Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Оновлення картографічних матеріалів масштабу 1:2000 - 1:500. Цифрове аерофотознімання території м. Києва для створення цифрових ортофотопланів (True Orthophoto) масштабу 1:500; цифрових моделей рельєфу)
DK 021: 2015: 71350000-6 Scientific and technical services in the field of engineering (Updating mapping materials from scale 1: 2000 to 1: 500. Digital aerial photography of the territory of Kyiv for the creation of digital orthophotomaps (True Orthophoto) scale 1: 500; digital terrain models)
Очікувана вартість
22 000 000,00 UAH
UA-2019-06-21-000947-c dac8f0fea288477db0bf1db9f937ad0f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Махмудова Інна Андріївна

+380442781457 INNA.MAKHMUDOVA@KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Код ЄДРПОУ: 32348604
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А
Контактна особа: Махмудова Інна Андріївна
+380442781457
INNA.MAKHMUDOVA@KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Kyiv Institute of Land Relations
National ID: 32348604
Contact point: Makhmudova Inna
+380442781457
INNA.MAKHMUDOVA@KMDA.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 червня 2019 19:33
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:33
Очікувана вартість: 22 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 440000 UAH
Publication date: 21 червня 2019 19:33
Enquiries until: 12 липня 2019 10:00
Complaints submission until: до 18 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 22 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 220 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Scope of the procurement
Оновлення картографічних матеріалів масштабу 1:2000 - 1:500. Цифрове аерофотознімання території м. Києва для створення цифрових ортофотопланів (True Orthophoto) масштабу 1:500; цифрових моделей рельєфу
Updating mapping materials from scale 1: 2000 to 1: 500. Digital aerial photography of the territory of Kyiv for the creation of digital orthophotomaps (True Orthophoto) scale 1: 500; digital terrain models
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Оновлення картографічних матеріалів масштабу 1:2000 - 1:500. Цифрове аерофотознімання території м. Києва для створення цифрових ортофотопланів (True Orthophoto) масштабу 1:500; цифрових моделей рельєфу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0100, Україна, Київська обл., Київ, Хрещатик, буд.32-А
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Updating mapping materials from scale 1: 2000 to 1: 500. Digital aerial photography of the territory of Kyiv for the creation of digital orthophotomaps (True Orthophoto) scale 1: 500; digital terrain models
CPV: 71350000-6
Період постачання: по 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Зобов’язання Замовника зі сплати послуг за Договором виникають відповідно до частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України лише за наявності відповідного бюджетного призначення та фінансування. Розрахунки проводяться Замовником на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України в безготівковій формі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 19:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 19:30
Додаток_3_Проект договору.docx
21 червня 2019 19:30
Додаток_2_Техзавдання.docx
21 червня 2019 19:30
ТИТУЛ.pdf
21 червня 2019 19:30
ТД_ОРТОФОТО.docx
21 червня 2019 19:30
Додаток_1_Письмова згода.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 липня 2019
UA-2019-06-21-000947-cdac8f0fea288477db0bf1db9f937ad0f
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Код ЄДРПОУ: 32348604
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

29 липня 2019 11:29
Електронний підпис

Публічні документи

08 серпня 2019 17:35
Електронний підпис
06 серпня 2019 14:19
Електронний підпис
19 липня 2019 12:34
Електронний підпис
19 липня 2019 12:34
Електронний підпис
19 липня 2019 12:17
4.13.1. Ліцензія.pdf.p7s
19 липня 2019 12:17
4.3.1. Статут АРЦ.pdf
19 липня 2019 12:17
2.4.1.Sample.part5.rar
19 липня 2019 12:17
2.4.1.Sample.part4.rar
19 липня 2019 12:17
2.4.1.Sample.part3.rar
19 липня 2019 12:17
2.4.1.Sample.part2.rar
19 липня 2019 12:17
2.4.1.Sample.part1.rar

Документи

29 липня 2019 11:31
Електронний підпис

Публічні документи

21 липня 2019 21:03
Електронний підпис
21 липня 2019 21:03
Електронний підпис
19 липня 2019 18:27
Лізензія_Банк.7z
19 липня 2019 18:26
Гарант_1289.7z
19 липня 2019 18:26
Електронний підпис
19 липня 2019 18:26
Електронний підпис
19 липня 2019 18:20
Електронний підпис
19 липня 2019 18:20
Електронний підпис
19 липня 2019 18:20
Електронний підпис
19 липня 2019 18:20
Електронний підпис
19 липня 2019 18:18
8. Кошторис.pdf
19 липня 2019 18:18
Зразок продукції.part5.rar
19 липня 2019 18:18
Зразок продукції.part4.rar
19 липня 2019 18:18
Зразок продукції.part3.rar
19 липня 2019 18:18
Зразок продукції.part2.rar
19 липня 2019 18:18
Зразок продукції.part1.rar
19 липня 2019 18:18
7. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" 21 817 867,20
UAH з ПДВ
21 597 867,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН" 21 815 299,20
UAH з ПДВ
21 815 299,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 17:35
Електронний підпис
06 серпня 2019 14:19
Електронний підпис
19 липня 2019 12:34
Електронний підпис
19 липня 2019 12:34
Електронний підпис
19 липня 2019 12:17
4.13.1. Ліцензія.pdf.p7s
19 липня 2019 12:17
4.3.1. Статут АРЦ.pdf
19 липня 2019 12:17
2.4.1.Sample.part5.rar
19 липня 2019 12:17
2.4.1.Sample.part4.rar
19 липня 2019 12:17
2.4.1.Sample.part3.rar
19 липня 2019 12:17
2.4.1.Sample.part2.rar
19 липня 2019 12:17
2.4.1.Sample.part1.rar

Публічні документи

21 липня 2019 21:03
Електронний підпис
21 липня 2019 21:03
Електронний підпис
19 липня 2019 18:27
Лізензія_Банк.7z
19 липня 2019 18:26
Гарант_1289.7z
19 липня 2019 18:26
Електронний підпис
19 липня 2019 18:26
Електронний підпис
19 липня 2019 18:20
Електронний підпис
19 липня 2019 18:20
Електронний підпис
19 липня 2019 18:20
Електронний підпис
19 липня 2019 18:20
Електронний підпис
19 липня 2019 18:18
8. Кошторис.pdf
19 липня 2019 18:18
Зразок продукції.part5.rar
19 липня 2019 18:18
Зразок продукції.part4.rar
19 липня 2019 18:18
Зразок продукції.part3.rar
19 липня 2019 18:18
Зразок продукції.part2.rar
19 липня 2019 18:18
Зразок продукції.part1.rar
19 липня 2019 18:18
7. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"
#30678461
Переможець 21 597 867,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 17:14

Документи

05 серпня 2019 17:14
Електронний підпис
05 серпня 2019 17:14
Протокол_акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"
#30678461
21 597 867,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2019 17:14
Електронний підпис
05 серпня 2019 17:14
Протокол_акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 10:18
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 13:58
27032020 Додаткова угода 5 (1).pdf зміни до договору
27 березня 2020 13:57
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 12:53
Додаткова угода 4 (2).pdf зміни до договору
07 лютого 2020 12:53
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 17:37
Додаткова угода_3 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2019 17:37
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 17:24
Додаткова угода_2 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2019 17:24
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 16:39
Додаткова угода_1 (1).pdf зміни до договору
23 серпня 2019 16:39
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 16:28
Договір_220819.pdf укладений
23 серпня 2019 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строків виконання послуг Етапу № 3 та Етапу № 4, що зазначені у Календарному плані, який є Додатком 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 220819
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 10 договору від 22.08.2019 № 220819 (далі –Договір), у зв’язку з виникненням об’єктивних можливостей покращення/вдосконалення показників візуальної якості предмету закупівлі зі створення цифрових істинних ортофотопланів на центральну частину міста з висотною забудовою у порівнянні з відповідними базовими показниками, уклали цю додаткову угоду (далі - Додаткова угода) про таке: 1. Пункт 1.2. Договору викласти в новій редакції: « Найменування, технічні вимоги, обсяг та вимоги до якості Послуги зазначено у Технічному завданні (Додаток 1 до Договору) та у доповненні до технічного завдання (додаток 1 до Додаткової угоди № 2)». 2. Пункт 1.3. Договору викласти в новій редакції: «Якість Послуги має відповідати умовам, визначеним чинним законодавством щодо такого роду Послуги, державним стандартам та Технічному завданню (Додаток 1 до Договору) та доповненню до технічного завдання (додаток 1 до Додаткової угоди № 2)». 3. У тексті Договору (в тому числі його додатків) слова «Технічне завдання» у всіх відмітках вважати доповненими словами «та доповнення до технічного завдання (додаток 1 до Додаткової угоди № 2)» у відповідному відмінку по тексту.
Номер договору про закупівлю: 220819
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та пунктом 10 Договору від 22.08.2019 № 20819 (далі – Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань по четвертому етапу в строки передбачені Договором, зокрема з підстав покращення якості предмета закупівлі відповідно до Додаткової угоди № 2 від 20.12.2019 до Договору, уклали цю додаткову угоду (далі Додаткова угода) про таке: 1. Пункт 2.1. Договору викласти у новій редакції: «Виконавець надає Послугу, передбачену цим Договором, поетапно. Строки надання Послуги та етапів Послуги встановлені в Календарному плані (Додаток 2 до Договору), що є невід’ємною частиною цього Договору. Строк надання Послуги за Договором (в цілому) – до 20.03.2020». 2. Пункт 9.1 Договору викласти в такій редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання Сторонами і діє до 31.03.2020, а частині гарантійних зобов’язань – до повного виконання». 3. Додаток 2 до Договору «Календарний план» викласти у новій редакції, що є Додатком 1 до цієї Додаткової угоди. 4. Підписанням цієї Додаткової угоди Сторони підтверджують, що ціна Договору залишається не змінною та становить 17 998 222,50 грн (сімнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч двісті двадцять дві гривні 50 коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% – 3 599 644,50 грн (три мільйони п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч шістсот сорок чотири гривні 50 коп.), всього з ПДВ – 21 597 867,00 грн. (двадцять один мільйон п’ятсот дев’яносто сім тисяч вісімсот шістдесят сім гривень 00 коп.). Кошти у розмірі - 14 276 916,50 грн (чотирнадцять мільйонів двісті сімдесят шість тисяч дев’ятсот шістнадцять гривень 50 коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% – 2 855 383,30 грн. (два мільйони вісімсот п’ятдесят п’ять тисяч триста вісімдесят три гривні 30 коп.), всього з ПДВ – 17 132 299,80 грн (сімнадцять мільйонів сто тридцять дві тисячі двісті дев’яносто дев’ять гривень 80 коп.) підлягають сплаті у 2019 році.
Номер договору про закупівлю: 220819
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зазначена сума, яка підлягає сплаті у 2020 році. Підписанням цієї Додаткової угоди Сторони підтверджують, що ціна Договору залишається не змінною та становить 17 998 222,50 грн (сімнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч двісті двадцять дві гривні 50 коп.), крім того, ПДВ 20% – 3 599 644,50 грн (три мільйони п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч шістсот сорок чотири гривні 50 коп.). Всього з ПДВ – 21 597 867,00 грн. (двадцять один мільйон п’ятсот дев’яносто сім тисяч вісімсот шістдесят сім гривень 00 коп.). Кошти у розмірі - 14 276 916,50 грн (чотирнадцять мільйонів двісті сімдесят шість тисяч дев’ятсот шістнадцять гривень 50 коп.), крім того, ПДВ 20% – 2 855 383,30 грн. (два мільйони вісімсот п’ятдесят п’ять тисяч триста вісімдесят три гривні 30 коп.), всього з ПДВ – 17 132 299,80 грн (сімнадцять мільйонів сто тридцять дві тисячі двісті дев’яносто дев’ять гривень 80 коп.) підлягають сплаті у 2019 році. Кошти у розмірі – 3 706 347,25 грн (три мільйони сімсот шість тисяч триста сорок сім гривень 25 коп.) крім того, ПДВ 20% - 741 269,45 грн (сімсот сорок одна тисяча двісті шістдесят дев’ять гривень 45 коп.), всього з ПДВ – 4 447 616,70 ( чотири мільйони чотириста сорок сім тисяч шістсот шістнадцять гривень 70 коп.) підлягають сплаті у 2020 році.
Номер договору про закупівлю: 220819
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та пунктами 7 та 10 Договору від 22.08.2019 № 220819 (далі - Договір), у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань по четвертому етапу в строки передбачені Договором, зокрема, з підстав виникнення форс-мажорних обставин встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, уклали цю додаткову угоду (далі Додаткова угода) про таке: 1. Пункт 2.1. Договору викласти у новій редакції: «Виконавець надає Послугу, передбачену цим Договором, поетапно. Строки надання Послуги та етапів Послуги встановлені в Календарному плані (Додаток 2 до Договору), що є невід'ємною частиною цього Договору. Строк надання Послуги за Договором (в цілому) - до 31.05.2020». 2. Пункт 9 .1 Договору викласти в такій редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання Сторонами і діє до 30.06.2020, а у частині гарантійних зобов'язань - до повного виконання». З. Додаток 2 до Договору «Календарний план» викласти у новій редакції, що є Додатком 1 до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 220819
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 21 597 867,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 599 644,50 UAH)