Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт та ремонтно-реставраційні роботи по покрівлі та фасадах пам'ятки архітектури місцевого значення "Будинок реального училища" 1891 р. охорон. №27М (теперішній Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ) по вул. Соборна, 87/18 м. Вінниці (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
15 569 987,00 UAH
UA-2019-06-21-001372-b 660eb01747eb4db7b44883ccffaa8b77
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дзюба Оксана Миколаївна

+380432671065 odzyuba@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
Код ЄДРПОУ: 01562987
Вебсайт: http://www.vtei.com.ua
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Соборна,87
Контактна особа: Дзюба Оксана Миколаївна
+380432671065
odzyuba@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2019 15:25
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2019 15:25
Початок аукціону: 08 липня 2019 14:16
Очікувана вартість: 15 569 987,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155 699,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт та ремонтно-реставраційні роботи по покрівлі та фасадах пам'ятки архітектури місцевого значення "Будинок реального училища" 1891 р. охорон. №27М (теперішній Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ) по вул. Соборна, 87/18 м. Вінниці (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 15:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 15:21
Договір капремонт (1).docx
21 червня 2019 15:21
Технічний опис предмету закупівлі.docx
21 червня 2019 15:21
Кваліфікаційні критерії.docx
21 червня 2019 15:21
Тендерна документація 2019 нов1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-21-001372-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ ВІН БУД", Код ЄДРПОУ:42173331
Дата подання: 16 липня 2019 13:41
Про відхилення пропозиції учасника.
Голові тендерного комітету
Откаленко О.М.


Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Вінницьким торговельно-економічний інститутом Київського національного торговельно-економічного університету було проведено закупівлю Капітальний ремонт та ремонтно-реставраційні роботи по покрівлі та фасадах пам'ятки архітектури місцевого значення "Будинок реального училища" 1891 р. охорон. №27М (теперішній Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ) по вул. Соборна, 87/18 м. Вінниці (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь наступні учасники

Учасник Остаточна пропозиція
1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ ВІН БУД"
12 503 599 грн з ПДВ
2 ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО
12 503 600 грн з ПДВ
3 Товариство з обмеженою відповідальністю "МУР"
12 504 949 грн з ПДВ
4 ТОВ "ЖК - Гарант"
12 814 000 грн з ПДВ
5 Товариство з обмеженою відповідальністю "Агропром-М"
14 300 000 грн з ПДВ

За результатами розгляду тендерних пропозицій, та на підставі Протоколу №68 від 12.07.2019 року тендерний комітет відхилив своїм рішенням найбільш економічно-вигідну цінову пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ ВІН БУД" з ціною 12 503 599 грн з ПДВ через те, що в складі тендерної пропозиції не надано документи відповідно до вимог, що передбачені додатками 2, 6 тендерної документації.
За такого нечіткого формулювання неможливо визначити, через відсутність яких документів була відхилена наша пропозиція. Можливо помилки, при складанні тендерної пропозиції, є незначного характеру та не впливають на зміст пропозиції і на технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. В такому випадку Замовник може залишити за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру.
Просимо Вас надати перелік документів які були відсутні відповідно до вимог тендерної документації у Учасника торгів ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД» і обгрунтуватовано довести вплив помилок на вартість виконання робіт або кваліфікацію учасника.
Також хочу додати, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, а документи, що надаються, повинні бути дійсними на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто, термін дії їх не повинен закінчитися; усі документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер, дату (дата не раніше 21.06.2019р.), підпис уповноваженої особи та печатку учасника (за умови її використання) і ця умова Обов’язкова до виконання учасниками.


В той же час Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір підряду з учасником ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО,
незважаючи на відсутність в тендерній документації наступних документів і розрахунків які прямо впливають на вартість виконання будівельних робіт.

У учасника відсутні наступні документи:
1. Розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
2. Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельної організації;
3.Розрахунок інших витрат рекомендованих Держбудом (Мінрегіонбудомом). До інших витрат відносять ПДВ розрахунку якого не надано;
4.Відсутнє документальне підтвердження присутності на об’єкті, яке вимагалось даною тендерною документацією;
5.Відсутній Додаток №4 – календарний план фінансування робіт, відповідно до п.3.1 Проекту договору підряду.

6.Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів не відповідає Правилам визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, так як не враховує форму власності техніки і реальної вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення, ( Дивись Договір № 28/03-19 від 28 березня 2019 року, Додаток №1 Спеціфікація машин і механізмів.) Для приклада, в договорі оренди: Вартість орендованого котка дорожнього самоходного складає - 960,00 грн.маш/час, а в розрахунках для Замовника вказано, що дані механізми є власними і їх вартість становить – 323,77 грн.маш/час., що є недостовірним наданням інформації в розрахунках які впливають на вартість запропонованих робіт.

7. Не відповідає Правилам визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, і
позиція 84 локального кошторису №2-1-1, якою не враховано будівельний матеріал у обсязі 984,66 м3- суміші піщано-гравійної, на суму ( Відповідно до розрахунків учасника: 984,66 м3 х 288,01= 283 591, 92 грн без ПДВ ), а якщо не враховано матеріал в такому обсязі і на таку суму, то чим будуть виконуватись роботи?
Неповнота та недостовірність наданої інформації викликає сумнів у можливості виконання робіт даним Учасником якого Тендерний комітет визнав переможцем з такою кількісттю порушень.

Виходячи з вищевикладеного,

ПРОШУ:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем торгів учасника ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО, щодо закупівлі Капітальний ремонт та ремонтно-реставраційні роботи по покрівлі та фасадах пам'ятки архітектури місцевого значення "Будинок реального училища" 1891 р. охорон. №27М (теперішній Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ) по вул. Соборна, 87/18 м. Вінниці (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) у звязку з ненаданням учасником документів які передбачені та вимагаються цією тендерною документацією, відповідно до законодавства, і що є підставою для відхилення відповідної тендерної пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Повторно провести оцінку учасника ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД » як найбільш економічно-вигідну цінову пропозицію на підставі наданої вам інформації.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

Директор ТОВ «УНІВЕРСАЛВІНБУД» Нагорний В.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 липня 2019 18:35
На ваше звернення стосовно результатів визначення переможця процедури відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт та ремонтно-реставраційні роботи по покрівлі та фасадах пам'ятки архітектури місцевого значення "Будинок реального училища" 1891 р. охорон. №27М (теперішній Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ) по вул. Соборна, 87/18 м. Вінниці (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо наступне.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції мав подати документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено такі кваліфікаційні критерії: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД» не надав документів про їх відповідність.
Так, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вимагалось надати, окрім іншого, підтвердження досвіду проведення робіт на пам’ятках архітектури, а саме копію сертифікату про засвідчення відповідності зазначеного об’єкта будівництва, що був предметом аналогічного договору від Державної архітектурно-будівельної інспекції України. Однак, в поданому сертифікаті зазначено інше підприємство – ПП «Майдан-стиль», а не ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД». Крім того, в результаті детального вивчення документації учасника, виявилось, що ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД» було субпідрядником у ПП «Майдан-стиль» і на об’єкті будівництва здійснювало лише роботи по монтажу ліфтів, що жодним чином не відповідає характеру робіт, що будуть здійснюватись на об’єкті замовника. Зазначене дозволяє зробити висновок, що ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД» не відповідає встановленим класифікаційним критеріям.
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД» не надав достатньо обґрунтованого документального підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації. Відповідно Податкового кодексу України та інших нормативних документів, що регламентують взаємовідносини підприємств та працівника, працівник – це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом). Відповідно до інформації поданої ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД», а саме: довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації та копій трудових книжок, у ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД» відсутні працівники відповідної кваліфікації, які працюють на підприємстві, та з якими укладено трудовий контракт (договір). Зазначене дає можливість зробити висновок, що у ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД» немає в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Можливість залучення необхідних працівників в результаті визнання учасника переможцем, тендерної документацією замовника не передбачено.
Враховуючи викладене, тендерний комітет дійшов обґрунтованого висновку, що ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації, а відповідно не може бути визнаний переможцем.
Відповідно до додатку 6 до тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, довідка про відкриття рахунку видана не раніше трьох днів до дати подання пропозиції. Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД» надано довідку про відсутність заборгованості за кредитами датовану 26.06.2019 року, довідку про відкриття рахунку датовану 25.06.2019 року, тендерна пропозиція подана 06.07.2019 року.
Зазначене підтверджує об’єктивність прийняття рішення тендерним комітетом ВТЕІ КНТЕУ про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД» (протокол №68 від 12.07.2019р.).
Враховуючи зазначене вважаємо, що оскарження ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД» результатів відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт та ремонтно-реставраційні роботи по покрівлі та фасадах пам'ятки архітектури місцевого значення "Будинок реального училища" 1891 р. охорон. №27М (теперішній Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ) по вул. Соборна, 87/18 м. Вінниці (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД» (остаточна ціна в результаті аукціону 12 503 599,00 грн.) та прийняття рішення про визначення переможцем Фірму "Сфера" - приватне багатопрофільне мале підприємство (остаточна ціна в результаті аукціону 12 503 600,00 грн.) є необґрунтованим та не може бути прийнятим до уваги.
Номер вимоги: UA-2019-06-21-001372-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ ВІН БУД", Код ЄДРПОУ:42173331
Дата подання: 22 липня 2019 14:57
Кваліфікація переможця.
Голові тендерного комітету Откаленко О.М.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Вінницьким торговельно-економічний інститутом Київського національного торговельно-економічного університету. Дуже вдячні Вам за обгрунтовану відповідь на нашу вимогу про відхилення учасника ТОВ "УНІВЕРСАЛВІНБУД" який не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації, а відповідно не може бути визнаний переможцем.
В той же час Замовник забув надати розяснення чому він розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір підряду з учасником ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО, незважаючи на відсутність в тендерній документації наступних документів і розрахунків які прямо впливають на вартість виконання будівельних робіт.
Відсутні наступні документи:
1. Розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
2. Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельної організації;
3.Розрахунок інших витрат рекомендованих Держбудом (Мінрегіонбудомом). До інших витрат відносять ПДВ розрахунку якого не надано;
4.Відсутнє документальне підтвердження присутності на об’єкті, яке вимагалось даною тендерною документацією; 5.Відсутній Додаток №4 – календарний план фінансування робіт, відповідно до п.3.1 Проекту договору підряду.
6.Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів не відповідає Правилам визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, так як не враховує форму власності техніки і реальної вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення, ( Дивись Договір № 28/03-19 від 28 березня 2019 року, Додаток №1 Спеціфікація машин і механізмів.) Для приклада, в договорі оренди: Вартість орендованого котка дорожнього самоходного складає - 960,00 грн.маш/час, а в розрахунках для Замовника вказано, що дані механізми є власними і їх вартість становить – 323,77 грн.маш/час., що є недостовірним наданням інформації в розрахунках які впливають на вартість запропонованих робіт.
7. Не відповідає Правилам визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, і позиція 84 локального кошторису №2-1-1, якою не враховано будівельний матеріал у обсязі 984,66 м3- суміші піщано-гравійної, на суму ( Відповідно до розрахунків учасника: 984,66 м3 х 288,01= 283 591, 92 грн без ПДВ ), а якщо не враховано матеріал в такому обсязі і на таку суму, то чим будуть виконуватись роботи? Неповнота та недостовірність наданої інформації викликає сумнів у можливості виконання робіт даним Учасником якого Тендерний комітет визнав переможцем з такою кількісттю порушень. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Скасувати рішення про визначення переможцем торгів учасника ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО, щодо закупівлі Капітальний ремонт та ремонтно-реставраційні роботи по покрівлі та фасадах пам'ятки архітектури місцевого значення "Будинок реального училища" 1891 р. охорон. №27М (теперішній Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ) по вул. Соборна, 87/18 м. Вінниці (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) у звязку з ненаданням учасником документів які передбачені та вимагаються цією тендерною документацією, відповідно до законодавства, і що є підставою для відхилення відповідної тендерної пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації і визначити переможцем наступну пропозицію.
Прошу надати відповідь у встановлені законом строки. Директор ТОВ «УНІВЕРСАЛВІНБУД» Нагорний В.В
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2019 16:12
Розглянувши повторну вимогу: UA-2019-06-21-001372-b.a4 Учасника ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД», Код ЄДРПОУ: 42173331 від 22 липня 2019 14:57 год. та надавши їй правову оцінку повідомляємо, що задоволенню вона не підлягає з огляду на наступне.
Згідно ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій проводиться у порядку передбаченому статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД», Код ЄДРПОУ: 42173331 тендерний комітет встановив її невідповідності вимогам тендерної документації та відхилив її.
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією система визначила пропозицію фірми «Сфера» - приватне багатопрофільне мале підприємство, код ЄДРПОУ 13302754. Розглянувши тендерну пропозицію фірми «Сфера» - приватне багатопрофільне мале підприємство, код ЄДРПОУ 13302754, тендерний комітет встановив її відповідності вимогам тендерної документації.
Згідно ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
З огляду на те, що Ви у своїй скарзі не ставите питання розгляду саме ВАШОЇ ПРОПОЗИЦІЇ на предмет її відповідності умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям, а просите навести мотиви ухвалення рішення тендерним комітетом про визнання переможцем іншого учасника – змушені Вам відмовити в задоволенні скарги.
Номер вимоги: UA-2019-06-21-001372-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 12 липня 2019 18:45
Керівнику Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету СКАРГА Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Вінницьким торговельно-економічний інститутом Київського національного торговельно-економічного університету було проведено закупівлю Капітальний ремонт та ремонтно-реставраційні роботи по покрівлі та фасадах пам'ятки архітектури місцевого значення "Будинок реального училища" 1891 р. охорон. №27М (теперішній Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ) по вул. Соборна, 87/18 м. Вінниці (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь наступні учасники Учасник Остаточна пропозиція 1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ ВІН БУД" 12 503 599 грн з ПДВ 2 ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО 12 503 600 грн з ПДВ 3 Товариство з обмеженою відповідальністю "МУР" 12 504 949 грн з ПДВ 4 ТОВ "ЖК - Гарант" 12 814 000 грн з ПДВ 5 Товариство з обмеженою відповідальністю "Агропром-М" 14 300 000 грн з ПДВ За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО. Детально ознайомившись з проведеною процедурою вважаємо, що слід відмінити торги у звязку з наступним. Відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» форма оголошення про проведення відкритих торгів має, окрім іншого, ОБОВЯЗКОВО містити наступну інформацію : Джерело фінансування закупівлі, Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати).,Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до ст.21 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються:розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Як видно з інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником - Вінницьким торговельно-економічний інститутом Київського національного торговельно-економічного університету не вказно в оголошеннні ні Джерела фінансування закупівлі, ні розміру забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). ні виду забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відміняє торги в разі: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Відмінити торги щодо закупівлі Капітальний ремонт та ремонтно-реставраційні роботи по покрівлі та фасадах пам'ятки архітектури місцевого значення "Будинок реального училища" 1891 р. охорон. №27М (теперішній Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ) по вул. Соборна, 87/18 м. Вінниці (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) у звязку з порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. ДИРЕКТОР ТОВ "ЖК-ГАРАНТ" Яцуков Є. Г
Керівнику
Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету


СКАРГА

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Вінницьким торговельно-економічний інститутом Київського національного торговельно-економічного університету було проведено закупівлю Капітальний ремонт та ремонтно-реставраційні роботи по покрівлі та фасадах пам'ятки архітектури місцевого значення "Будинок реального училища" 1891 р. охорон. №27М (теперішній Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ) по вул. Соборна, 87/18 м. Вінниці (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь наступні учасники

Учасник Остаточна пропозиція
1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ ВІН БУД"
12 503 599 грн з ПДВ
2 ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО
12 503 600 грн з ПДВ
3 Товариство з обмеженою відповідальністю "МУР"
12 504 949 грн з ПДВ
4 ТОВ "ЖК - Гарант"
12 814 000 грн з ПДВ
5 Товариство з обмеженою відповідальністю "Агропром-М"
14 300 000 грн з ПДВ

За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО.
Детально ознайомившись з проведеною процедурою вважаємо, що слід відмінити торги у звязку з наступним.
Відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» форма оголошення про проведення відкритих торгів має, окрім іншого, ОБОВЯЗКОВО містити наступну інформацію : Джерело фінансування закупівлі, Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати).,Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно до ст.21 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються:розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Як видно з інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником - Вінницьким торговельно-економічний інститутом Київського національного торговельно-економічного університету не вказно в оголошеннні ні Джерела фінансування закупівлі, ні розміру забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). ні виду забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно до ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відміняє торги в разі: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом.
Виходячи з вищевикладеного,

ПРОШУ:
1. Відмінити торги щодо закупівлі Капітальний ремонт та ремонтно-реставраційні роботи по покрівлі та фасадах пам'ятки архітектури місцевого значення "Будинок реального училища" 1891 р. охорон. №27М (теперішній Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ) по вул. Соборна, 87/18 м. Вінниці (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) у звязку з порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.



ДИРЕКТОР ТОВ "ЖК-ГАРАНТ" Яцуков Є. Г



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 липня 2019 17:01
Згідно п.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.

Враховуючи зміст скарги, питання щодо визнання переможцем ТОВ «ЖК-Гарант» Вами не ставиться.

З огляду на викладене вище, не вбачаємо підстав для задоволення Вашої скарги.

Документи подані скаржником

12 липня 2019 18:45
скарга.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-21-001372-b.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ ВІН БУД", Код ЄДРПОУ:42173331
Дата подання: 16 липня 2019 13:48
Про відхилення пропозиції учасника.
Голові тендерного комітету Откаленко О.М. Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Вінницьким торговельно-економічний інститутом Київського національного торговельно-економічного університету було проведено закупівлю Капітальний ремонт та ремонтно-реставраційні роботи по покрівлі та фасадах пам'ятки архітектури місцевого значення "Будинок реального училища" 1891 р. охорон. №27М (теперішній Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ) по вул. Соборна, 87/18 м. Вінниці (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь наступні учасники Учасник Остаточна пропозиція 1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ ВІН БУД" 12 503 599 грн з ПДВ 2 ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО 12 503 600 грн з ПДВ 3 Товариство з обмеженою відповідальністю "МУР" 12 504 949 грн з ПДВ 4 ТОВ "ЖК - Гарант" 12 814 000 грн з ПДВ 5 Товариство з обмеженою відповідальністю "Агропром-М" 14 300 000 грн з ПДВ За результатами розгляду тендерних пропозицій, та на підставі Протоколу №68 від 12.07.2019 року тендерний комітет відхилив своїм рішенням найбільш економічно-вигідну цінову пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ ВІН БУД" з ціною 12 503 599 грн з ПДВ через те, що в складі тендерної пропозиції не надано документи відповідно до вимог, що передбачені додатками 2, 6 тендерної документації. За такого нечіткого формулювання неможливо визначити, через відсутність яких документів була відхилена наша пропозиція. Можливо помилки, при складанні тендерної пропозиції, є незначного характеру та не впливають на зміст пропозиції і на технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. В такому випадку Замовник може залишити за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру. Просимо Вас надати перелік документів які були відсутні відповідно до вимог тендерної документації у Учасника торгів ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД» і обгрунтуватовано довести вплив помилок на вартість виконання робіт або кваліфікацію учасника. Також хочу додати, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, а документи, що надаються, повинні бути дійсними на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто, термін дії їх не повинен закінчитися; усі документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер, дату (дата не раніше 21.06.2019р.), підпис уповноваженої особи та печатку учасника (за умови її використання) і ця умова Обов’язкова до виконання учасниками. В той же час Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір підряду з учасником ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО, незважаючи на відсутність в тендерній документації наступних документів і розрахунків які прямо впливають на вартість виконання будівельних робіт. Відсутні наступні документи: 1. Розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації); 2. Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельної організації; 3.Розрахунок інших витрат рекомендованих Держбудом (Мінрегіонбудомом). До інших витрат відносять ПДВ розрахунку якого не надано; 4.Відсутнє документальне підтвердження присутності на об’єкті, яке вимагалось даною тендерною документацією; 5.Відсутній Додаток №4 – календарний план фінансування робіт, відповідно до п.3.1 Проекту договору підряду. 6.Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів не відповідає Правилам визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, так як не враховує форму власності техніки і реальної вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення, ( Дивись Договір № 28/03-19 від 28 березня 2019 року, Додаток №1 Спеціфікація машин і механізмів.) Для приклада, в договорі оренди: Вартість орендованого котка дорожнього самоходного складає - 960,00 грн.маш/час, а в розрахунках для Замовника вказано, що дані механізми є власними і їх вартість становить – 323,77 грн.маш/час., що є недостовірним наданням інформації в розрахунках які впливають на вартість запропонованих робіт. 7. Не відповідає Правилам визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, і позиція 84 локального кошторису №2-1-1, якою не враховано будівельний матеріал у обсязі 984,66 м3- суміші піщано-гравійної, на суму ( Відповідно до розрахунків учасника: 984,66 м3 х 288,01= 283 591, 92 грн без ПДВ ), а якщо не враховано матеріал в такому обсязі і на таку суму, то чим будуть виконуватись роботи? Неповнота та недостовірність наданої інформації викликає сумнів у можливості виконання робіт даним Учасником якого Тендерний комітет визнав переможцем з такою кількісттю порушень. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Скасувати рішення про визначення переможцем торгів учасника ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО, щодо закупівлі Капітальний ремонт та ремонтно-реставраційні роботи по покрівлі та фасадах пам'ятки архітектури місцевого значення "Будинок реального училища" 1891 р. охорон. №27М (теперішній Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ) по вул. Соборна, 87/18 м. Вінниці (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) у звязку з ненаданням учасником документів які передбачені та вимагаються цією тендерною документацією, відповідно до законодавства, і що є підставою для відхилення відповідної тендерної пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Повторно провести оцінку учасника ТОВ «УНІВЕРСАЛ ВІН БУД » як найбільш економічно-вигідну цінову пропозицію на підставі наданої вам інформації. 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Директор ТОВ «УНІВЕРСАЛВІНБУД» Нагорний В.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 18.07.2019 № 9669.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 15:25

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-28-000013 ● 9940b922aed24cc988812ccb130b12af
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2019 14:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.08.2019 №47
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.08.2019 №47
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-06-21-001372-b 21.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-02 16:19:31

Про надання інформації

1. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів вид тендерного забезпечення – відсутній, тоді як в пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вимагається забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, яка не перевищує 0,5 відсотків очікуваної вартості закупівлі і складає 75000,00 гривень?
2. Яким чином учасник фірма «СФЕРА» - приватне багатопрофільне мале підприємство, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 12 липня 2019 року №68) обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- підпунктів б абзаців 7 та 9 пунктів 1 та 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, якими вимагалося надання календарного графіку виконання робіт (згідно додатку Л.1 ДБН А.3.1-5:2016), а саме чому в календарному графіку виконання робіт не зазначено інформацію про квартал, місяць (колонка 9)?
- пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме згідно гарантійного листа від 05 липня 2019 року №21 учасник зобов’язується вивозити будівельне сміття не пізніше 3-х днів після закінчення відповідних робіт власними силами та за власний рахунок, тоді, як відповідно до локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 включено пункти 91 та 92, якими передбачено навантаження сміття вручну та перевезення сміття до 30 км?
- абзацу другого пункту «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «Перелік документів які необхідно надати для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації, а саме надання договору оренди для орендованого обладнання, яке зазначене в довідці про наявність обладнання, будівельних машин та механізмів та матеріально-технічної бази від 05 липня 2019 року №3 (асфальтоукладчик CATERILLAR AR 255E, асфальтоукладчик ДС-143А, автомобіль вантажний ЗИЛ-138 підмітально-прибиральна-С спеціальний, коток дорожний Bomag BW 144AD-2, автогрейдер трактор колісний БЕЛАРУС-82.1)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-04 16:15:19

Відповідь

На Ваш запит повідомляємо наступне.
В оголошенні про проведення відкритих торгів не наведена інформація про тендерне забезпечення, оскільки тендерним комітетом було прийняте рішення не вимагати тендерне забезпечення, однак в пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації помилково залишилась інформація про вид і суму тендерного забезпечення. Разом з тим відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, однак жодних звернень від учасників з вимогою усунити порушення не надходило.
Наявна суперечність не вплинула на право Учасників підготувати та подати тендерні пропозиції. До оцінки були допущенні пропозції усіх учасників, які зареєструвалися у даному тендері.
Наявна суперечність також не призвела до порушення Замовником принципів здійснення державних закупівель передбачених ст.3 Закону Ураїнии «Про публічні закупівлі».
Замовником було забезпечено дотримання наступних принципів:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників.
На нашу думку, така суперечність є формальною не повинна була братися до уваги Замовника при виборі переможця.

Учасника Фірму «СФЕРА» - приватне багатопрофільне мале підприємство, обрано переможцем торгів (протокол від 12 липня 2019 року №68) оскільки тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Так, підпунктами б абзаців 7 та 9 пунктів 1 та 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалося надання календарного графіку виконання робіт (згідно додатку Л.1 ДБН А.3.1-5:2016). В календарному графіку наданому переможцем в складі тендерної пропозиції в колонці 9 зазначено інформацію про рік виконання, як того вимагає затверджена форма. Крім того, тендерною документацією не передбачено відхилення тендерної пропозиції Учасника за умови невідповідності зазначеній в тендерній документації форми календарного графіку виконання робіт.
В складі тендерної пропозиції Переможцем надано гарантійний лист щодо можливості вивозу будівельного сміття не пізніше 3-х днів після закінчення відповідних робіт власними силами та за власний рахунок. Тут мається на увазі, що Учасник немає права користуватися сміттєвими контейнерами Замовника, а відтак збільшувати обсяг побутового сміття. Навантаження, вивезення та оплата будівельного сміття буде здійснюватися Учасником самостійно.
Відповідно до абзацу другого пункту «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «Перелік документів які необхідно надати для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту та додатково зазначено, що довідка заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується. Для виконання робіт по предмету закупівлі асфальтоукладчик CATERILLAR AR 255E, асфальтоукладчик ДС-143А, автомобіль вантажний ЗИЛ-138 підмітально-прибиральна-С спеціальний, коток дорожний Bomag BW 144AD-2, автогрейдер трактор колісний БЕЛАРУС-82.1 не потрібні, тому, відповідно, і не потрібні договори оренди для зазначеного орендованого обладнання.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керуючись ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Вінницький торговельно-економічний інституту КНТЕУ надає свої заперечення до висновку моніторингу. Вінницьким торговельно-економічним інститутом КНТЕУ проведено закупівлю робіт з предметом «Капітальний ремонт та ремонтно-реставраційні роботи по покрівлі та фасадах пам'ятки архітектури місцевого значення "Будинок реального училища" 1891 р. охорон. №27М (теперішній Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ) по вул. Соборна, 87/18 м. Вінниці (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Закупівля проводилась за основною процедурою, що визначена статтею 12 Закону - відкритих торгів. Очікувана вартість закупівлі становила 15 569 987,00 грн. При проведені процедури нами було забезпечено дотримання принципів здійснення публічних закупівель передбачених статтею 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Економія бюджетних коштів, в результаті проведеної процедури закупівлі склала 3 066 387,00 грн. Заперечення на висновки: 1. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами внесеними Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490» від 21.03.2019 № 463 (далі – Наказ) передбачено, що форма оголошення про проведення процедури закупівлі окрім іншого повинна містити інформацію про «Джерело фінансування закупівлі». Однак в пункті 2 наказу зазначено, що формами документів, зазначених у пункті 1 наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак на електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн», з яким інститутом укладено договір, на момент подачі оголошення і по теперішній час відсутня функціональна можливість заповнення обов’язкового поля для внесення інформації про джерело фінансування в електронну систему закупівель. Зазначена невідповідність та неможливість внесення інформації зафіксована у відповідному протоколі засідання тендерного комітету. Листом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 3304-04/22177 від 28.05.2019 року зафіксовано про відсутність окремого обов’язкового поля для внесення інформації про джерело фінансування закупівлі та рекомендовано вносити зазначену інформацію в поле «Конкретна назва предмету закупівлі». Однак, вважаємо за необхідне зазначити, що листи Міністерства не встановлюють норм права, мають рекомендаційний та інформативний характер. Згідно частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: найменування та місцезнаходження замовника; назва предмета закупівлі; кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів; строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; кінцевий строк подання тендерних пропозицій; розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); дата та час розкриття тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону; розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях та математична формула, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки. В оголошенні може зазначатися додаткова інформація, визначена замовником. Вимога про зазначення в оголошенні інформації про джерело фінансування закупівлі в зазначеному переліку відсутня. Міністерство юстиції України у своєму листі «Щодо порядку застосування нормативно-правових актів у разі існування неузгодженості між підзаконними актами» від 30.01.2009 № Н-35267-18 вказує на наступне, що у випадку суперечності норм підзаконного акта нормам закону слід застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу. Таким чином, відсутність в оголошенні про закупівлю інформації про джерело фінансування закупівлі не порушує вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки повідомлення про намір укласти договір формується електронною системою закупівель автоматично на основі інформації наведеної в оголошенні, відповідно інформація про джерело фінансування закупівлі в ньому не зазначалась. 2. Оголошення про проведення процедури відкритих торгів оприлюднено в терміни передбачені статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до вимог частини другої статті 21 Закону, відповідно до якої в оголошенні зазначаються розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Оскільки в оголошенні не передбачено надання тендерного забезпечення, відповідно тендерне забезпечення замовником не вимагалося. В тендерній документації, що була оприлюднення після оголошення, помилково вказана інформація про розміри та вид тендерного забезпечення. Разом з тим відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, однак жодних звернень від учасників з вимогою усунути порушення не надходило. Статтею 25 Закону передбачено, що тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі. Оскільки в оголошенні не передбачено тендерного забезпечення, учасникам під час розгляду тендерних пропозицій жодних вимог щодо надання тендерного забезпечення не висувалося. Таким чином відсутність в оголошенні про закупівлю інформації про тендерне забезпечення не порушує вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в частині порядку оприлюднення оголошення про процедуру закупівлі. Разом з тим адміністрацією звернуто увагу членів тендерного комітету на необхідність перевірки положень тендерної документації умовам оголошення про проведення закупівлі. Членами тендерного комітету, а особливо секретарем, взято до уваги вищевказану вимогу адміністрації та запевнено про недопущення у майбутньому подібної невідповідності. 3. Відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 «ОРГАНІЗАЦІЯ БУДІВЕЛЬНОГО ВИРОБНИЦТВА» організація будівельного виробництва включає заходи щодо календарного планування підготовчих і будівельних робіт з врахуванням необхідних термінів завершення будівництва об'єктів та виконання окремих етапів робіт, узгоджених діями учасників будівництва, дотриманням вимог законодавства, нормативних актів та документів, а також управління виконанням виробничих процесів відповідно до вимог проектних рішень з урахуванням складу, обсягів, термінів та сезону виконання робіт, вимог до технологічної послідовності, можливостей засобів механізації, складу та кваліфікації виконавців робіт. У примітках до форм, наведених в додатку Л ДБН А.3.1-5:2016, зокрема це стосується і додатку Л 1 зазначено, що форми можуть уточнятися і пристосовуватись до специфіки об'єктів, видів будівництва, а також до вимог уніфікації проектно-технологічної документації для різних цілей, в тому числі для використання комп'ютерних інформаційних технологій з управління будівництвом. Зазначене дає можливість стверджувати, що для заповнення додатку Л 1, відсутні обов’язкові вимоги щодо наведення передбаченою додатком інформації. Крім того, в проектно-кошторисній документації на проведення Капітального ремонту та ремонтно-реставраційних робіт по покрівлі та фасадах пам'ятки архітектури місцевого значення "Будинок реального училища" 1891 р. охорон. №27М (теперішній Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ) по вул. Соборна, 87/18 м. Вінниці в термінах виконання робіт передбачено рік, без поділу на квартали та місяці. Враховуючи викладене вище у замовника відсутні підстави відхилення тендерної пропозиції учасника Фірма «СФЕРА» - Приватне багатопрофільне мале підприємство», як такої що не відповідає умовам тендерної документації в частині надання календарного графіку виконання робіт та з підстав надання його за не встановленою формою. 4. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії для учасників, які замовник може встановлювати для учасників, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до абзацу другого пункту «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «Перелік документів які необхідно надати для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації, Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту. У рекомендаціях до заповнення інформації зазначено, що довідка заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку з переліком обладнання, що зазначене як орендоване та копію договору з ТОВ «Шляхобуд» від 28.03.2019 року № 28/03-19 (термін дії до 31.12.2019 року) відповідно до якого ТОВ «Шляхобуд» надає фірмі «СФЕРА» - Приватне багатопрофільне мале підприємство послуги механізмів та автотранспорту. В специфікації машин та механізмів, що є додатком до договору зазначений перелік машин та механізмів, що заявлені учасником як орендовані. При цьому незначні відмінності в назвах обладнання, що, як правило, виникли через скорочення назв, можна розцінити як формальні помилки незначного характеру, які не впливають на зміст пропозиції: технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не впливають на технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Відповідно до умов тендерної документації замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру. Таким чином у нас, як замовника, не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Фірма «СФЕРА» - Приватне багатопрофільне мале підприємство», як такої що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. З огляду на викладене підсумовуємо наступне: - Згідно статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. - Частиною 2 статті 22 Закону не передбачено обов’язку замовника в оголошенні про проведення відкритих торгів, вказувати джерело фінансування закупівлі. Відсутність в оголошенні про закупівлю інформації про тендерне забезпечення не порушує вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в частині порядку оприлюднення оголошення про процедуру закупівлі та не призвело до порушення принципів здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 3 Закону. Але адміністрацією звернуто увагу членів тендерного комітету на необхідність перевірки положень тендерної документації умовам оголошення про проведення закупівлі. Членами тендерного комітету, зокрема секретарем, взято до уваги вищевказану вимогу адміністрації та запевнено про недопущення у майбутньому подібної невідповідності. - У примітках до форм, наведених в додатку Л ДБН А.3.1-5:2016, зокрема це стосується і додатку Л 1 зазначено, що форми можуть уточнятися і пристосовуватись до специфіки об'єктів, видів будівництва, а також до вимог уніфікації проектно-технологічної документації для різних цілей, в тому числі для використання комп'ютерних інформаційних технологій з управління будівництвом. Зазначене дає можливість стверджувати, що для заповнення додатку Л 1, відсутні обов’язкові вимоги щодо наведення передбаченою додатком інформації. Проектно-кошторисною документацією на проведення Капітального ремонту та ремонтно-реставраційних робіт по покрівлі та фасадах пам'ятки архітектури місцевого значення "Будинок реального училища" 1891 р. охорон. №27М (теперішній Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ) по вул. Соборна, 87/18 м. Вінниці в термінах виконання робіт передбачено рік, без поділу на квартали та місяці. Враховуючи викладене вище у нас не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Фірма «СФЕРА» - Приватне багатопрофільне мале підприємство», як такої що не відповідає умовам тендерної документації, в частині надання календарного графіку виконання робіт з підстав його не надання за не встановленою формою. - Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії для учасників, які замовник може встановлювати для учасників, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до абзацу другого пункту «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «Перелік документів які необхідно надати для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації, Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту. У рекомендаціях до заповнення інформації зазначено, що довідка заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку з переліком обладнання, що зазначене як орендоване та копію договору з ТОВ «Шляхобуд» від 28.03.2019 року № 28/03-19 (термін дії до 31.12.2019 року) відповідно до якого ТОВ «Шляхобуд» надає фірмі «СФЕРА» - Приватне багатопрофільне мале підприємство послуги механізмів та автотранспорту. В специфікації машин та механізмів, що є додатком до договору зазначений перелік машин та механізмів, що заявлені учасником як орендовані. При цьому незначні відмінності в назвах обладнання, що, як правило, виникли через скорочення назв, можна розцінити як формальні помилки незначного характеру, які не впливають на зміст пропозиції: технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не впливають на технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Відповідно до умов тендерної документації замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру. Таким чином у нас, як замовника, не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Фірма «СФЕРА» - Приватне багатопрофільне мале підприємство», як такої що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.

2019-09-20 16:04:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ ВІН БУД" 12 972 049,00
UAH з ПДВ
12 503 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО 13 361 445,60
UAH з ПДВ
12 503 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МУР" 14 806 900,00
UAH з ПДВ
12 504 949,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 13 210 000,00
UAH з ПДВ
12 814 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агропром-М" 14 300 000,00
UAH з ПДВ
14 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2019 18:25
Електронний підпис
06 липня 2019 18:02
Виписка (02.07.2019)_75 000,00.pdf
06 липня 2019 18:02
banking_licence_ПУМБ.pdf
06 липня 2019 18:02
Гарантія_75 000.00_UAH.pdf.p7s.p7s
06 липня 2019 18:02
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
06 липня 2019 18:02
Скановані документи.rar

Публічні документи

17 липня 2019 15:23
Електронний підпис
17 липня 2019 15:23
13. Пропозиція.pdf
17 липня 2019 15:22
11. Інші розрахунки.pdf
17 липня 2019 15:22
7. Відомість ресурсів.pdf
17 липня 2019 15:22
6. Локальний кошторис.pdf
17 липня 2019 15:22
4. Договірна ціна.pdf
17 липня 2019 11:35
Електронний підпис
06 липня 2019 17:37
Електронний підпис
06 липня 2019 17:36
Реєстр.pdf
06 липня 2019 17:36
37. Довідка.pdf
06 липня 2019 17:36
36. Виписка.pdf
06 липня 2019 17:36
35. Гарантія.zip
06 липня 2019 17:36
31. Проект Договору.pdf
06 липня 2019 17:36
20.Статут.pdf
06 липня 2019 17:36
8. Дозвіл на роботи.pdf
06 липня 2019 17:36
7. Ліцензія .pdf
06 липня 2019 17:36
4.13. Прибуток.pdf
06 липня 2019 17:36
4.12. Адмін витрати.pdf
06 липня 2019 17:36
4.3. Договірна ціна.pdf
06 липня 2019 17:35
2.4. Лист-відгук.pdf
06 липня 2019 17:35
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

06 липня 2019 19:31
договірна.pdf
06 липня 2019 19:30
гарантійні листи.pdf
06 липня 2019 19:30
субпідряд.pdf
06 липня 2019 19:30
Лiцензiя_Банк.7z
06 липня 2019 19:30
Ліцензія (1) (1).pdf
06 липня 2019 19:30
Дозвіл (2).pdf
06 липня 2019 19:30
Цінова пропозиція 001.pdf
06 липня 2019 19:30
проект договору (2).pdf
06 липня 2019 19:30
особа.pdf
06 липня 2019 19:30
Наказ_Грицак.7z
06 липня 2019 19:30
копіі договорів.pdf
06 липня 2019 19:30
довідки (1).pdf
06 липня 2019 19:30
довідка механ.pdf
06 липня 2019 19:30
довідка з банку.pdf
06 липня 2019 19:30
гарантія згода.pdf
06 липня 2019 19:30
Довiренiсть_Грицак_.7z
06 липня 2019 19:30
Виписка покриття.pdf
06 липня 2019 19:30
Гарант_1258 (2).7z
06 липня 2019 19:30
технічні вимоги.pdf
06 липня 2019 19:30
трудові (1) (1).pdf
06 липня 2019 19:30
Бондарчук Л.В..pdf
06 липня 2019 19:30
Трудова Осадчук.pdf
06 липня 2019 19:30
Трудова Слободянюк.pdf
06 липня 2019 19:30
Трудова Горбань.pdf
06 липня 2019 19:30
трудова Горбатюк.pdf
06 липня 2019 19:30
Трудова Зайкіна.pdf
06 липня 2019 19:30
Трудова Зубко.pdf
06 липня 2019 19:30
Трудова Кривенко.pdf
06 липня 2019 19:30
Трудова Зелінський.pdf
06 липня 2019 19:30
Трудова Закордонець.pdf
06 липня 2019 19:30
Трудова Гончар.pdf
06 липня 2019 19:30
Трудова Михайлюк.pdf
06 липня 2019 19:30
Трудова Асаула.pdf
06 липня 2019 19:30
Обиход П.П..pdf
06 липня 2019 19:29
Козловський І.О..pdf
06 липня 2019 19:29
Мирзанюк Л.О..pdf
06 липня 2019 19:29
Майданюк В.В..pdf
06 липня 2019 19:29
довідка робітнтки (1).pdf
06 липня 2019 19:29
локальні ресурсна.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 21:39
Електронний підпис
05 липня 2019 21:39
тендерна пропозиція.pdf
05 липня 2019 21:10
Довідка ЖК Гарант.pdf
05 липня 2019 20:29
проект договору.pdf
05 липня 2019 20:03
тендерна пропозиція.pdf
05 липня 2019 19:48
трудова яцуков запис.pdf
05 липня 2019 19:48
трудова Семененко.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Соколов запис.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Соклов 1.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Саволюк запис.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Саволюк 1.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Присяжнюк С. запис.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Присяжнюк С. 1.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Присяжнюк А. запис.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Присяжнюк А. 1.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Праведний запис.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Праведний 1.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Олейнічук запис.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Олейнічук 1.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Матющенко запис.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Матющенко 1.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Лисак запис.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Лисак 1.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Колмогоров запис.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Колмогоров 1.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Козин запис.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Козин 1.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Іжакевич запис.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Іжакевич 1.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Герега запис.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Герега 1.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Гасевич запис.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Гасевич 1.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Банасько запис.pdf
05 липня 2019 19:48
IMG_Банасько 1.pdf
05 липня 2019 19:31
Додаткова угода 1.pdf
05 липня 2019 19:31
Договір 171.pdf
05 липня 2019 19:29
відгук.pdf
05 липня 2019 17:15
Розрахунок ЗВВ та АВ.pdf

Публічні документи

07 липня 2019 09:49
Кошторис.rar
07 липня 2019 09:49
На тендер.rar
07 липня 2019 09:49
Договір КНТЕУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УНІВЕРСАЛ ВІН БУД"

ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО

Товариство з обмеженою відповідальністю "МУР"

ТОВ "ЖК - Гарант"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Агропром-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ ВІН БУД"
#42173331
Відхилено 12 503 599,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 17:44
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО
#13302754
Переможець 12 503 600,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 17:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО
#13302754
12 503 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2019 17:46
Електронний підпис
12 липня 2019 17:45
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 10:54
Додаткова угода 2 Сфера.pdf зміни до договору
23 січня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:29
Додаткова угода 1 Сфера 2307-19.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:24
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 16:26
Договір укладений
23 липня 2019 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 23/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 23/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2019 — 30 липня 2020
Сума оплати за договором: 12 503 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 083 933,33 UAH)