Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відбілювач
Очікувана вартість
482 860,80 UAH
UA-2019-06-21-000494-c e9a36c721d0f48c1b21cbb8ab8097393
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 482 860,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Відбілювач – 66 400 л - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66400 л
Відбілювач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 16:02
ТД_335-19_нова редакція.doc
02 липня 2019 16:02
Перелік змін.docx
02 липня 2019 16:02
ТД_335-19_з закр.даними.doc
21 червня 2019 13:06
1_проект договір.docx
21 червня 2019 13:06
Оголошення_.doc
02 липня 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 16:02
ТД_335-19_нова редакція.doc
02 липня 2019 16:02
Перелік змін.docx
02 липня 2019 16:02
ТД_335-19_з закр.даними.doc
21 червня 2019 13:06
ТД_335-19_Відбілювач.doc
21 червня 2019 13:06
1_проект договір.docx
21 червня 2019 13:06
Оголошення_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 червня 2019 23:53
Дата відповіді: 02 липня 2019 16:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В пункті 1 Додатку 1 тендерної документації в технічних характеристиках зазначено «або еквівалент продукції (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації)».
2) Суб’єкт господарювання зазначає ціну згідно статусу платника податку. Електронна система закупівель буде оцінювати кінцеву цінову пропозицію з ПДВ або без ПДВ в залежності від статусу учасника.
протоколи випробувань
Дата подання: 26 червня 2019 11:33
Дата відповіді: 02 липня 2019 16:03
Доброго дня! На які саме показники засобу вам потрібен протокол випробувань?
Відповідь: Згідно пункту 2.4 Додатку 1 тендерної документації необхідно надати оригінал або копію Протоколу випробування продукції від акредитованої випробувальної лабораторії (Центру) та копію документу, що підтверджує акредитацію лабораторії (Центру) на право використання робіт, який проводив випробування, зазначених в технічних характеристиках (додаток А), а саме:
- масова концентрація активного хлору, г/дм3;
- масова концентрація лужних компонентів, г/дм3;
- відбілююча здатність бавовняних тканин, %.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИРЕНА ПЛЮС ЛТД" 482 728,00
UAH з ПДВ
482 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2019 17:39
Цінова пропозиція.pdf
10 липня 2019 17:39
Тех.характ.pdf
10 липня 2019 17:39
Статут №10.pdf
10 липня 2019 17:39
Протокол №10.pdf
10 липня 2019 17:39
Протокол №9.pdf
10 липня 2019 17:39
Протокол №2 зборів.pdf
10 липня 2019 17:39
Протокол №1.pdf
10 липня 2019 17:39
Місця поставки.pdf
10 липня 2019 17:39
Лист-згода.pdf
10 липня 2019 17:39
Лист підтвердження.pdf
10 липня 2019 17:39
Інструкція.pdf
10 липня 2019 17:39
Договір.pdf
10 липня 2019 17:39
Довідка Приват банк.pdf
10 липня 2019 17:39
довідка Анал.договір.pdf
10 липня 2019 17:39
дані на товар.pdf
10 липня 2019 17:39
Відсутність підстав.pdf
10 липня 2019 17:39
Витяг.rtf
10 липня 2019 17:39
Витяг НДС.pdf
10 липня 2019 17:39
Виписка реєстрації.pdf
10 липня 2019 17:39
4ОПП.pdf
10 липня 2019 17:39
Экосертификат.pdf
10 липня 2019 17:39
ТУ У 20.4-36218702-02-2013.pdf
10 липня 2019 17:39
Декларация новая.pdf
10 липня 2019 17:39
Висновок.pdf
10 липня 2019 17:39
Договор Винница.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИРЕНА ПЛЮС ЛТД"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 липня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій