувань", що визначено у додатку 2 до тендерної документації (Джерело фінансування - Кошти міського бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 од
Лабораторні реактиви
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - Кошти міського бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 16:12
Тенд документація__ВТ 2019___лаб реакт__2.rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-21-002306-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Смикуржевська Катерина Едуардівна, Код ЄДРПОУ:2269501369
Дата подання: 24 червня 2019 11:35
Просимо скасувати дискримінаційні вимоги
Міністерство охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України підготували низку рекомендацій для закупівельників лікарських засобів, які виклали у спільному листі N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf).
Документ був розроблений на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів. До розробки рекомендацій були залучені відповідні департаменти МЕРТ і МОЗ, які мають значний досвід в організації публічних закупівель, а також ГО «Центр протидії корупції», «Трансперенсі Інтернешнл».
На підставі цих рекомендацій вимагаємо прибрати дискримінаційний пункт про «надання гарантійного листа виробника виданий безпосередньо на ці торги з зазначенням номеру ідентифікатора закупівлі» з тендерної документації.
Невиконання рекомендацій Міністерства охорони здоров'я спільно та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України буде свідчити про цілковиту відсутність прозорості у процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2019 15:47
Тендерну документацію відкритих торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 33690000-3: Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI. Відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-21-002306-a) проводяться через електрону систему закупівель, що робить процедуру цілковито прозорою.
Тендерна документація (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-21-002306-a), в відповідності до чинного законодавства, містить перелік товарів з обов’язковим визначенням «або еквівалент», що дає змогу Учаснику вибирати товар та його виробника, який буде представляти на торгах.
- Учасникам для доведення змоги поставки потрібного товару надано право надання гарантійних листів від виробника або представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, що дає Учаснику широкий спектр вибору для способу підтвердження своєї спроможності та сприяє створенню конкурентного середовища.
- Дана вимога є єдиною для всіх учасників, тому не є дискримінаційною для окремо взятого Учасника.
- Чинне законодавство не забороняє запрошувати гарантійні/авторизаційні листи.
- Вами не наведено фактів, які доводили б відмову виробників/дилерів/дистриб’юторів надати будь-якому Учаснику гарантійні/авторизаційні листи.
Крім того зазначена вимога є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих реактивів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) реактивів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки товару в необхідному Замовнику кількості, якості та строками придатності.
- Внесенням вимоги щодо гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лабораторних реактивів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
Номер вимоги: UA-2019-06-21-002306-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Смикуржевська Катерина Едуардівна, Код ЄДРПОУ:2269501369
Дата подання: 26 червня 2019 16:06
Не пишіть відписки
Шановний Замовник!
Якщо "зазначена вимога є звичайною та поширеною практикою" чому ж тоді профільні міністерства, громадські об'єднання та головний орган оскарження вважають її дискримінаційною та наполегливо рекомендують Замовника торгів не використовувати гарантійні листи виробників. Громадськими організаціями та представника Дозорро вже неодноразово було доведено що таке чіпляння за різні ексклюзивні листи виробників поширена корупційна практика, яка немає нічого спільного із "захистом населення". Адже гарантії особи яка не є підписантом договору - ніщо. А Замовника захищає вірно складений договір!
У разі Вашого подальшого ігнорування рекомендацій МЕРТ та МОЗ ми будемо змушені подати запит до Аудиторської служби України на предмет дослідження прозорості та неупередженості ваших закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2019 12:38
Шановний Дописувач!
Детальна відповідь на вимогу: UA-2019-06-21-002306-a.b1 долучено Замовником 26 червня 2019 року о 15:47.
Крім того зауважимо, що за для ефективного використання бюджетних коштів ми використовуємо максимальну кількість важелів під час проведення закупівель. У тому числі застосовуємо вимоги відповідно ст..24 та ст..26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI, а саме гарантії забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю, що є також однією із рекомендацій листа N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf) на який Ви посилаєтесь у Вашому попередньому зверненні.
Номер вимоги: UA-2019-06-21-002306-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Смикуржевська Катерина Едуардівна, Код ЄДРПОУ:2269501369
Дата подання: 27 червня 2019 13:10
Вимагаємо виконати всі рекомендації МЕРТ та МОЗ
Шановний Замовник.
Дуже добре що ви виконуєте рекомендації МЕРТ та МОЗ. Але чому їх виконання вибіркове? Чому ви знаючи про цей лист та про рекомендації в ньому все одно прописуєте гарантійні листи виробників? Чи рекомендації МЕРТ та МОЗ вам не указ?
Ви можете прописати штрафні санкції у договору за несвоєчасне постачання товару, штрафні санкції за постачання товару невідповідної якості. Також ви можете прописати тендерну гарантію пропозиції та тендерну гарантію виконання договору. Таким чином ви отримаєте офіційну, юридично оформлену, грошову гарантію надійного постачання товарів та послуг. Саме це і є розповсюджена практика замовників, які цінують свій бюджет та час. Але аж ніяк не відверте чіпляння за «папірець» якій надають треті особи та який не несе жодної юридичної гарантії.
До того ж зауважимо, що виробники самі приймають участь у закупівлях на Прозоро. А тут вже сто відсотковий конфлікт інтересів та спотворення економічної конкуренції. Такі торги взагалі підпадають під дію Закону «Про захист економічної конкуренції».
Втретє вимагаємо - виконайте рекомендації МЕРТ та МОЗ - приберіть гарантійні листи виробників з документації!!!
З повагою, як ви висловилися вище, Дописувач
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 липня 2019 15:07
Відкриті торги на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 33690000-3: Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви) /Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-21-002306-a/ проводяться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI. Відповідно цього ж Закону розроблено і тендерну документацію.
Відповідно пункту 2 Статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI: «Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом та/або Законом України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону та/або до Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони"».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Реал Діагностик" 372 814,35
UAH з ПДВ
372 814,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕЛЕНА МЕД" 373 612,39
UAH з ПДВ
373 612,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 10:48
Електронний підпис
05 липня 2019 10:11
Гарантия 11373.zip
05 липня 2019 10:11
БАНК ГАРАНТИЯ.PDF
05 липня 2019 10:11
технчна частина.pdf
05 липня 2019 10:11
Цінова.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Реал Діагностик"

ТОВ "СЕЛЕНА МЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Реал Діагностик"
#39231218
Переможець 372 814,35
UAH з ПДВ
12 липня 2019 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Реал Діагностик"
#39231218
372 814,35
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:08
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 09:50
Доп. угода 2 Дог 1564 від 11.10.2019.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 09:48
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 14:37
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 16:12
Додаткова угода 1 від 24.07.2019 укладений
25 липня 2019 16:11
Банківська ліцензія укладений
25 липня 2019 16:11
Довіреність підписанта банку укладений
25 липня 2019 16:11
Банківська гарантія виконання договору укладений
25 липня 2019 16:11
Договір закупівлі 1564 від 24.07.2019 укладений
25 липня 2019 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з виправленням технічної помилки відповідно до п.3 ч.4 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно пп.3 п.11.6. Договору закупівлі №1564 від 24.07.2019
Номер договору про закупівлю: 1564
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1564
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 311 720,47
UAH (в тому числі ПДВ 20 392,93 UAH)