код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (монітори, комплект (клавіатура+миша), SSD накопичувачі
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2019-06-21-001631-a ce78871103e74a5bb740d757d80d7deb
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1 М.ВІННИЦІ»
Код ЄДРПОУ: 35527334
Місцезнаходження замовника: 21034, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Миколи Зерова, 13
Контактна особа замовника: Ірина Рябоконь
+380432668114,+380986568618
cpmsd1-vn-ekonomist@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 03 липня 2019 14:33
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Монітор LG 20MP48A-P
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21034, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вулиця Миколи Зерова,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
15 штука
Комплект (клавіатура+миша) Vinga KBS806 Black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21034, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вулиця Миколи Зерова,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
18 штука
SSD накопичувач Kingston SSDNow A400 120 GB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21034, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вулиця Миколи Зерова,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 червня 2019 14:37
Електронний цифровий підпис
21 червня 2019 14:30
kval kruterii dod3.doc
21 червня 2019 14:30
texnihni vumogu dod2.doc
21 червня 2019 14:30
proekt dogovory dod4.doc
21 червня 2019 14:30
prop dod1.doc
21 червня 2019 14:30
ogoloshennya.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 червня 2019 01:33
Дата відповіді: 24 червня 2019 10:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так, ми допускаємо на торги аналоги. Але при умові, що технічні вимоги до предмету закупівлі відповідають заявленому замовником. 2) Допускаємо. Якщо учасник не є платником ПДВ, то його пропозиція оцінюється без ПДВ.
Запитання
Дата подання: 24 червня 2019 16:11
Дата відповіді: 25 червня 2019 09:23
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
1) Внесення змін в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону, не допускається. Вона має бути остаточною на момент проведенення аукціону.
2) Так, таких Учасників ми будемо дискваліфіковувати. Ми повинні знати, що Учасник нам пропонує, а не купувати "кота в мішку".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна" 17 230,00
UAH з ПДВ
16 699,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ 18 000,00
UAH з ПДВ
16 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 17 814,00
UAH з ПДВ
17 814,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2019 14:27
Завірені.zip

Публічні документи

02 липня 2019 12:34
sign.p7s
02 липня 2019 12:31
згода з договором.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"
#2074520906
Переможець 16 699,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 12:48

Документи

04 липня 2019 12:47
sign.p7s
04 липня 2019 12:46
Протокол 70.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 12:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"
#2074520906
16 699,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2019 12:47
sign.p7s
04 липня 2019 12:46
Протокол 70.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 липня 2019 09:44
Договір. 09.07 (1).pdf укладений
09 липня 2019 09:41

Актуальні тендери

До пошуку