Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2019-06-21-001941-a 7afc1ce8dfd14165a034f904c01fea21
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

0000000000000000000000000

0000000000000 00000000000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 000000000000000000 обл., 0000000000000, 0000000000000000000000000000000000000000
Контактна особа: 0000000000000000000000000
0000000000000
00000000000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2019 15:20
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2019 15:20
Початок аукціону: 15 липня 2019 14:36

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37410000-5: Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000000000000 payment-types.00000000000 Робочі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 14:57
0000000000000000000000000000000000000000000
05 липня 2019 22:30
00000000
05 липня 2019 22:14
0000000000000000
05 липня 2019 22:14
0000000000000000000000000000000000000
15 липня 2019 14:57
0000000000000000000000000000000000000000000
15 липня 2019 14:57
0000000000000000000000000000000000000000000
05 липня 2019 22:30
00000000
21 червня 2019 16:37
00000000
05 липня 2019 22:14
0000000000000000
05 липня 2019 22:14
0000000000000000000000000000000000000
21 червня 2019 15:17
00000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-03-000008 ● 203033fa8d74412196fbbe0ad0b94754
  • Статус: вирішено ● Дата: 04 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2019 17:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.07.2019 № 31

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В. о начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.07.2019 № 31.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-06-21-001941-a 21.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме, вимоги від учасника-переможця документального підтвердження інформації згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, замовником було вилучено дану вимогу, шляхом внесення змін до тендерної документації. На підтвердження даної інформації, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель ( ID моніторингу UA-M-2019-07-03-000008), надаємо наступні документи : рішення тендерного комітету військової частини А4152 від 05.07.2019 р. №188; тендерну документацію (зі змінами від 05.07.2019 р. №188), щодо закупівлі комплекту страйкбольного обладнання (ДК 021:2015 37410000-5 - Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі) ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-21-001941-a.

2019-07-05 23:43:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Внесено зміни до тендерної документації.

2019-12-04 17:17:01

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
00000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
00000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 14:20
00000
12 липня 2019 14:20
00000000
12 липня 2019 14:20
00000000000000000000
12 липня 2019 14:20
0000000000000
12 липня 2019 14:20
00000000
12 липня 2019 14:20
00000
12 липня 2019 14:20
0000000000000
12 липня 2019 14:20
00000000000000000
12 липня 2019 14:20
0000000000000
12 липня 2019 14:20
00000
12 липня 2019 14:20
00000000
12 липня 2019 14:20
00000000000000
12 липня 2019 14:20
00000000000000
12 липня 2019 14:20
00000
12 липня 2019 14:20
00000000
12 липня 2019 14:20
00000

Публічні документи

14 липня 2019 01:18
00000000000
14 липня 2019 01:18
0000000000000
14 липня 2019 01:18
000000000000
14 липня 2019 01:18
00000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

00000000000000000000000000000000

00000000000000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
00000000000000000000000000000000
#0000000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 10:36
00000000000000000000000000000000
#0000000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 10:40

Документи

18 липня 2019 10:36
00000000
18 липня 2019 10:30
00000000
15 липня 2019 14:58
00000000000000000000000

Документи

18 липня 2019 10:40
00000000
18 липня 2019 10:39
00000000
18 липня 2019 10:39
00000000

Інформація про відміну

Дата відміни
18 липня 2019 10:40
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі