Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектори, фотоапарати, екрани та інше фотографічне обладнання
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-06-21-001673-b 0a55107c63db4d8b91e918e01af2f968
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаркуша Інна Вікторівна

380542687825 info@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський державний університет
Код ЄДРПОУ: 05408289
Вебсайт: http://sumdu.edu.ua
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Гаркуша Інна Вікторівна
380542687825
info@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 09 липня 2019 13:33
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66 штуки
Проектори, фотоапарати, екрани та інше фотографічне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 червня 2019 23:30
Дата відповіді: 25 червня 2019 18:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Товар, який запропонує учасник в своїй тендерній пропозиції повинен повністю відповідати технічним вимогам до предмету закупівлі, зазначеним в Додатку 3 до тендерної документації. Учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент). Оцінка тендерних пропозиції буде проводитись автоматично електронною системою закупівель у відповідності до частини 1 Розділу V Тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-21-001673-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Винограденко Микита Васильович, Код ЄДРПОУ:3380208113
Дата подання: 23 червня 2019 17:55
Оцінка
Шановний замовник, ознайомившись з змістом тендерної документації. Радимо розділити предметі закупівлі на лоти. Що поділяються на: проектори та комплектуючі; фото обладнання. Так, як за групами ці товари відрізняються по спеціалізації й рідко представлені в одній сфері зайнятості однієї компанії-постачальника.

Цією дією Сумський державний університет, може суттєво зекономити державні кошти та додатково рестуктурізувати залишки на проведення додаткових закупівель, робіт чи ін. Дотримуючись чинного законодавства, а саме: «ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі» Документ 922-VIII, чинний, поточна редакція — Редакція від 01.01.2019 Розділ І Стаття 3 : «Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2019 16:46
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Сумський державний університет під час проведення даної процедури закупівлі керується нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з дотриманням принципів здійснення закупівель. Умови закупівлі проекторів, фотоапаратів, екранів та іншого фотографічного обладнання не суперечать Закону, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДІН ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 489 690,44
UAH з ПДВ
1 489 690,44
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "ХАРД-СЕРВІС" 1 496 551,52
UAH з ПДВ
1 496 551,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 13:42
ХС ВИТЯГ РЕЄСТР ПДВ.PDF
04 липня 2019 13:42
ХС ВИПИСКА ЄДР.PDF
04 липня 2019 13:42
СТ 17.pdf
04 липня 2019 13:42
ДОВІДКА ДОГОВОРИ.pdf
04 липня 2019 13:42
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 липня 2019 13:42
ІНФ ПРО УЧАСНИКА.pdf
04 липня 2019 13:42
НАКАЗ 2018.PDF
04 липня 2019 13:42
РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДІН ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ПРИВАТНА ФІРМА "ХАРД-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДІН ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2872801970
Переможець 1 489 690,44
UAH з ПДВ
12 липня 2019 16:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДІН ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2872801970
1 489 690,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 11:19
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 10:09
ДУ_№3_до_Дог_№1907-01Ф_ФОП_Федін_від_30.01.2020.pdf зміни до договору
31 січня 2020 10:08
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 15:30
ДУ_№2_від_24.12.19_до_дог_№1907-01Ф.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:29
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 11:53
Дог№1907-01Ф_25.07.19_ФОП Федін_3865-6.pdf укладений
25 липня 2019 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія Договору продовжується на строк до 31.03.2020 року, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1907-01Ф
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору з 01.01.2020 р. по 31.03.2020 р. не перевищує 20% загальної вартості договору за 2019 рік та становить 294 366,24 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1907-01Ф
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 722 626,64
UAH