Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (шприци ін’єкційні одноразового застосування) – 2 лоти (Код НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: Шприц / голка загального призначення – код 63095; Шприц інсуліновий з голкою, стандартний – код 38501)
Очікувана вартість
188 900,00 UAH
UA-2019-06-21-001830-b 5c8a4abfbfb14c0eb3cb43a07b970836
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Падалка Дмитро Юрійович

+380442497004 2497004@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа “Національний науковий центр “Інститут кардіології імені академіка М. Д. Стражеска” Національної академії медичних наук України
Код ЄДРПОУ: 02011893
Вебсайт: https://strazhesko.org.ua/
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Народного Ополчення,5
Контактна особа: Падалка Дмитро Юрійович
+380442497004
2497004@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 19:20
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 19:25
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 19:25
Очікувана вартість: 188 900,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


16.1. Джерело фінансування - Кошти державного бюджету України (загальний фонд) та спеціального фонду.

Тендерна документація

21 червня 2019 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 19:21
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо закупівлі шприців
Дата подання: 25 червня 2019 15:33
Дата відповіді: 27 червня 2019 08:14
Шановний замовник! До Вас звертається потенційний учасник закупівлі. У даній закупівлі зазначені окремими лотами двохкомпонентні і трьохкомпонентні шприци. Наскільки нам відомо, більшість виробників відмовляються від двохкомпонентних шприців на користь трьохкомпонентних не тільки через те, що вони дешевші у виробництві порівняно з двохкомпонентними шприцами, але й завдяки тому, що вони є більш безпечними у використанні. Просимо надати відповіді на наступні питання: 1.Чому одночасно здійснюється закупівля трьохкомпонентних і двохкомпонентних шприців, виробництво і закупівля яких є дорожчими у порівнянні з вартістю трьохкомпонентних шприців, а це призводить до збільшення обсягу бюджетного фінансування та не узгоджується з принципами максимальної економії та ефективності, які передбачені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»? 2.Чому двохкомпонентні і трьохкомпонентні шприци у даній закупівлі розділені в окремі лоти, в той час як шприци не розмежовуються до різних груп і класів національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”? 3.Чому у даній закупівлі не передбачено медико-технічних вимог до товару і кваліфікаційних вимог до учасників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякую Вам за запитання!

1) При визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовник використовував метод порівняння ринкових цін, що базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару, запиті комерційних пропозицій у виробників та постачальників відповідної продукції та аналізі реальних угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання. Замовник не має інформації про те, що більшість виробників відмовляються від двохкомпонентних шприців на користь трьохкомпонентних через те, що вони дешевші у виробництві порівняно з двохкомпонентними шприцами, та є більш безпечними у використанні.
2) Замовникам надано право визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем постачання товарів, виконання робіт або надання послуг. Поділ предмета закупівлі на лоти дає змогу зацікавити якнайширше коло постачальників, адже вони можуть подавати тендерні пропозиції за кожним із заявлених лотів.
3) Медико-технічні вимоги до товару зазначені в Додатку 4 до Тендерної документації та кваліфікаційні вимоги до учасників в Додатку 2 відповідно.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Шприци ін’єкційні одноразового застосування двохкомпонентні
Опис предмету закупівлі:
Код НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: Шприц / голка загального призначення – код 63095;
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 152 740,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 763,70 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 липня 2019 11:35
Закінчення: 12 липня 2019 12:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10200 шт
Шприц ін’єкційний одноразового застосування 2,0 мл з голкою 0,6*25мм
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Народного Ополчення, 5
Дата доставки: 27 грудня 2019
20000 шт
Шприц ін’єкційний одноразового застосування 5,0 мл з голкою 0,7*38мм
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Народного Ополчення, 5
Дата доставки: 27 грудня 2019
17500 шт
Шприц ін’єкційний одноразового застосування 10,0 мл з голкою 0,8*38мм
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Народного Ополчення, 5
Дата доставки: 27 грудня 2019
33000 шт
Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20,0 мл з голкою 0,8*38мм
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Народного Ополчення, 5
Дата доставки: 27 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 97 742,36
UAH з ПДВ
97 742,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ" 134 167,30
UAH з ПДВ
134 167,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕМОПЛАСТ" 98 771,70
UAH з ПДВ
87 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД" 102 447,15
UAH з ПДВ
87 080,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ" 152 300,59
UAH з ПДВ
152 300,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 14:06
ТЧ.pdf
11 липня 2019 14:06
КЧ_p069-136.pdf
11 липня 2019 14:06
КЧ_p001-068.pdf

Публічні документи

Публічні документи

17 липня 2019 16:01
Документи переможця.rar
17 липня 2019 16:00
Електронний підпис
12 липня 2019 14:29
Електронний підпис
10 липня 2019 08:59
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ"

ТОВ "ГЕМОПЛАСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД"

ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЕМОПЛАСТ"
#40068132
Переможець 87 080,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЕМОПЛАСТ"
#40068132
87 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:49
Додаткова угода №1 до Договору №48ТД-19 від 31.07.2019 року.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:46
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 19:36
Договір укладений
31 липня 2019 19:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 48/ТД-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №48/ТД-19 від 31.07.2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2019 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 87 016,68
UAH (в тому числі ПДВ 5 692,68 UAH)