Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021-2015: 31510000-4 - Електричні лампи розжарення (бактерицидний опромінювач (безозонова лампа), опромінювач бактерицидний побутовий (тубус-кварц), бактерицидний рециркулятор)
Очікувана вартість
84 460,00 UAH
UA-2019-06-21-000782-a 7e8e5366029640ebb682429b4eda8868
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2019 11:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 11:25
Очікувана вартість: 84 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 423,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31510000-4: Електричні лампи розжарення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 шт
бактерицидний опромінювач (безозонова лампа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, пр. Будівельників, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення
5 шт
опромінювач бактерицидний побутовий (тубус-кварц)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, пр. Будівельників, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення
8 шт
бактерицидний рециркулятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, пр. Будівельників, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Між Замовником та Учасником за цим Договором будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з місцевого бюджету виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) виділених Замовнику у 2019 році в залежності від обсягів реального фінансування, передбаченого в у кошторисі Замовника. 2 Замовник здійснює оплату після отримання Товару, в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника, після отримання накладної на Товар, та за цінами, що вказані в накладній, відповідно до умов даного Договору, в межах виділених у 2019 році Замовнику бюджетних асигнувань. .3 Сторони дійшли згоди, що за даним договором може мати місце відстрочка платежів терміном до 30 календарних днів. 4 Перебіг терміну відстрочки обумовленої в п. 3 починається з моменту повідомлення Замовником Учасника (поштою, електронною поштою, тощо). 5 Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне перерахування коштів Учаснику при затримці фінансування з місцевого бюджету та відсутності фінансового підкріплення в УДКСУ. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 11:21
Оголошення_лампи бактерицидні.doc
21 червня 2019 11:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 червня 2019 00:39
Дата відповіді: 24 червня 2019 09:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання:
1. Учасник може надавати еквівалент з обов’язковим поданням порівняльних та технічних характеристик. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товарі, який планується до закупівлі.
2. Оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна предмету закупівлі. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ.
Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі участі у закупівлі одночасно Учасників – платників ПДВ та не платників ПДВ, оцінка пропозицій Учасників проводиться за цінами пропозицій зазначеними з ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГРЕБЕНЮК АЛІНА ІГОРІВНА 71 614,00
UAH з ПДВ
71 614,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2019 15:01
Цінова пропозиція.pdf
30 червня 2019 15:01
Листи відгуки.pdf
30 червня 2019 15:01
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
30 червня 2019 15:01
Паспорт SUN BABY.pdf
30 червня 2019 15:01
Технічна специфікація.pdf
30 червня 2019 15:01
Паспорт OBB 36.pdf
30 червня 2019 15:01
Скан копія Код.pdf
30 червня 2019 15:01
Паспорт ORBB 30.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГРЕБЕНЮК АЛІНА ІГОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГРЕБЕНЮК АЛІНА ІГОРІВНА
#3185110904
Переможець 71 614,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 15:17

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГРЕБЕНЮК АЛІНА ІГОРІВНА
#3185110904
71 614,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 11:19
договір укладений
09 липня 2019 11:18