Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тушка курей
Очікувана вартість
205 440,00 UAH
UA-2019-06-21-000289-b a953769a80af4dc39fe2f5675f95acef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщенко Людмила Олександрівна

+380731502389 010185dzo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02774119
Вебсайт: http://zhodkl.zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6
Контактна особа: Міщенко Людмила Олександрівна
+380731502389
010185dzo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 10:32
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 10:32
Початок аукціону: 09 липня 2019 11:43
Очікувана вартість: 205 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 054,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3210 кг
Тушка курей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, село Станишівка, шосе Сквирське, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 10:28
Проект договору.doc
21 червня 2019 10:28
ДОДАТОК 4.doc
21 червня 2019 10:28
ДОДАТОК 3.doc
21 червня 2019 10:28
ДОДАТОК 2.doc
21 червня 2019 10:28
ДОДАТОК 1.doc
21 червня 2019 10:28
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" 187 785,00
UAH з ПДВ
180 081,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ юлтис 192 214,80
UAH з ПДВ
180 273,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОВІНЬКО-КОВБАСИ" 205 119,00
UAH з ПДВ
188 812,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 09:39
Електронний підпис
08 липня 2019 09:36
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"

ТОВ юлтис

ТОВ "КОВІНЬКО-КОВБАСИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"
#2224708158
Переможець 180 081,00
UAH з ПДВ
10 липня 2019 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"
#2224708158
180 081,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 14:17
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 14:12
додаткова угода до договору.pdf зміни до договору
24 січня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
18 січня 2020 11:35
додаткова угода до договору.pdf зміни до договору
18 січня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 15:05
Додаткова угода Якімець.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:03
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 08:43
додаткова угода_2.jpg зміни до договору
28 листопада 2019 08:32
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 16:05
ду.PDF зміни до договору
25 вересня 2019 15:52
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 09:12
Договір укладений
23 липня 2019 09:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.1 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток №1 (Специфікація) до Договору №168 від 22.07.2019 року та викласти її у наступній редакції; 1.2.Сторони домовились зменшити суму Договору на 49368,00 грн. (Сорок дев'ять тисяч триста шістдесят вісім гривень 00 копійок), в зв’язку із чим пункт 2.2. Договору викласти в такій редакції: «2.2. Загальна сума Договору становить 130713,00 грн. ( Сто тридцять тисяч сімсот тринадцять гривень 00 копійок). в т. ч. ПДВ (20%) 21785,50 грн. (Двадцять одна тисяча сімсот вісімдесят п'ять гривень 50 копійок).»
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з рішенням двадцять третьої сесії VII скликання Житомирської обласної ради від 23.05.2019 року №1477 “Про припинення комунальної установи “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирської обласної ради” вирішено припинити Комунальну установу “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирської обласної ради шляхом перетворення її в Комунальне некомерційне підприємство “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирської обласної ради. Сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду про наступне: Внести зміни у Договір № 168 від 22.07.2019 року, замінивши сторону в Договорі з Комунальної установи “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирської обласної ради в особі головного лікаря Довгополого Юрія Дмитровича на Комунальне некомерційне підприємство “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирської обласної ради в особі директора Довгополого Юрія Дмитровича. Внести зміни до Розділу 12 Договору виклавши реквізити Замовника в новій редакції: Комунальне некомерційне підприємство “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирської обласної ради 12430, Житомирський район, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6 Код ЄДРПОУ 02774119 Р/р UA133117440000026000055828268; UA053117440000026001055827020 Тел./Факс. (0412)34-54-91; 34-54-32; 34-34-72 Директор _________________Ю. Д. Довгополий
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 9.1. Договору, керуючись частиною п’ятою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни в Договір про наступне: Продовжити строк дії договору, в зв’язку із чим пункт 9.1. Договору викласти в наступній редакції: «9.1.Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 березня 2020 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 8 частини четвертої, частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VII, пункту 6.7. Договору від 22 липня 2019 р. №168 уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторонни дійшли згоди внести зміни у Додаток №1 (Специфікація) до договору №168 від 22.07.2019 року та викласти її у наступній редакції; 2. Сторони домовились збільшити суму договору зареєстровану в органах казначейства на 11 220,00 грн. (Одинадцять тисяч двісті двадцять гривень 00 копійок), в зв’язку із чим пункт 2.2. Договору викласти в такій редакції: «2.2. Загальна сума Договору становить: 141933,00 грн. (Сто сорок одна тисяча дев’ятсот тридцять три гривні 00 копійок), в т.ч. ПДВ (20%) 23655,50 грн. (Двадцять три тисячі шістсот п’ятдесят п’ять гривень 50 копійок).»
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 8 частини четвертої, частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VII, пункту 6.7. Договору від 22 липня 2019 р. №168 уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторонни дійшли згоди внести зміни у Додаток №1 (Специфікація) до договору №168 від 22.07.2019 року та викласти її у наступній редакції; 2. Сторони домовились збільшити суму договору зареєстровану в органах казначейства на 11 220,00 грн. (Одинадцять тисяч двісті двадцять гривень 00 копійок), в зв’язку із чим пункт 2.2. Договору викласти в такій редакції: «2.2. Загальна сума Договору становить: 141933,00 грн. (Сто сорок одна тисяча дев’ятсот тридцять три гривні 00 копійок), в т.ч. ПДВ (20%) 23655,50 грн. (Двадцять три тисячі шістсот п’ятдесят п’ять гривень 50 копійок).»
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 141 933,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 655,50 UAH)