Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко 3,2%(за рахунок місцевого бюджету)
Очікувана вартість
204 000,00 UAH
UA-2019-06-21-000733-b f863b751b388449fb530f0fa9f4eac55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пономаренко Альона Анатоліївна

+380534331312 internat13@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189191
Вебсайт: http://internat.pl.ua
Місцезнаходження: 39224, Україна , Полтавська обл., село Ліщинівка, Кобеляцький район,
Контактна особа: Пономаренко Альона Анатоліївна
+380534331312
internat13@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 15:01
Очікувана вартість: 204 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6120 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Молоко 3,2%(за рахунок місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 кг
молоко 3,2%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39224, Україна, Полтавська область, с.Ліщинівка, с.Ліщинівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товари проводяться Покупцем протягом тридцяти календарних днів після фактичного приймання-передачі Товару на підставі рахунків-фактур та видаткових накладних шляхом безготівкового перерахування грошових коштів в національній валюті України на банківський рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 12:30
т.д. ОНОВЛЕНА 21.06.19..docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-21-000733-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ", Код ЄДРПОУ:24601394
Дата подання: 16 липня 2019 18:35
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
На офіційному сайті Держзакупівлі.онлайн (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/ UA-2019-06-21-000733-b) 12.06.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі у формі відкритих торгів - Молоко 3,2% (за рахунок місцевого бюджету) ( Код ДК 021-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки), зі строком поставки – до 31.12.2019 р. на очікувану вартість 204 000 грн з ПДВ. Замовником процедури закупівлі є Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат Департаменту соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації.
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю товарів Молоко 3,2 % (код ДК 021:2015-15510000-6 Молоко та вершки), далі «Тендерна документація» із додатками.
08.07.2019 року на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/gov/tenders було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником товарів, що є предметом закупівлі.
До участі у аукціонах було допущено наступних учасників:
Фізичну особу-підприємця (далі – ФОП) Мазаратій Наталія Іванівна (код ЄДРПОУ 2707716424) із ціновою пропозицією 185 040,00 грн. з ПДВ.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СВІТ ПРОДУКТІВ» (код ЄДРПОУ 39787081) з ціновою пропозицією 201 600,00 грн. з ПДВ.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Крайт» (код ЄДРПОУ 24601394) з ціновою пропозицією 204 000,00 грн. з ПДВ.

Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
Фізична особа-підприємець (далі – ФОП) Мазаратій Наталія Іванівна (код ЄДРПОУ 2707716424) -185 040,00 грн. з ПДВ.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СВІТ ПРОДУКТІВ» (код ЄДРПОУ 39787081) - 201 600,00 грн. з ПДВ.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Крайт» (код ЄДРПОУ 24601394) - 204000,00 грн. з ПДВ.

11.07.2019 р. на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату Департаменту соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації, оформлене Протокольним рішенням уповноваженої особи - Пономаренко Альони Анатоліївни , відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату від 11.07.2019р. №278, відповідно до якого визнано переможцем процедури відкритих торгів, згідно предмету закупівлі - «Молоко 3,2%» ( код ДК 021-2015 -15510000-6 - Молоко та вершки) Учасника торгів - ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЕЦЬ Мазаратій Наталію Іванівну та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
Проте, рішення Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату Департаменту соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації, оформлене Протокольним рішенням уповноваженої особи - Пономаренко Альони Анатоліївни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату від 11.07.2019 р. №278, не відповідає фактичним обставинам, приписам законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Крайт» з огляду на наступні обставини.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон).

Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Так, відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
- інформацією про субпідрядника (субпідрядників) (у разі закупівлі робіт);
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства;
- самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення;
- не завірення окремої сторінки (не більше 3-х (трьох)сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок.
Згідно з п.п.3 п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, для підтвердження тендерної пропозиції іншим вимогам документації, учаснику необхідно надати, зокрема, Лист-згоду з проектом договору, зазначеного у Додатку 3 до тендерної документації наступного змісту:
«Ми ________ цим листом погоджуємося з проектом договору, зазначеного у Додатку 3 до тендерної документації».
Також учасник повинен надати заповнений та підписаний проект договору, крім розділу ІІІ. Ціна Договору, який заповнюється учасниками торгів за результатами аукціону.
Проте, надані ФОП Мазаратій Наталія Іванівна (код ЄДРПОУ 2707716424) документи тендерної пропозиції, зокрема проект договору, не відповідає вимогам п.п.3 п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, оскільки ФОП Мазаратій Наталія Іванівна належним чином не оформлений, не заповнений та не підписаний.
Так, проект договору, що наданий ФОП Мазаратій Наталія Іванівна, містить дату його укладання – 01 липня 2019 року. В той же час, відповідно до ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Проект договору на закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) на кожному аркуші містить (наприкінці аркуша) графи для підпису «/Замовник/____________А.М. Шкарбан /Учасник/___________ ______________», які підлягають заповненню. Але, ФОП Мазаратій Наталією Іванівною графи «/Учасник/___________ ______________» на кожному аркуші проекту договору не підписані.
Виходячи зі змісту п.1.1. та п.1.2. проекту договору на закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації), оскільки найменування, асортимент, кількість, ціна за одиницю та загальна вартість партії товару визначається сторонами у Специфікації, Специфікація є невід'ємною частиною цього договору. Тобто також повинна бути заповненою Учасником.
Специфікація, яка надана ФОП Мазаратій Наталією Іванівною, не містить всіх необхідних умов, що передбачені проектом договору. Зокрема, п.3.1. проекту договору передбачено, що розрахунки за товари проводяться Покупцем протягом тридцяти календарних днів після фактичного приймання-передачі Товару на підставі рахунків-фактур та видаткових накладних шляхом безготівкового перерахування грошових коштів в національній валюті України на банківський рахунок Постачальника.
В той же час, у наданому ФОП Мазаратій Наталією Іванівною проекті Специфікації не заповнено п.2. «Оплата за Товар по цьому Додатку здійснюється в національній валюті України на наступних умовах:»; п.3. «Строк поставки (відвантаження) Товару по цьому Додатку:»; п.4. «Поставка Товару по цьому Додатку здійснюється на умовах , згідно Міжнародним правилам інтерпретації комерційних термінів ІНКОТЕРМС ( в редакції 2010р)»; п.5. «Місце (адреса) поставки Товару:».



На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»

ПРОСИМО:

1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю вимогу.
2. Скасувати Рішення Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату Департаменту соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації, оформлене Протокольним рішенням уповноваженої особи - Пономаренко Альони Анатоліївни , відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату від 11.07.2019р. №278, відповідно до якого визнано переможцем процедури відкритих торгів, згідно предмету закупівлі - «Молоко 3,2%» ( код ДК 021-2015 -15510000-6 - Молоко та вершки) Учасника торгів - ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЕЦЬ Мазаратій Наталію Іванівну та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.

Генеральний директор Кізенко О.І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 липня 2019 15:54
Недоліки на які вказав ТОВ «Крайт» у своїй вимозі є несуттєвими та такими, що не впливають на якість та ціну продукції по предмету закупівлі Молоко 3,2% (код ДК 021:2015 – 15510000-6 – Молоко та вершки).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

16 липня 2019 18:35
вимога 04561.PDF

Документи

19 липня 2019 15:54
рішення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-21-000733-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ", Код ЄДРПОУ:24601394
Дата подання: 19 липня 2019 17:23
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця від 11.07.2019 року № 278
На офіційному сайті Держзакупівлі.онлайн (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/ UA-2019-06-21-000733-b) 12.06.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі у формі відкритих торгів - Молоко 3,2% (за рахунок місцевого бюджету) ( Код ДК 021-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки), зі строком поставки – до 31.12.2019 р. на очікувану вартість 204 000 грн з ПДВ. Замовником процедури закупівлі є Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат Департаменту соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації. До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю товарів Молоко 3,2 % (код ДК 021:2015-15510000-6 Молоко та вершки), далі «Тендерна документація» із додатками. 08.07.2019 року на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/gov/tenders було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником товарів, що є предметом закупівлі. До участі у аукціонах було допущено наступних учасників: Фізичну особу-підприємця (далі – ФОП) Мазаратій Наталія Іванівна (код ЄДРПОУ 2707716424) із ціновою пропозицією 185 040,00 грн. з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СВІТ ПРОДУКТІВ» (код ЄДРПОУ 39787081) з ціновою пропозицією 201 600,00 грн. з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «Крайт» (код ЄДРПОУ 24601394) з ціновою пропозицією 204 000,00 грн. з ПДВ. Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: Фізична особа-підприємець (далі – ФОП) Мазаратій Наталія Іванівна (код ЄДРПОУ 2707716424) -185 040,00 грн. з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СВІТ ПРОДУКТІВ» (код ЄДРПОУ 39787081) - 201 600,00 грн. з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «Крайт» (код ЄДРПОУ 24601394) - 204000,00 грн. з ПДВ. 11.07.2019 р. на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату Департаменту соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації, оформлене Протокольним рішенням уповноваженої особи - Пономаренко Альони Анатоліївни , відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату від 11.07.2019р. №278, відповідно до якого визнано переможцем процедури відкритих торгів, згідно предмету закупівлі - «Молоко 3,2%» ( код ДК 021-2015 -15510000-6 - Молоко та вершки) Учасника торгів - ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЕЦЬ Мазаратій Наталію Іванівну та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем. Проте, рішення Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату Департаменту соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації, оформлене Протокольним рішенням уповноваженої особи - Пономаренко Альони Анатоліївни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату від 11.07.2019 р. №278, не відповідає фактичним обставинам, приписам законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Крайт» з огляду на наступні обставини. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Так, відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі); - інформацією про субпідрядника (субпідрядників) (у разі закупівлі робіт); Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; - розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства; - самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення; - не завірення окремої сторінки (не більше 3-х (трьох)сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок. Згідно з п.п.3 п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, для підтвердження тендерної пропозиції іншим вимогам документації, учаснику необхідно надати, зокрема, Лист-згоду з проектом договору, зазначеного у Додатку 3 до тендерної документації наступного змісту: «Ми ________ цим листом погоджуємося з проектом договору, зазначеного у Додатку 3 до тендерної документації». Також учасник повинен надати заповнений та підписаний проект договору, крім розділу ІІІ. Ціна Договору, який заповнюється учасниками торгів за результатами аукціону. Проте, надані ФОП Мазаратій Наталія Іванівна (код ЄДРПОУ 2707716424) документи тендерної пропозиції, зокрема проект договору, не відповідає вимогам п.п.3 п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, оскільки ФОП Мазаратій Наталія Іванівна належним чином не оформлений, не заповнений та не підписаний, як це вимагалося в Додатку № 3 до Тендерної документації. Так, проект договору, що наданий ФОП Мазаратій Наталія Іванівна, містить дату його укладання – 01 липня 2019 року. В той же час, відповідно до ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Проект договору на закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) на кожному аркуші містить (наприкінці аркуша) графи для підпису «/Замовник/____________А.М. Шкарбан /Учасник/___________ ______________», які підлягають заповненню. Але, ФОП Мазаратій Наталією Іванівною графи «/Учасник/___________ ______________» на кожному аркуші проекту договору не підписані. Виходячи зі змісту п.1.1. та п.1.2. проекту договору на закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації), оскільки найменування, асортимент, кількість, ціна за одиницю та загальна вартість партії товару визначається сторонами у Специфікації, Специфікація є невід'ємною частиною цього договору. Тобто також повинна бути заповненою Учасником. Специфікація, яка надана ФОП Мазаратій Наталією Іванівною, не містить всіх необхідних умов, що передбачені проектом договору. Зокрема, п.3.1. проекту договору передбачено, що розрахунки за товари проводяться Покупцем протягом тридцяти календарних днів після фактичного приймання-передачі Товару на підставі рахунків-фактур та видаткових накладних шляхом безготівкового перерахування грошових коштів в національній валюті України на банківський рахунок Постачальника. В той же час, у наданому ФОП Мазаратій Наталією Іванівною проекті Специфікації до Договору про закупівлю не заповнено: п.2. «Оплата за Товар по цьому Додатку здійснюється в національній валюті України на наступних умовах:________________»; п.3. «Строк поставки (відвантаження) Товару по цьому Додатку:_______________»; п.4. «Поставка Товару по цьому Додатку здійснюється на умовах________________, згідно Міжнародним правилам інтерпретації комерційних термінів ІНКОТЕРМС ( в редакції 2010р)»; п.5. «Місце (адреса) поставки Товару:________________». Наступним за ціною після тендерної пропозиції ФОП Мазаратій Наталії Іванівни є тендерна пропозиція ТОВ “Торгова компанія “Світ продуктів” у складі якої містяться також чисельні порушення вимог Тендерної документації Замовника, та підлягає відхиленню згідно ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Наступною ціновою пропозицією за ціною є тендерна пропозиція нашого Товариства, та враховуючи вимоги Тендерної документації, саме наше Товариство повинно бути визнано переможцем цієї закупівлі. А тому безпідставне визнання переможцем ФОП Мазаратій Наталії Іванівни, та не відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Торгова компанія “Світ продуктів”, порушує права та інтереси нашого Товариства, що і є підставою для звернення до Антімонопольного комітету України із цією скаргою. На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю скаргу. 2. Зобов'язати скасувати Рішення Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату Департаменту соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації, оформлене Протокольним рішенням уповноваженої особи - Пономаренко Альони Анатоліївни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату від 11.07.2019р. №278, відповідно до якого визнано переможцем процедури відкритих торгів, згідно предмету закупівлі - «Молоко 3,2%» ( код ДК 021-2015 -15510000-6 - Молоко та вершки) Учасника торгів - ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЕЦЬ Мазаратій Наталію Іванівну та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем. Додатки: Платіжне доручення про сплату збору за подання цієї скарги Генеральний директор Кізенко О.І.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 липня 2019 14:14
Рішення від 24.05.2019 № 9957 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 14:14
рішення від 08.08.2019 № 10893.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2019 23:02

Документи подані скаржником

19 липня 2019 17:23
image1.jpeg
19 липня 2019 17:23
скарга.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 185 040,00
UAH з ПДВ
185 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 201 600,00
UAH з ПДВ
201 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ" 204 000,00
UAH з ПДВ
204 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 12:48
молоко (1).pdf
04 липня 2019 09:34
Електронний підпис
04 липня 2019 09:33
цінова.pdf
04 липня 2019 09:33
технічка.pdf
04 липня 2019 09:33
ст 17.pdf
04 липня 2019 09:33
наказ печатка.jpg
04 липня 2019 09:33
ліцензія.pdf
04 липня 2019 09:33
довкілля.pdf
04 липня 2019 09:33
довідка ч.1 та ч2 ст 17.pdf
04 липня 2019 09:33
декларація.pdf
04 липня 2019 09:33
гарнтія якості.pdf
04 липня 2019 09:33
витягий 17.04.2019.pdf
04 липня 2019 09:33
1 про підпис.jpg

Публічні документи

03 липня 2019 16:02
Електронний підпис
03 липня 2019 16:00
гарантійний лист1.pdf
03 липня 2019 15:25
Електронний підпис
03 липня 2019 15:23
цінова.pdf
03 липня 2019 15:23
УСТАНОВЧІ НОВІ 2019 (2).pdf
03 липня 2019 15:23
УСТАНОВЧІ НОВІ 2019 (1).pdf
03 липня 2019 15:23
технічка.pdf
03 липня 2019 15:23
стаття 17.pdf
03 липня 2019 15:23
проект молоко.pdf
03 липня 2019 15:23
про субпідрядника.pdf
03 липня 2019 15:23
матер техн база.pdf
03 липня 2019 15:23
ліцензування.pdf
03 липня 2019 15:23
лист згода.pdf
03 липня 2019 15:23
довідка про довкілля.pdf
03 липня 2019 15:23
гарантійний лист1.pdf
03 липня 2019 15:23
гарантійний лист0.pdf
03 липня 2019 15:23
гарантійний лист.pdf
03 липня 2019 15:23
6120.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 17:27
паспорт Кизенко14_15.jpg
05 липня 2019 17:27
статут 007.pdf
05 липня 2019 17:27
статут 012.pdf
05 липня 2019 17:27
паспорт Кизенко6.jpg
05 липня 2019 17:27
паспорт Кизенко12_13.pdf
05 липня 2019 17:27
техн якісні.PDF
05 липня 2019 17:27
пропозиція2стор.PDF
05 липня 2019 17:27
статут 018.pdf
05 липня 2019 17:27
статут 017.pdf
05 липня 2019 17:27
статут 014.pdf
05 липня 2019 17:27
статут 010.pdf
05 липня 2019 17:27
паспорт Кизенко1.jpg
05 липня 2019 17:27
document.pdf
05 липня 2019 17:27
статут 023.pdf
05 липня 2019 17:27
зміни статут2.pdf
05 липня 2019 17:27
витяг пдв.pdf
05 липня 2019 17:27
статут 008.pdf
05 липня 2019 17:27
надання документів.PDF
05 липня 2019 17:27
статут 004.pdf
05 липня 2019 17:27
статут 025.pdf
05 липня 2019 17:27
статут 020.pdf
05 липня 2019 17:27
статут 013.pdf
05 липня 2019 17:27
зміни статут1.pdf
05 липня 2019 17:27
ИНН.jpg
05 липня 2019 17:27
паспорт Кизенко7.jpg
05 липня 2019 17:27
паспорт Кизенко8.jpg
05 липня 2019 17:27
проект договору.PDF
05 липня 2019 17:27
паспорт Кизенко8_9.jpg
05 липня 2019 17:27
паспорт Кизенко4.jpg
05 липня 2019 17:27
зміни статут4.pdf
05 липня 2019 17:27
пропозиція1стор.PDF
05 липня 2019 17:27
паспорт Кизенко3.jpg
05 липня 2019 17:27
статут 019.pdf
05 липня 2019 17:27
статут 027.pdf
05 липня 2019 17:27
паспорт Кизенко2.jpg
05 липня 2019 17:27
статут 021.pdf
05 липня 2019 17:27
статут 024.pdf
05 липня 2019 17:27
статут 006.pdf
05 липня 2019 17:27
статут 022.pdf
05 липня 2019 17:27
довідка ст 17.PDF
05 липня 2019 17:27
зміни статут3.pdf
05 липня 2019 17:27
статут 011.pdf
05 липня 2019 17:27
статут 005.pdf
05 липня 2019 17:27
статут 016.pdf
05 липня 2019 17:27
статут 015.pdf
05 липня 2019 17:27
статут 009.pdf
05 липня 2019 17:27
довідка мтб.PDF
05 липня 2019 17:27
статут 026.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Переможець 185 040,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 17:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
185 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 09:38
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 10:15
д.у.1 562.PDF зміни до договору
11 листопада 2019 10:08
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 16:18
Договір укладений
27 серпня 2019 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 562
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 150 950,35
UAH (в тому числі ПДВ 25 158,39 UAH)