Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя
Очікувана вартість
1 133 000,00 UAH
UA-2019-06-21-001549-a 31ac334e899e4dc09b3e547794eb7465
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Данченко

+380964934600 fastiv_rayvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Фастівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143672
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., м. Фастів, вул. Суворова, 1
Контактна особа: Наталія Данченко
+380964934600
fastiv_rayvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 00:00
Очікувана вартість: 1 133 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 133,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 комплект
30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, м.Фастів, вул.Суворова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 08:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 08:24
Доповнення до тендерної документації.doc
27 червня 2019 08:24
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами 27.06.19р..doc
27 червня 2019 08:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 08:24
Доповнення до тендерної документації.doc
27 червня 2019 08:24
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами 27.06.19р..doc
21 червня 2019 14:17
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 20.06.19р..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 23 червня 2019 15:03
Дата відповіді: 25 червня 2019 13:39
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо,за ваші зауваження, вносимо зміни в тендерну документацію.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 червня 2019 01:34
Дата відповіді: 26 червня 2019 08:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) На торги допускаються товари торгова марка, модель яких відповідає технічним вимогам, зазначеним в тендерній документації, або еквівалент по параметрам, тобто модель не може бути з нижчими технічними характеристиками.
2) До участі в закупівлі відповідно до законодавства допускаються усі учасники, в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. При розгляді цінових пропозицій основним критерієм є найнижча ціна на товари, про що зазначено в тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВЕЛЬГУС ІВАН ІГОРОВИЧ 1 117 006,00
UAH з ПДВ
1 117 006,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВЕЛЬГУС ІВАН ІГОРОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
08 липня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій