Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240517 Благодатне - Воронинці км 7+300 - км 9+500 (окремими ділянками), Чорнобаївський район, Черкаська область
Очікувана вартість
878 227,00 UAH
UA-2019-06-21-001403-b b83b76554a37488b962b0af99a15624d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воронкін Вадим Олександрович

380678104537
380984371257
dp_smad_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Контактна особа: Воронкін Вадим Олександрович
380678104537,380984371257
dp_smad_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 16 липня 2019 14:00
Очікувана вартість: 878 227,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 878,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Згідно технічного завдання. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240517 Благодатне - Воронинці км 7+300 - км 9+500 (окремими ділянками), Чорнобаївський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19900, Україна, Черкаська область, Чорнобаївський район, О 240517 Благодатне - Воронинці км 7+300 - км 9+500 (окремими ділянками)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно умов проекту договору. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-06-000010 ● 91a494a2e79549c09a1bad7fbdbf2d17
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019 14:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.08.2019 №73
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 06.08.2019№73

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

2 UA-2019-06-21-001403-b, 21.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-06 16:39:19

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240517 Благодатне – Воронинці км 7+300 - км 9+500 (окремими ділянками), Чорнобаївський район, Черкаська область (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-21-001403-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: чому відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 19.07.2019 № 740 ТОВ «Главшляхбуд» визнано переможцем процедури закупівлі, якщо тендерна пропозиція цього учасника не відповідала вимогам розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 21.06.2019, зі змінами, внесеними відповідно до рішення тендерного комітету від 08.07.2019, та згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягала відхиленню?
Зокрема, відповідно до умов пп. 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції, та завантаження файлів, зокрема, з документами, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Відповідно до пп.1.4 повноваження щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи – копія наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників тощо, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а так само разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, зі строком дії не менше ніж до завершення строку дійсності тендерної пропозиції, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу повіреного згідно чинного законодавства. Крім того у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує повноваження. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи учасника, та надається за підписом керівника Учасника.
Довідка від 15.07.2019 № 761, що надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «Главшляхбуд», не містить зразка підпису посадової особи або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Згідно з пп.6.13 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник має надати копію чинного кваліфікаційного сертифіката відповідального виконавця окремих видів робіт, а саме інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації. У тендерній пропозиції ТОВ «Главшляхбуд» копія чинного кваліфікаційного сертифіката відповідального виконавця окремих видів робіт, а саме інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, відсутня.
Відповідно до умов пп. 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції, та завантаження файлів, зокрема, з інформацією щодо виконання обсягів робіт (надання послуг), згідно додатку № 3 до тендерної документації. Згідно з умовами додатку 3 до тендерної документації інформація повинна містити весь перелік застосованих РЕКН відповідно до Технічного завдання (Додаток № 5 до тендерної документації).
ТОВ «Главшляхбуд» надано інформацію щодо виконання обсягів робіт (надання послуг) за формою додатку № 3 до тендерної документації (вих. № 770 від 15.07.2019), де зазначено групи СОУ 42.1-37641918-071:2018, які не відповідають найменуванню робіт та витрат. Наприклад, група 10-2 СОУ 42.1-37641918-071:2018 має назву «Навантаження та розвантаження планкових снігозахисних щитів і кілків на транспортні засоби», тоді як технічним завданням (позиції 1-5) передбачено холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою, ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття, ліквідація вибоїн щебеневих покриттів тощо.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-09 16:20:43

Надання пояснення на запит

На Ваш запит від 06.08.2019 року надаємо пояснення. Пояснення додається (файл "Лист 645_08 від 09.08.2019" у форматі ".pdf").

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Зміст інформації додається (файл "Інформація_695_08 від 19.08.2019" у форматі ".pdf")

2019-08-19 16:00:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 799 800,00
UAH з ПДВ
796 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" 834 315,00
UAH з ПДВ
797 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Татоян" 877 927,00
UAH з ПДВ
877 048,77
UAH з ПДВ
Документи
ПП Канів-Граніт 878 220,00
UAH з ПДВ
878 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2019 20:10
Електронний підпис
15 липня 2019 20:09
Документи 1.rar
15 липня 2019 20:09
Досвід.rar
15 липня 2019 20:09
Документи 2.rar
15 липня 2019 20:09
МТБ.rar

Публічні документи

12 липня 2019 18:12
Електронний підпис
12 липня 2019 17:56
Статут.pdf
12 липня 2019 17:56
проект договору.PDF
12 липня 2019 17:56
паспорт код.pdf
12 липня 2019 17:56
стаття 17.PDF
12 липня 2019 17:56
технічне.PDF
12 липня 2019 17:56
транспортна схема.PDF
12 липня 2019 17:56
субпідрядники.PDF
12 липня 2019 17:56
Сертіфікат ISO.pdf
12 липня 2019 17:56
працівники.PDF
12 липня 2019 17:56
обмежувальні заходи.PDF
12 липня 2019 17:56
письмова згода.PDF
12 липня 2019 17:56
непов'язаність.PDF
12 липня 2019 17:56
договір АБЗ.PDF
12 липня 2019 17:56
Договор АБЗ-1.pdf
12 липня 2019 17:56
гарантія.PDF
12 липня 2019 17:56
мтб.PDF
12 липня 2019 17:56
захист довкілля.PDF
12 липня 2019 17:56
лист-зобов'язання.PDF
12 липня 2019 17:56
відомість обсягів.PDF
12 липня 2019 17:56
грошова застава.PDF
12 липня 2019 17:56
ліцензія2.jpg
12 липня 2019 17:56
ліцензія1.jpg
12 липня 2019 17:56
довідка досвід.PDF
12 липня 2019 17:56
витяг ПДВ.pdf
12 липня 2019 17:56
Витяг новий.pdf
12 липня 2019 17:56
витяг з статуту(1).pdf
12 липня 2019 17:56
Виписка.pdf
12 липня 2019 17:56
Атестат АБЗ.jpg
12 липня 2019 17:56
протокол.pdf
12 липня 2019 17:56
рішеня.pdf
12 липня 2019 17:56
наказ на призначення.pdf
12 липня 2019 17:56
д-р оренди тягач 3477.pdf
12 липня 2019 17:56
д-р оренди коток 21060.pdf
12 липня 2019 17:56
д-р оренди коток 35109.pdf
12 липня 2019 17:56
д-о оренди МАЗ 0593.pdf
12 липня 2019 17:56
КОПІЯ ТЕХПАСП АРЕНДА.PDF
12 липня 2019 17:56
техпаспорта оренда 2.PDF
12 липня 2019 17:55
техпаспорта оренда 3.PDF
12 липня 2019 17:55
власність івеко.pdf
12 липня 2019 17:55
акти.PDF
12 липня 2019 17:55
договірна ціна.PDF
12 липня 2019 17:55
відгук.PDF
12 липня 2019 17:55
тендерна.PDF

Публічні документи

12 липня 2019 14:53
Електронний підпис
12 липня 2019 14:44
31 АБЗ.pdf
12 липня 2019 14:44
29 Статут.pdf
12 липня 2019 14:44
28 Ліцензія.PDF
12 липня 2019 14:44
27 витяг пдв.pdf
12 липня 2019 14:44
25 лист застава.pdf
12 липня 2019 14:44
24 тех завдання.pdf
12 липня 2019 14:44
23 санкції.pdf
12 липня 2019 14:44
22 сертифікат.pdf
12 липня 2019 14:44
21 ст 17.pdf
12 липня 2019 14:44
20 транспортна схема.pdf
12 липня 2019 14:44
19 відгук.pdf
12 липня 2019 14:44
17 працівники.PDF
12 липня 2019 14:44
16 договір оренди.pdf
12 липня 2019 14:44
15 мтб.PDF
12 липня 2019 14:43
13 персональні дані.pdf
12 липня 2019 14:43
12 лист пояснення.PDF
12 липня 2019 14:43
11 витяг із Статуту.PDF
12 липня 2019 14:43
10 паспорт.pdf
12 липня 2019 14:43
9 рішення.pdf
12 липня 2019 14:43
8 Накази на директора.pdf
12 липня 2019 14:43
7 додаток 7.pdf
12 липня 2019 14:43
6 проект договору.pdf
12 липня 2019 14:43
5 лист згода.pdf
12 липня 2019 14:43
4 довкілля.pdf
12 липня 2019 14:43
3 гар лист.pdf
12 липня 2019 14:43
1 довідка субпідряд.pdf

Публічні документи

15 липня 2019 14:32
повноваження.7z
15 липня 2019 14:32
кваліфікація.rar
15 липня 2019 14:32
Згода печатка.pdf
15 липня 2019 14:32
Довідка по ст.17.pdf
15 липня 2019 14:32
Довідка Довкілля.pdf
15 липня 2019 14:32
гарантія.rar
15 липня 2019 14:32
Гарантія ДСТУ.pdf
15 липня 2019 14:32
Гарантійний лист (1).pdf
15 липня 2019 14:32
витяг-ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"

ПП "Татоян"

ПП Канів-Граніт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД
#39699671
Переможець 796 200,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 20:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 20:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД
#39699671
796 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:00
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 11:58
договір 402.pdf укладений
08 серпня 2019 11:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 796 136,40
UAH (в тому числі ПДВ 132 689,40 UAH)
Причини розірвання договору: Відсутні. 10-1. Вид предмета закупівлі: Послуги. 16-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Згідно умов договору. 16-2. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.