Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 016-2010 “17.23.1 Вироби канцелярські, паперові” (ДК 021:2015 “30197000-6 дрібне канцелярське приладдя”, вироби канцелярські”)
Очікувана вартість
17 950,00 UAH
UA-2019-06-21-001130-a 4102c7544ece4abc86cb996e6770ca9a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Іващенко

+380669978995 olga.ivashchenko87@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління паливно-енергетичного комплексу та енергозбереження Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39098771
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 1
Контактна особа: Ольга Іващенко
+380669978995
olga.ivashchenko87@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 17 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
627 штука
ДК 016-2010 “17.23.1 Вироби канцелярські, паперові” (ДК 021:2015 “30197000-6 дрібне канцелярське приладдя”, вироби канцелярські”)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Старокозацька, буд. 56, к. 304
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  20 липня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 16 869,08
UAH з ПДВ
16 869,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 16:57
Цінова пропозиція2.pdf
01 липня 2019 13:08
Специфікація.pdf
01 липня 2019 13:08
Цінова пропозиція.pdf
27 червня 2019 13:09
чистящие.pdf
27 червня 2019 13:09
позитив.PDF
27 червня 2019 13:09
Папки картон 0,4.pdf
27 червня 2019 13:09
Архивная папка Альф.pdf
27 червня 2019 13:09
Konica Minolta UNIVERSAL 80 06.06.19.pdf
27 червня 2019 13:09
HP-office-b.pdf
27 червня 2019 13:09
Специфікація.pdf
27 червня 2019 13:09
лист (ліцензія).pdf
27 червня 2019 13:09
Цінова пропозиція.pdf
27 червня 2019 13:09
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 16 869,08
UAH з ПДВ
05 липня 2019 12:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
16 869,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 15:41
Акт звірки взаємних розрахунків станом на 01.02.2020 за договором № 19 від 19.07.2019.pdf укладений
03 березня 2020 15:40
Додаткова угода № 3 до договору № 19 від 27.12.2019.pdf укладений
03 березня 2020 15:40
Додаткова угода № 2 до договору № 19 від 19.07.2019.pdf укладений
03 березня 2020 15:40
Додаткова угода № 4 до договору № 19 від 17.02.2020.pdf укладений
03 березня 2020 15:40
Додаткова угода № 1 до договору № 19 від 19.07.2019.pdf зміни до договору
03 березня 2020 15:35
Додаткова угода № 2 до договору № 19 від 19.07.2019.pdf зміни до договору
03 березня 2020 15:35
Акт звірки взаємних розрахунків станом на 01.02.2020 за договором № 19 від 19.07.2019.pdf зміни до договору
03 березня 2020 15:35
Додаткова угода № 4 до договору № 19 від 17.02.2020.pdf зміни до договору
03 березня 2020 15:35
Додаткова угода № 3 до договору № 19 від 27.12.2019.pdf зміни до договору
03 березня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 13:51
Додаткова угода № 4 до договору № 19 від 17.02.2020.pdf зміни до договору
03 березня 2020 13:51
Акт звірки взаємних розрахунків станом на 01.02.2020 за договором № 19 від 19.07.2019.pdf зміни до договору
03 березня 2020 13:51
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 13:46
Додаткова угода № 3 до договору № 19 від 27.12.2019.pdf зміни до договору
03 березня 2020 13:42
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 10:32
Додаткова угода № 2 до договору № 19 від 19.07.2019.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 10:29
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 16:28
Додаткова угода № 1 до договору № 19 від 19.07.2019.pdf укладений
19 липня 2019 16:20
Додаткова угода № 1 до договору № 19 від 19.07.2019.pdf зміни до договору
19 липня 2019 16:18
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 15:58
ДОГОВІР № 19 від 19.07.2019.pdf укладений
19 липня 2019 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінення обсягу закупівлі товару та загальної вартості договору шляхом підписання додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1 від 19.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору № 19 від 19.07.2019 до 31.03.2020, у зв’язку із незавершинням виконання зазначеного договору в частині розрахунків
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до договору № 19 від 19.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 4 є невід’ємною частиною Договору № 19 від 19.07.2019 і набирає чинності з моменту її підписання та діє до повного погашення заборгованості за цим договром в межах кошторисних призначень на 2020 рік, але не пізніше 31.03.2020. Сума заборгованості складає 128 грн. 27 коп. (Сто двадцять вісім гривень 27 копійок), у тому числі ПДВ - 21 грн. 38 коп. (Двадцять одна гривня 38 копійок).
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 від 17.02.2020 до договору № 19 від 19.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшення суми договору № 19 від 19.07.2019, шляхом укладення додаткових угод: - додаткова угода № 1 від 19.07.2019; - додаткова угода № 2 від 16.12.2019; 2. Додаткова угода № 3 від 27.12.2019 - продовження терміну дії договору № 19 від 19.07.2019 до 31.03.2019, у зв’язку із незавершенням виконання зазначеного Договору в частині розрахунків 3. Додаткова угода № 4 від 19.07.2019 є невід’ємною частиною Договору № 19 від 19.07.2019 і набирає чинності з моменту її підписання та діє до повного погашення заборгованості за цим договром в межах кошторисних призначень на 2020 рік, але не пізніше 31.03.2020. Сума заборгованості складає 128 грн. 27 коп. (Сто двадцять вісім гривень 27 копійок), у тому числі ПДВ - 21 грн. 38 коп. (Двадцять одна гривня 38 копійок).
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1, № 2, № 3, № 4 до договору № 19 від 19.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 18 978,27
UAH (в тому числі ПДВ 3 163,04 UAH)