Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезинфекційні засоби
Очікувана вартість
15 750,00 UAH
UA-2019-06-21-001900-a ● 4ab0bb76e5ca4fd491077d50947b5a4a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Криворізький дитячий санаторій" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01986279 |
Місцезнаходження: | 50067, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Гете, буд. 65 |
Контактна особа: |
Інна Олексіівна Бокарева +380675644474 kardiosanatoriy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2019 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2019 15:02 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2019 15:02 |
Початок аукціону: | 05 липня 2019 12:08 |
Очікувана вартість: | 15 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 штука
Дезинфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50067, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул,Гете, буд.65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2019 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2019 14:17 |
Проект договора (деззасоби).doc | |
24 червня 2019 14:17 |
Оголошення деззасоби.docx |
24 червня 2019 14:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 червня 2019 14:17 |
Проект договора (деззасоби).doc
|
|||
24 червня 2019 14:17 |
Оголошення деззасоби.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-21-001900-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 11 липня 2019 09:52
Вимога
Чергова корупційна закупівля у "свого" постачальника. Спочатку Замовник прописує дискримінаційні вимоги до продукції, яким відповідають лише зазначені в документації торгові марки засобів, потім всіх "неугідних" дискваліфікує. Хто буде акцептований? Ясна річ - пропозиція Учасника, яка по сумі наближена до очікуваної вартості, тому що там включена корупційна складова. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлюють надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, овоцидна активність, термін зберігання, маса таблетки, режими використання, розхід специфічні тільки зазначеним в документації торговим маркам, а подання еквіваленту є неможливим . Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлюють надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, овоцидна активність, термін зберігання, маса таблетки, режими використання, розхід специфічні тільки зазначеним в документації торговим маркам, а подання еквіваленту є неможливим . Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Скасована
Дата: 11 липня 2019 09:58
Причина: Помилкова вимога
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2019 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
12 260,00
UAH з ПДВ
|
12 102,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СТАХАНОВ АНДРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ |
13 440,00
UAH з ПДВ
|
12 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Лісунова Наталія Олександрівна" |
15 460,00
UAH з ПДВ
|
15 460,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
12 102,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2019 21:05
|
ФОП СТАХАНОВ АНДРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ #3384509713 |
Відхилено |
12 120,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 20:53
|
ФОП "Лісунова Наталія Олександрівна" #2562320628 |
Переможець |
15 460,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2019 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2019 14:50
|
Договір 69.PDF | укладений |
18 липня 2019 14:48
|