Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вінілшкіра оббивочна ВО-ТР-Н
Очікувана вартість
1 950 468,66 UAH
UA-2019-06-21-000850-b 23050d88636d4f73a609c01b915f62b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 липня 2019 13:47
Очікувана вартість: 1 950 468,66 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 58500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19140000-9: Шкіра зі шкур інших тварин, комбінована шкіра та інші види шкіри


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - Вінілшкіра Оббивочна - 13 839 м. кв. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13839 м.кв.
вінілшкіра оббивочна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19140000-9 — Шкіра зі шкур інших тварин, комбінована шкіра та інші види шкіри

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 13:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 13:03
ТД_336-19_Вінілшкіра оббивочна ВО-ТР-Н.doc
21 червня 2019 13:03
2_Оголошення_.doc
21 червня 2019 13:03
1_проект договір.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС" 1 949 638,32
UAH з ПДВ
1 949 638,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТОКС ЛТД" 1 950 468,46
UAH з ПДВ
1 950 468,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 14:34
Електронний підпис
08 липня 2019 16:44
Електронний підпис
08 липня 2019 16:43
Підписаний_gar4458.pdf
08 липня 2019 16:37
Цінова пропозиція.pdf
08 липня 2019 16:37
Протокол № 283 1-2017.pdf
08 липня 2019 16:37
Протокол № 282 1-2017.pdf
08 липня 2019 16:37
Протокол № 281 1-2017.pdf
08 липня 2019 16:37
Протокол № 156 1-2015.pdf
08 липня 2019 16:37
Наказ.pdf
08 липня 2019 16:37
Лист пояснення.pdf
08 липня 2019 16:37
Договір по дилерство.pdf
08 липня 2019 16:37
Дані на товар.pdf
08 липня 2019 16:37
Гарантійний лист.pdf
08 липня 2019 16:37
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС"

ТОВ "АРТОКС ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС"
#38473245
Переможець 1 949 638,32
UAH з ПДВ
12 липня 2019 09:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 09:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС"
#38473245
1 949 638,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 11:24
Звіт_вінілка.doc укладений
06 травня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:15
19533-ДУ.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:15
Про внесення змін ДУ-1 паси пролонгація.docx зміни до договору
27 грудня 2019 14:15
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 14:57
№УЗ-ЦЛ-19533 від 24.07.2019.pdf укладений
25 липня 2019 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі".: - п.8 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.»; - ч.5 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку». Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Специфікацією (Додаток №1 до договору) та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді складає 324 845,80 грн. (триста двадцять чотири тисячі вісімсот сорок п'ять гривень 80 коп.), ПДВ – 20% - 64 969,16 грн. (шістдесят чотири тисячі дев’ятсот шістдесят дев'ять гривень 16 коп.), разом з ПДВ – 389 814,96 грн. (триста вісімдесят дев'ять тисяч вісімсот чотирнадцять гривень 96 коп.). 2. Включити до Договору Специфікацію №2 на суму 389 814,96 грн. з ПДВ. 3. Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума Договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна сума даного Договору складає – 1 949 544,40 грн. (один мільйон дев’ятсот сорок дев'ять тисяч п’ятсот сорок чотири гривні 40 коп.), ПДВ – 20% - 389 908,88 грн. (триста вісімдесят дев'ять тисяч дев’ятсот вісім гривень 88 коп.), разом з ПДВ – 2 339 453,28 грн. (два мільйони триста тридцять дев'ять тисяч чотириста п'ятдесят три гривні 28 копійок). 4. Пункт 12.1. розділу XII «Строк дії Договору» прийняти в наступній редакції: «12.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами.
Номер договору про закупівлю: №УЗ/ЦЛ-19533/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-19533/Ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 325 365,28
UAH (в тому числі ПДВ 387 560,88 UAH)