34630000-2 гальмівні башмаки
Очікувана вартість
2 519 689,20 UAH
UA-2019-06-21-001574-b f6904a1e89b441b490b7033e95340b3b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ з організації тендерних закупівель матеріал з організації тендерних

+380444654907 rolanharenko@gmail.com

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт замовника: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа замовника: Відділ з організації тендерних закупівель матеріал з організації тендерних
+380444654907
rolanharenko@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 14:12
Очікувана вартість: 2 519 689,20 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75 590,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 196,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Детальний опис зазначено у Документації. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6636 шт
34630000-2 гальмівні башмаки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі виставлених рахунків, не пізніше 30 (тридцять) банківських днів з дня отримання ТОВАРУ. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання сторонами або їх уповноваженими представниками видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 червня 2019 15:00
Електронний цифровий підпис
26 червня 2019 14:59
ПРОТОКОЛ ЗМІН.doc
26 червня 2019 14:59
ТД башмак зі змінами.docx
26 червня 2019 15:00
Електронний цифровий підпис
21 червня 2019 16:11
Електронний цифровий підпис
21 червня 2019 16:09
Електронний цифровий підпис
26 червня 2019 14:59
ПРОТОКОЛ ЗМІН.doc
26 червня 2019 14:59
ТД башмак зі змінами.docx
21 червня 2019 16:09
ТД башмак.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-21-001574-b.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42934824
Дата подання: 25 липня 2019 09:22
Скарга щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції
Наше підприємство приймало участь у відкритих торгах UA-2019-06-21-001574-b на закупівлю: ДК 021:2015 34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (гальмівні башмаки)), та надало найменшу ціну за результатами аукціону, а саме 2 305 346,40 грн без ПДВ. Але згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Код ДК 021:2015 – 34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (гальмівні башмаки))» від «12» липня 2019 р №552-В нашу тендерну пропозицію було відхилено з єдиної підстави,а саме: “п.7. Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону). Пропозиція учасника ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в тендерній документації, а саме: лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, зміст якого підтверджує належне виконання договору згідно вимог п.1.2. Додатку №11 та Додатку №1 тендерної документації не містить конкретну назву предмету закупівлі (гальмівні башмаки)).” Ми не згодні з вищезазначеною підставою відхилення нашої пропозиції виходячи з наступного: Розділом 3 “Інструкція з підготовки тендерних пропозицій” передбачено, що: “Тендерна пропозиція подається через електронну систему у форматі pdf. або jpeg. або png шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, які мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів), з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно додатку №1); Згідно Додатку 1 (Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору підтверджується поданням: Довідки у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі (гальмівні башмаки)). Згідно додатку 11 (Перелік документів, які повинні бути завантажені УЧАСНИКОМ у складі тендерної пропозиції): 1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно додатку №1: 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). 1.2.Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі (гальмівні башмаки)). Як бачимо позначка * зі посиланням відноситься виключно до п. 1.1 додатку 11, а саме: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). А наступний п.1.2 містить лише вимогу щодо позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору. Така ж саме ситуація відносно вимоги у додатку 1, де чітко прописано що учасник повинен додати позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору. Таким чином, Документація не містить вимоги, що відгук по аналогічному договору обов'язково повинен містити конкретну назву предмета закупівлі (гальмівні башмаки). Додатково, зазначаємо, що Документація також не містить визначення поняття “конкретна назва предмета закупівлі” Таким чином, ми не порушили вимоги Документації Замовника в частині підстав, зазначених у протоколі відхилення нашої пропозиції, а замовник здійснив розгляд нашої пропозиції не об'єктивно та упереджено. Вважаємо відхилення нашої пропозиції необгрунтованим. Відхиливши нашу пропозицію, Замовник також порушив принцип максимальної економії, адже наша пропозиція на сорок п'ять тисяч гривень дешевше пропозиції учасника ПрАТ"ОДЕСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "”, якого Замовник визначив переможцем та опублікував повідомлення про намір укласти договір 17 липня. Керуючись ст.3,18,28 Закону ПРОСИМО: 1.Прийняти скаргу до розгляду. 2.Встановити порушення процедури закупівлі 3.Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТ ТОРГ ТРЕЙД» по закупівлі UA-2019-06-21-001574-b, оформлене протоколом №552-В від «12» липня 2019р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Код ДК 021:2015 – 34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (гальмівні башмаки))» та всі рішення, прийняті після цього, а також провести оцінку нашої пропозиції виключно за вимогами тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 30 липня 2019 14:58
Рішення від 29.07.2019 №10218+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 липня 2019 14:58
Рішення від 12.08.2019 №11056.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2019 20:27

Документи подані скаржником

25 липня 2019 09:21
Платіжне_доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" 2 355 780,00
UAH
2 305 346,40
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАТТЕК" 2 519 689,20
UAH
2 330 500,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОДЕСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД " 2 422 140,00
UAH
2 350 250,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 10:35
Додаток 8.pdf
18 вересня 2019 10:31
МВС.jpg
18 вересня 2019 10:31
ДФС.pdf
09 липня 2019 12:59
Додаток 8.pdf
06 липня 2019 12:50
14.Креслення.pdf
06 липня 2019 12:50
12.Зразок сертифікату.pdf
06 липня 2019 12:50
9.Додаток 7.pdf
06 липня 2019 12:50
8.Додаток 5.pdf
06 липня 2019 12:50
7.Установчі.rar
06 липня 2019 12:50
6.Додаток 4.pdf
06 липня 2019 12:50
5.Додаток 3.pdf
06 липня 2019 12:50
4.Додаток 9.pdf
06 липня 2019 12:50
3.Довідка щодо ст.17.pdf
06 липня 2019 12:50
2.Відгук.pdf

Публічні документи

Публічні документи

18 липня 2019 13:17
Dovidka_19172533080880377506.pdf
18 липня 2019 13:17
Dovidka_19172533080880377506.pdf.p7s
18 липня 2019 13:17
Dovidka_19172529420740330562.pdf
18 липня 2019 13:17
Dovidka_19172529420740330562.pdf.p7s
18 липня 2019 13:17
public_doc(1).pdf
18 липня 2019 13:17
public_doc.p7s
05 липня 2019 15:32
IG-191021-500.pdf.p7s.p7s.p7s
05 липня 2019 15:32
IG-191021-500.pdf
05 липня 2019 15:32
ДСТУ 8781_2018.pdf
05 липня 2019 15:32
Технічна частина.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"
#42934824
Рішення скасоване 2 305 346,40
UAH
13 вересня 2019 15:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАТТЕК"
#40734897
Рішення скасоване 2 330 500,00
UAH
13 вересня 2019 15:52
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОДЕСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "
#00165698
Рішення скасоване 2 350 250,00
UAH
13 вересня 2019 15:52
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"
#42934824
Переможець 2 305 346,40
UAH
13 вересня 2019 16:01

Документи

12 липня 2019 15:19
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"
#42934824
2 305 346,40
UAH
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 жовтня 2019 15:12
ОПТ ТОРГ ТРЕЙД 001574-b.pdf укладений
01 жовтня 2019 15:11

Актуальні тендери

До пошуку