Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (Навчальне приладдя; дидактичні матеріали для початкової школи) (джерело фінансування: місцевий бюджет)
Очікувана вартість
44 000,00 UAH
UA-2019-06-21-000580-c 82fb6fc7504741e5ae7be33f124b72db
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мироненко Антоніна Петрівна

+380516721526 rvormk2007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Новоодеський районний центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти"
Код ЄДРПОУ: 39698044
Місцезнаходження: 56602, Україна , Миколаївська обл., Нова Одеса, вул. Кухарєва, 42
Контактна особа: Мироненко Антоніна Петрівна
+380516721526
rvormk2007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
cт. 35, п 4. Двократна відміна тендера (перший UA-2019-05-07-002416-a, другий UA-2019-05-28-000522-с) через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 14:23
Оскарження наміру укласти договір: 02 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Колекція "Розвиток комах"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56602, Україна, Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Кухарєва, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
20 шт
Набір з природознавства на магнітах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56602, Україна, Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Кухарєва, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
20 шт
Демонстраційна модель - фартух "Внутрішня будова тіла людини"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56602, Україна, Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Кухарєва, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

21 червня 2019 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 40 858,32
UAH з ПДВ
21 червня 2019 14:23

Документи

21 червня 2019 14:23
Електронний підпис
21 червня 2019 14:22
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 14:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
40 858,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2019 14:23
Електронний підпис
21 червня 2019 14:22
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:23
Звіт про виконання укладений
02 січня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 14:56
договір укладений
02 липня 2019 14:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 40 858,32
UAH (в тому числі ПДВ 6 809,72 UAH)