Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (придбання персональних комп’ютерів для гурткової кімнати Богодухівського центру дитячої та юнацької творчості)(ноутбук з мишкою)
Очікувана вартість
104 000,00 UAH
UA-2019-06-21-001037-a 5818ac1927694ff087a9da364450595a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Сластін

0575832004 bogod.rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Богодухівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 22719536
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., м.Богодухів, вул.Троїцька,15
Контактна особа: Марина Сластін
0575832004
bogod.rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 10:00
Очікувана вартість: 104 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,48%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Ноутбук з мишкою

Джерело фінансування - бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплект
Придбання персональних комп’ютерів для гурткової кімнати Богодухівського центру дитячої та юнацької творчості (ноутбук з мишкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська обл., м.Богодухів, вул. Троїцька, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - бюджетні кошти Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 12:09
ТД ноутбуки _центр дит творчості (3).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 22 червня 2019 10:50
Дата відповіді: 24 червня 2019 08:20
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 червня 2019 23:52
Дата відповіді: 24 червня 2019 08:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До торгів допускає система ПРОЗОРО, та ніяких обмежень не встановлює.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 91 254,00
UAH з ПДВ
91 254,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 09:34
Гарантійний лист.pdf
08 липня 2019 09:34
Microsoft Partner Network.pdf
08 липня 2019 09:34
Dell CЕС.pdf
08 липня 2019 09:34
Pismo 20.03.19.pdf
08 липня 2019 09:34
3581-1.pdf
08 липня 2019 09:34
3581.PDF
08 липня 2019 09:34
Лист підтвердження.pdf
08 липня 2019 09:34
Пропозиція цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
08 липня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій