Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проектори, фотоапарати, екрани та інше фотографічне обладнання
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-06-21-001673-b ● 0a55107c63db4d8b91e918e01af2f968
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сумський державний університет |
Код ЄДРПОУ: | 05408289 |
Вебсайт: | http://sumdu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Контактна особа: |
Гаркуша Інна Вікторівна 380542687825 info@tender.sumdu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2019 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2019 13:33 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66 штуки
Проектори, фотоапарати, екрани та інше фотографічне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2019 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2019 16:44 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc | |
21 червня 2019 16:41 |
Додаток 2 до тендерної документації.doc | |
21 червня 2019 16:39 |
Додаток 1 до тендерної документації.doc | |
21 червня 2019 16:39 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 червня 2019 23:30
Дата відповіді: 25 червня 2019 18:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Товар, який запропонує учасник в своїй тендерній пропозиції повинен повністю відповідати технічним вимогам до предмету закупівлі, зазначеним в Додатку 3 до тендерної документації. Учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент). Оцінка тендерних пропозиції буде проводитись автоматично електронною системою закупівель у відповідності до частини 1 Розділу V Тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-21-001673-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Винограденко Микита Васильович, Код ЄДРПОУ:3380208113
Дата подання: 23 червня 2019 17:55
Оцінка
Шановний замовник, ознайомившись з змістом тендерної документації. Радимо розділити предметі закупівлі на лоти. Що поділяються на: проектори та комплектуючі; фото обладнання. Так, як за групами ці товари відрізняються по спеціалізації й рідко представлені в одній сфері зайнятості однієї компанії-постачальника.
Цією дією Сумський державний університет, може суттєво зекономити державні кошти та додатково рестуктурізувати залишки на проведення додаткових закупівель, робіт чи ін. Дотримуючись чинного законодавства, а саме: «ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі» Документ 922-VIII, чинний, поточна редакція — Редакція від 01.01.2019 Розділ І Стаття 3 : «Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Розгорнути
Згорнути
Цією дією Сумський державний університет, може суттєво зекономити державні кошти та додатково рестуктурізувати залишки на проведення додаткових закупівель, робіт чи ін. Дотримуючись чинного законодавства, а саме: «ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі» Документ 922-VIII, чинний, поточна редакція — Редакція від 01.01.2019 Розділ І Стаття 3 : «Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2019 16:46
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Сумський державний університет під час проведення даної процедури закупівлі керується нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з дотриманням принципів здійснення закупівель. Умови закупівлі проекторів, фотоапаратів, екранів та іншого фотографічного обладнання не суперечать Закону, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2019 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДІН ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 489 690,44
UAH з ПДВ
|
1 489 690,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНА ФІРМА "ХАРД-СЕРВІС" |
1 496 551,52
UAH з ПДВ
|
1 496 551,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДІН ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2872801970 |
Переможець |
1 489 690,44
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2020 10:09
|
ДУ_№3_до_Дог_№1907-01Ф_ФОП_Федін_від_30.01.2020.pdf | зміни до договору |
31 січня 2020 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:30
|
ДУ_№2_від_24.12.19_до_дог_№1907-01Ф.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2019 11:53
|
Дог№1907-01Ф_25.07.19_ФОП Федін_3865-6.pdf | укладений |
25 липня 2019 11:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія Договору продовжується на строк до 31.03.2020 року, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 1907-01Ф |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору з 01.01.2020 р. по 31.03.2020 р. не перевищує 20% загальної вартості договору за 2019 рік та становить 294 366,24 грн. без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 1907-01Ф |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |