Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Верховинця у місті Полтава (45000000-7)
Очікувана вартість
5 182 575,60 UAH
UA-2019-06-21-001576-b 576b5e97576d4888948a541ff845a7c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 липня 2019 11:51
Очікувана вартість: 5 182 575,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,87%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт вулиці Верховинця у місті Полтава
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт вулиці Верховинця у місті Полтава (45000000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська обл., Полтава, вулиця Верховинця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проектом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проектом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону Пiсляоплата 181 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 181 і більше днів: 30%
на строк від 91 до 180 днів: 15%
на строк від 31 до 90 днів: 10%
на строк від 10 до 30 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 10 днів: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП" 5 119 633,64
UAH з ПДВ
5 074 633,63
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 552 243.54 Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7" 5 078 651,65
UAH з ПДВ
5 033 651,65
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 523 556.15 Документи

Публічні документи

05 липня 2019 16:59
Електронний підпис
05 липня 2019 16:57
кваліфікаційні.PDF
05 липня 2019 16:57
техчастина2.PDF
05 липня 2019 16:57
договір бан гарантії.PDF
05 липня 2019 16:57
GARANTIYA_25 900,00UAH.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСФЕР ГРУП"

ПП "БУДГАРАНТ-7"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
Переможець 5 033 651,65
UAH з ПДВ
12 липня 2019 17:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
5 033 651,65
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:56
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 17:33
Додаткова угода № 2 до Договору підряду № 14 від 24.07.2019 (1).PDF зміни до договору
23 грудня 2019 17:33
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 15:21
Додаткова угода № 1 до Договору Підряду № 14 від 24.07.2019 (1).PDF зміни до договору
12 грудня 2019 15:21
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 17:31
Договір № 14 від 24.07.2019.PDF укладений
24 липня 2019 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії Договору Підряду № 14 від 24.07.2019 року по 27.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу складових роботи з Капітального ремонту вулиці Верховинця у місті Полтава які наведені у Додатку № 1 до Додаткової угоди № 2 від 21.12.2019
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2019 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 205 713,50
UAH (в тому числі ПДВ 534 285,58 UAH)