Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання та приладдя для оснащення навчальних кабінетів закладів освіти Дунаєвецької міської ради
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-06-21-000266-c e7c21e8c745b4b319da66aecdbce0bae
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самуник Олег Васильович

+380385831569 dunvidos@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40216423
Вебсайт: http://dunosvita.gov.ua/
Місцезнаходження: 32400, Україна , Хмельницька обл., Дунаївці, вул.Гагаріна, 16
Контактна особа: Самуник Олег Васильович
+380385831569
dunvidos@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2019 10:57
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2019 10:57
Початок аукціону: 08 липня 2019 13:03
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


джерело фінансування: кошти освітньої субвенції з державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплекти
обладнання та приладдя для оснащення навчальних кабінетів закладів освіти Дунаєвецької міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький р-н, заклади освіти Дунаєвецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно накладної Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 10:53
5 - ТД_кабiнети 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-21-000266-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 23 червня 2019 19:04
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД: на ноутбук вчителя, проектор, інтерактивну дошку потрібно надати ISO 14001:2015.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити п. на ноутбук вчителя, проектор, інтерактивну дошку потрібно надати ISO 14001:2015.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2019 13:45
Добрий день. Дякуємо за запитання. Відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати на ноутбук вчителя, проектор, інтерактивну дошку декларацію відповідності; ISO 9001:2015; ISO 14001:2015; висновок СЕС України.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана вимога встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, товар, який є предметом даної закупівлі, повністю відповідає усім вимогам та стандартам. Адже, системи управління якістю (стандарт ISO серії 9000) та системи екологічного управління (стандарт ISO серії 14000) є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу і сприяє підвищенню результативності роботи.
Наявність в компанії діючого сертифікату ISO є гарантією якості та безпеки використання продукту для майбутнього клієнта. Адже, ці загальновстановлені стандарти визначають виробничі характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високій якості продукції, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі компанії, а наявність екологічних сертифікатів ISO гарантує йому екологічність товарів та процесу їх виробництва.
По-друге, що теж дуже важливо, у розробці стандартів окрім виробників продукції та постачальників участь беруть і споживачі з різних країн. Це дозволяє сертифікованим компаніям, повною мірою враховувати практично будь-які вимоги і побажання клієнтів та відповідати їм. Окрім цього, щороку організація, яка отримала сертифікат ISO, повинна його підтверджувати і проходити повторну перевірку аудиторами міжнародної компанії зі стандартизації.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати технічні характеристики товарів, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища, адже технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля ( п.3 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі»).
Оскільки, навчальне обладнання та приладдя закуповується для навчального закладу, з ним мають працювати діти, встановлення вимоги про надання міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 є обґрунтованим.
А тому, у тендерного комітету відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-06-21-000266-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 23 червня 2019 19:05
Cправжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2019 14:59
Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо наступне. У разі, якщо сертифікат ISO 9001:2015 виданий національним органом сертифікації, він має бути виданий виключно акредитованим органом сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ для забезпечення гармонізованості з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого ДСТУ EN ISO/IEC TS 17021-5:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 798 966,00
UAH з ПДВ
794 862,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Заплавний Юрій Олексійович 795 033,00
UAH з ПДВ
795 033,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 15:48
Електронний підпис
11 липня 2019 15:48
Документи переможця.pdf
07 липня 2019 10:50
Техчаст (серт).pdf
05 липня 2019 19:42
Електронний підпис
05 липня 2019 19:39
технічна частина 3.pdf
05 липня 2019 19:39
технічна частина 2.pdf
05 липня 2019 19:39
технічна частина 1.pdf
05 липня 2019 19:39
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 19:21
Технічна частина.pdf
05 липня 2019 19:20
Тендерна пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

фізична особа-підприємець Заплавний Юрій Олексійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Рішення скасоване 794 862,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 09:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Відхилено 794 862,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 09:58
фізична особа-підприємець Заплавний Юрій Олексійович
#2921103311
Відхилено 795 033,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 10:01

Інформація про відміну

Дата відміни
26 липня 2019 10:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі