Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Серверне обладнання для обробки даних разом із системою зберігання даних
Server equipment for data processing together with a storage system
Server equipment for data processing together with a storage system
Очікувана вартість
8 704 600,00 UAH
UA-2019-06-21-000731-c ● cdbc3382c4664e3ab02b6e7d0b92c401
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Пенсійний фонд України |
Код ЄДРПОУ: | 00035323 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9 |
Контактна особа: |
Крупіна Олена Юріївна +380442848724 lkrupina@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Тищенко Владислав Петрович +380442845026 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Pension Fund of Ukraine |
National ID: | 00035323 |
Contact point: |
Krupina Elena +380442848724 lkrupina@ukr.net |
Additional contacts: |
Vladyslav Tyshchenko +380442845026 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 червня 2019 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2019 15:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2019 15:10 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2019 14:21 |
Очікувана вартість: | 8 704 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 87 046,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 174092 UAH |
Publication date: | 21 червня 2019 15:05 |
Enquiries until: | 12 липня 2019 15:10 |
Complaints submission until: | до 18 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 липня 2019 15:10 |
Information
Estimated total value: | 8 704 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 87 046 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Scope of the procurement
ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 од
Серверне обладнання для обробки даних разом із системою зберігання даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Болсуновська, 31-37, 2-й поверх
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Server equipment for data processing together with a storage system
CPV: 30230000-0
Період постачання:
по 31 жовтня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2019 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2019 15:06 |
35.ВТ.МТ.ТД.2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо внести зміни у тендерну документацію
Дата подання: 12 липня 2019 12:42
Дата відповіді: 16 липня 2019 12:27
Шановний Замовнику! Наше підприємство має великий досвід у постачанні аналогічного обладнання та має намір брати участь у закупівлі, що проводиться Вами. У зв’язку з тим, що не всі виробники аналогічного обладнання мають власне представництво на території України, а реалізовують свою продукцію (що за якістю не гірша за продукцію, що вимагається) через дистриб’юторську мережу, просимо внести зміни у тендерну документацію та передбачити можливість надання авторизаційного листа від виробника або листа від офіційного дистриб’ютора обладнання, що пропонується.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо окремих положень тендерної документації
У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Серверне обладнання для обробки даних разом із системою зберігання даних (ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) Пенсійний фонд України інформує.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Додаток 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» містить достатній опис предмету закупівлі, яким є Серверне обладнання для обробки даних разом із системою зберігання даних (ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання). Зокрема п.п. 1 – 8 таблиці 1 «Перелік обладнання, що є предметом закупівлі» визначають потребу у обладнанні збереження даних і серверному обладнання, які є ключовими компонентами системи, що створюється, і потребують підвищених вимог до безперебійної роботи. Тому Замовник визначив відповідні вимоги до сервісного і гарантійного обслуговування даного обладнання, а саме: «Не гірше ніж Premium Service 8/5 Call To Repair 8 hours. Гарантоване відновлення працездатності апаратної частини системи не пізніше ніж через 8 годин після звернення в робочий час. Сервісне обслуговування має виконуватись виробником СЗД або авторизованим сервісним центром, але відповідальність за якість та терміни сервісного обслуговування має нести виробник, про що учасник в складі тендерної пропозиції має надати лист виробника.».
Дана вимога забезпечуватиме належний захист інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання критичних компонентів та умов їх сервісного і гарантійного обслуговування. Вимога не є унікальною на ринку відповідного обладнання в Україні, не містить будь-яких дискримінаційних умов та дозволяє будь-якому учаснику пропонувати обладнання будь-якого виробника, яке відповідає вимогам «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі».
Також Тендерна документація передбачає можливість надання оригіналу листа про повноваження від виробників іноземною мовою, за умови, що учасник повинен супроводити його перекладом на українську мову.
У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Серверне обладнання для обробки даних разом із системою зберігання даних (ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) Пенсійний фонд України інформує.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Додаток 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» містить достатній опис предмету закупівлі, яким є Серверне обладнання для обробки даних разом із системою зберігання даних (ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання). Зокрема п.п. 1 – 8 таблиці 1 «Перелік обладнання, що є предметом закупівлі» визначають потребу у обладнанні збереження даних і серверному обладнання, які є ключовими компонентами системи, що створюється, і потребують підвищених вимог до безперебійної роботи. Тому Замовник визначив відповідні вимоги до сервісного і гарантійного обслуговування даного обладнання, а саме: «Не гірше ніж Premium Service 8/5 Call To Repair 8 hours. Гарантоване відновлення працездатності апаратної частини системи не пізніше ніж через 8 годин після звернення в робочий час. Сервісне обслуговування має виконуватись виробником СЗД або авторизованим сервісним центром, але відповідальність за якість та терміни сервісного обслуговування має нести виробник, про що учасник в складі тендерної пропозиції має надати лист виробника.».
Дана вимога забезпечуватиме належний захист інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання критичних компонентів та умов їх сервісного і гарантійного обслуговування. Вимога не є унікальною на ринку відповідного обладнання в Україні, не містить будь-яких дискримінаційних умов та дозволяє будь-якому учаснику пропонувати обладнання будь-якого виробника, яке відповідає вимогам «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі».
Також Тендерна документація передбачає можливість надання оригіналу листа про повноваження від виробників іноземною мовою, за умови, що учасник повинен супроводити його перекладом на українську мову.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 серпня 2019
Найменування: | Пенсійний фонд України |
Код ЄДРПОУ: | 00035323 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" #39602713 |
Переможець |
8 612 700,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 15:07
|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
18 листопада 2019 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2019 09:57
|
Підписаний контракт. | укладений |
21 серпня 2019 09:53
|