Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
50 908,99 UAH
UA-2019-06-21-000678-a d7e16c18196e4c0bbeb2e8b6b6c956ac
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діляра Лінасівна

+380985799719 mtz_probation@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ"
Код ЄДРПОУ: 41847154
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Мельникова, буд. 81
Контактна особа: Діляра Лінасівна
+380985799719
mtz_probation@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Державною установою «Центр пробації» було двічі відмінено процедури закупівлі по предмету Код ДК 021:2015-09310000-5 Електрична енергія через відсутність достатньої кількості учасників, що відображається в звітах про результати проведення процедур закупівель ID: UA-2019-02-06-003198-b та UA-2019-02-04-004146-b. Оскільки потреба у закупівлі залишається, застосована переговорна процедура закупівлі, як виняток, відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., а саме: замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Закон України «Про публічні закупівлі»; - Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-02-06-003198-b; - Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-02-04-004146-b.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 11:25
Оскарження наміру укласти договір: 27 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Тендерна документація

21 червня 2019 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Чернівецька область, м. Сторожинець, вул. О. Кобилянської, 2
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 18 726,99 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6354.96 кВт⋅год
Електрична енергія
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59000, Україна, Чернівецька область, м. Сторожинець, вул. О. Кобилянської, 2
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за спожиту електричну енергію здійснюється протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку та акту приймання-передавання. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42102122
Переможець 18 726,99
UAH з ПДВ
21 червня 2019 11:25

Документи

21 червня 2019 11:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 11:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42102122
18 726,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2019 11:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 18:09
ДУ №5 до №171К.pdf зміни до договору
21 січня 2020 18:08
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 10:07
ДУ №4 до №171К.pdf зміни до договору
21 січня 2020 09:44
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:47
ДУ №3 до №171К.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:46
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 17:52
ДУ №2 до договору 171К.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 17:51
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 17:27
Чернівці ДУ №1 до договору 171К.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 15:46
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 10:19
Чернівці_Сторожинець.pdf укладений
27 червня 2019 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів з боку постачальника.
Номер договору про закупівлю: 171К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 171К
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 171К
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 171К
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 171К
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML