Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
211 783,34 UAH
UA-2019-06-21-001878-a 5becde5ee073419c88559e147b556790
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Озерова

+380442814979 zakup@treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Контактна особа: Анастасія Озерова
+380442814979
zakup@treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 10:00
Очікувана вартість: 211 783,34 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


державний бюджет
Лот 1 - 30190000-7 - Канцелярське приладдя;
Лот 2 - 30190000-7 - Конверти

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-21-001878-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 11 липня 2019 15:45
Невідповідність пропозиції переможця
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-06-21-001878-a на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне» (Лот №1), який проходив 09.07.2019р.
Проаналізувавши пропозицію учасника ФОП Милобог Ю.В. було виявлено наступне порушення:
Замовник вимагав надати інформацію про необхідну технічну, якісну та кількісну характеристику предмета закупівлі згідно Додатку №2-1 (Невиконання вимог цього додатку тендерної документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення). Учасник ФОП Милобог Ю.В. у складі своєї пропозиції надає документ (файл Тех.специфікація.PDF), в якому відсутня ПОВНА інформація про предмет закупівлі, а саме не вказано виробника товару, що є порушенням вимог Замовника. У колонці «Виробник» таблиці «Специфікація Товару» учасник ФОП Милобог Ю.В. зазначає торгівельну марку, інформація ж про виробника відсутня по усім позиціям.
У зв’язку з цим просимо відхилити пропозицію учасника ФОП Милобог Ю.В. як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2019 10:07
Державна казначейська служба України надає відповідь на вимогу про усунення порушень від ТОВ «Український папір» до закупівлі 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне): Лот 1 - 30190000-7 – Канцелярське приладдя, яка надійшла в системі Prozorro.
Державна казначейська служба України, як Замовник, вимагала не надання інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристиками предмета закупівлі, а погодження з ними.
Відповідно до Додатку № 2-1 «Інформація про необхідні технічні, якісними та кількісні характеристики» Тендерної документації: «* Погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі Учасник обов'язково підтверджує документально. Документальним підтвердженням може бути довідка у довільній формі або у вигляді цього Додатку 2-1 тендерної документації за підписом та відбитком печатки (у разі використання) Учасника».
Учасник ФОП МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ в складі своєї пропозиції надав файл «лист погодження з тех.хар-ками.PDF», в якому погодився з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі.
Отже, вимога щодо погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі Учасником ФОП МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ виконана.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Канцелярське приладдя
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 203 783,34 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 018,92 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 липня 2019 11:53
Закінчення: 09 липня 2019 12:38
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

61 measures.name.symbol
Канцелярське приладдя
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Бастіонна, 6 а
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після отримання Товару та підписання видаткової накладної Замовник здійснює оплату вартості отриманого Товару згідно видаткової накладної та рахунка-фактури протягом 7 (семи) календарних днів Пiсляоплата 7 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 червня 2019 01:32
Дата відповіді: 25 червня 2019 09:45
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Державна казначейська служба України стосовно Ваших питань повідомляє наступне.
1) У розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації зазначено - у разі якщо присутнє посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію, вважати це «або еквівалент».
2) Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за цінами пропозицій, зазначеними учасниками шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про Учасників. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір. Тому, у разі участі в процедурі закупівлі одночасно Учасників – платників ПДВ та не платників ПДВ, оцінка пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою за цінами пропозицій, зазначеними Учасниками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ 106 523,25
UAH з ПДВ
104 485,41
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 109 936,98
UAH з ПДВ
105 491,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 111 999,78
UAH з ПДВ
109 935,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 120 776,22
UAH з ПДВ
120 776,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 156 264,48
UAH з ПДВ
139 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" 151 540,51
UAH з ПДВ
151 540,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 12:57
Dovidka_МВС.pdf
16 липня 2019 12:57
Справка Налог..PDF
16 липня 2019 12:57
Довідка.pdf
09 липня 2019 13:11
Пропозиція оновлена.PDF
08 липня 2019 09:22
Тех.специфікація.PDF
08 липня 2019 09:22
Паспорт+ИНН+виписка.PDF
08 липня 2019 09:22
Виписка з ЄДР копія.PDF
08 липня 2019 09:22
висновки 2.rar
08 липня 2019 09:22
проект договору.PDF
08 липня 2019 09:22
Цінова пропозиція.PDF
08 липня 2019 09:22
Витяг з ЄДР 20.03 копія.PDF
08 липня 2019 09:22
Витяг з РПЄП копія.PDF
08 липня 2019 09:22
висновки 1.rar

Публічні документи

08 липня 2019 09:07
Електронний підпис
08 липня 2019 09:07
Сертифікати.pdf
05 липня 2019 19:07
Електронний підпис
05 липня 2019 19:07
тех. відповідність.pdf
05 липня 2019 19:07
тендерна пропозиція.pdf
05 липня 2019 19:07
кваліфікаційні док. 3.pdf
05 липня 2019 19:07
кваліфікаційні док. 2.pdf
05 липня 2019 19:07
кваліфікаційні док. 1.zip

Публічні документи

Публічні документи

08 липня 2019 09:43
Електронний підпис
08 липня 2019 09:41
Тендерна пропозиція.pdf
08 липня 2019 09:41
Свідоцтво ПДВ.pdf
08 липня 2019 09:41
Лист-погодження.pdf
08 липня 2019 09:41
Довідка з ЕДРПОУ.PDF
08 липня 2019 09:41
Д-ка ст 17.pdf
08 липня 2019 09:41
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2713013699
Переможець 104 485,41
UAH з ПДВ
11 липня 2019 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2713013699
104 485,41
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:30
0.6_Звіт про виконання_РП_Оф.устатк-Лот-1 (без Лот 2).pdf укладений
02 січня 2020 10:29
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 15:54
Договір 151-19.pdf укладений
31 липня 2019 15:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 104 485,41
UAH