Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Контактна особа: |
Воронкін Вадим Олександрович 380678104537,380984371257 dp_smad_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2019 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2019 14:00 |
Очікувана вартість: | 878 227,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 878,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 26000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно умов проекту договору. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2019 10:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2019 10:14 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ О 240517, Чорнобаївський район.docx | |
08 липня 2019 10:13 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ О 240517, Чорнобаївський район.docx |
08 липня 2019 10:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 липня 2019 10:14 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ О 240517, Чорнобаївський район.docx
|
|||
08 липня 2019 10:13 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ О 240517, Чорнобаївський район.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-06-000010 ● 91a494a2e79549c09a1bad7fbdbf2d17
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2019 14:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.08.2019 №73
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 06.08.2019№73
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2 UA-2019-06-21-001403-b, 21.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-06 16:39:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240517 Благодатне – Воронинці км 7+300 - км 9+500 (окремими ділянками), Чорнобаївський район, Черкаська область (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-21-001403-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: чому відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 19.07.2019 № 740 ТОВ «Главшляхбуд» визнано переможцем процедури закупівлі, якщо тендерна пропозиція цього учасника не відповідала вимогам розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 21.06.2019, зі змінами, внесеними відповідно до рішення тендерного комітету від 08.07.2019, та згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягала відхиленню?
Зокрема, відповідно до умов пп. 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції, та завантаження файлів, зокрема, з документами, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Відповідно до пп.1.4 повноваження щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи – копія наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників тощо, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а так само разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, зі строком дії не менше ніж до завершення строку дійсності тендерної пропозиції, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу повіреного згідно чинного законодавства. Крім того у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує повноваження. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи учасника, та надається за підписом керівника Учасника.
Довідка від 15.07.2019 № 761, що надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «Главшляхбуд», не містить зразка підпису посадової особи або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Згідно з пп.6.13 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник має надати копію чинного кваліфікаційного сертифіката відповідального виконавця окремих видів робіт, а саме інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації. У тендерній пропозиції ТОВ «Главшляхбуд» копія чинного кваліфікаційного сертифіката відповідального виконавця окремих видів робіт, а саме інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, відсутня.
Відповідно до умов пп. 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції, та завантаження файлів, зокрема, з інформацією щодо виконання обсягів робіт (надання послуг), згідно додатку № 3 до тендерної документації. Згідно з умовами додатку 3 до тендерної документації інформація повинна містити весь перелік застосованих РЕКН відповідно до Технічного завдання (Додаток № 5 до тендерної документації).
ТОВ «Главшляхбуд» надано інформацію щодо виконання обсягів робіт (надання послуг) за формою додатку № 3 до тендерної документації (вих. № 770 від 15.07.2019), де зазначено групи СОУ 42.1-37641918-071:2018, які не відповідають найменуванню робіт та витрат. Наприклад, група 10-2 СОУ 42.1-37641918-071:2018 має назву «Навантаження та розвантаження планкових снігозахисних щитів і кілків на транспортні засоби», тоді як технічним завданням (позиції 1-5) передбачено холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою, ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття, ліквідація вибоїн щебеневих покриттів тощо.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-09 16:20:43
Надання пояснення на запит
На Ваш запит від 06.08.2019 року надаємо пояснення. Пояснення додається (файл "Лист 645_08 від 09.08.2019" у форматі ".pdf").
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Зміст інформації додається (файл "Інформація_695_08 від 19.08.2019" у форматі ".pdf")
2019-08-19 16:00:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2019 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД |
799 800,00
UAH з ПДВ
|
796 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" |
834 315,00
UAH з ПДВ
|
797 090,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Татоян" |
877 927,00
UAH з ПДВ
|
877 048,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Канів-Граніт |
878 220,00
UAH з ПДВ
|
878 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД #39699671 |
Переможець |
796 200,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 20:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2019 11:58
|
договір 402.pdf | укладений |
08 серпня 2019 11:51
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 серпня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
796 136,40
UAH (в тому числі ПДВ 132 689,40 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відсутні. 10-1. Вид предмета закупівлі: Послуги. 16-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Згідно умов договору. 16-2. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. |