Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 39830000-9 Продукція для чищення (Миючі засоби)
Очікувана вартість
177 800,00 UAH
UA-2019-06-20-002639-c 757643d7d1fb4be0a500ef923df2b9ab
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 15:52
Очікувана вартість: 177 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 889,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6350 літр
Миючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, навчальні заклади управління освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% післяоплата. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі видаткових накладних, відстрочка платежу за Товар становить 10 (десять) банківських днів з моменту передачі Товару Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 17:03
Оголошення (9).pdf
20 червня 2019 17:03
Додаток 4.doc
20 червня 2019 17:03
Додаток 1.docx
20 червня 2019 17:03
Додаток 2.doc
20 червня 2019 17:03
Додаток 3.docx
20 червня 2019 17:03
ТД 2019 (миючі засоби).docx
20 червня 2019 17:03
ТД (Миючі засоби) титулка (4).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 червня 2019 10:15
Дата відповіді: 24 червня 2019 18:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник прагне закупити товар, вимоги якого зазначено в Додатку 1 Документації. Учасником процедури закупівлі може бути: фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа, яка подала тендерну пропозицію. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 21 червня 2019 12:04
Дата відповіді: 24 червня 2019 18:59
"Автотранспорт для перевезення товарів " - це спеціалізований вантажний автотранспорт із належними документами щодо права використання у даному виді перевезення( хімічна продукція) чи будь -який транспорт ?
Відповідь: "Автотранспорт для перевезення товарів " - це автотранспорт із належними документами щодо права використання. Товар має постачатися і розвантажуватись транспортом та силами Учасника на адресу кожного навчального закладу з наданням копії документів для підтвердження якості товару. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження якості запропонованого товару:
- Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством, а саме:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи затверджений МОЗ України із зазначенням сфери застосування у дитячих закладах.
Саме Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи затверджений уповноваженим органом України на продукцію запропоновану Учасником регулює необхідні умови використання /застосування ,зберігання ,транспортування , утилізацію згідно з правилами перевезення вантажів.
уточнення
Дата подання: 21 червня 2019 12:29
Дата відповіді: 24 червня 2019 19:08
чи будуть розглянуті пропозиції товарів що будуть підтверджуватись висновками щодо використання у навчально -виховних (або освітніх,або усіх. рівнів акредитації) закладах ,відповідно до чинного законодавства та належними зареєстрованими чинними документами щодо якості ?
Відповідь: Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена:
таблицею відповідності запропонованого учасником товару вимогам тендерної документації, яка повинна містити: всі вимоги замовника, технічний опис запропонованого учасниками товару (торгову марку, виробника, артикул товару та інше), а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них;
4. Додатку 1
Дата подання: 27 червня 2019 09:24
Дата відповіді: 28 червня 2019 14:57
Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та ___________(вказати найменування Замовника) господарсько-адміністративну/і санкцію/ії, передбачену/і п.4. ч.1. ст.236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. Примітка: *У разі застосовування зазначеної санкції Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. ВКАЗУВАТИ ВСІХ ЗАМОВНИКІВ УЧАСНИКА ЧИ ЯКОГОСЬ ОДНОГО?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для заповнення довідки, яку вимагає Замовник слід розуміти визначення основних термінів:
Учасник процедури закупівлі (далі - Учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа, яка подала тендерну пропозицію.
Замовник - (Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації) одержувач бюджетних коштів.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-20-002639-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДЕРГАЛО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3292211838
Дата подання: 24 червня 2019 23:18
Вимога надання відповіді по суті
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник зобов'язаний відповідати по суті звернення . вимагаємо надавати відповідь на запитання по суті : чи буде розглянута та неупереджено оцінена пропозиція учасників , що запропонують товар призначений для використання у навчально -виховних , дошкільних , освітніх закладах , тощо . Факт призначення даної продукції буде підтверджено належним висновком ДСЕЕ ? Чи не буде дискваліфіковано пропозицію що міститиме товар із зазначеним формулюванням у висновку ДСЕЕ ? Відповідь просимо надати по суті.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2019 17:41
Продукція (об'єкт експертизи) з підтвердженим належним чином висновком ДСЕЕ з Сферою застосування (призначеням): у навчально -виховних , дошкільних , освітніх закладах буде розглянута та неупереджено оцінена замовником. Пропозиція учасників , з зазначеним формулювання (у навчально -виховних , дошкільних , освітніх закладах ) у висновку ДСЕЕ не суперечить ТД.
Номер вимоги: UA-2019-06-20-002639-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХА-БІНА", Код ЄДРПОУ:40952595
Дата подання: 27 червня 2019 09:20
1. Щодо кваліфікаційних критеріів
Доброго дня! В додатку 1 до тендерної документації Ви вимагаєте наявність складських приміщень та автотранспорту для перевезення вантажів. Наша компанія не має автотранспорту та складських приміщень, ми працюємо з перевізниками такими як: Нова пошта, Інтайм, делівері, отримуємо транспортно-експедиційні послуги згідно договорів про надання таких послуг і успішно виконуємо подібні договори, тому вимагаємо:
Внести зміни в тендерну документацію, передбачивши можливість надання в підтвердження матеріально-технічної бази договори про надання транспортних послуг тощо
Зазначте, будь-ласка, документи, які потрібно надати в підтвердження наявності матеріально-технічної бази і чи їх потрібно надавати.
Крім того зазначте, автотранспорт повинен бути вантажним чи ні
Незрозуміла фраза "копія(ї) видаткових накладних на аналогічні товари від замовників аналогічних товарів" Замовник як правило закуповує товар, тому накладна від учасника замовнику.... Якщо ж ви маєте на увазі накладні від учасника замовнику, то такі накладні часто містять інформацію з персональними даними уповноваженої особи замовника, яка отримала товар і згоду на поширення персональних даних такої особи отримати неможливо. Внесіть, будь-ласка, відповідні зміни.
Уточніть, внісши зміни, що являється ознаками аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, саме наявність в договорі засобу для миття скла та засобу для миття унітазів, чи в загальному продукції для чищення.
Ви вимагаєте один договір, а в подальшому вимагаєте накладні від замовників в множині??? Внесіть відповідні зміни
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 червня 2019 15:43
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації на Ваше звернення від 27.06 2019 року повідомляє.
Замовник відповідно до тендерної документації на закупівлю за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 39830000-9 Продукція для чищення (Миючі засоби) прагне закупити товар з своєчасною поставкою до кожного окремого закладу, 90 навчальних закладів відповідно до додатку 3 документації.
Для спромоги здійснення даної вимоги замовника, тендерна документація містить вимогу надання Учасником документів: пункту 1 Додатку 1. «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання), в якому зазначається наступна інформація:
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору:
- наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару;
- наявність автотранспорту, призначеного для перевезення товару».
Учасник торгів має запевнити замовника, в тому, що Учасник має змогу передати товар та видаткову накладну в місця призначення у присутності представників покупця (замовника).
Після передачі зазначених документів учасник (Постачальник) передає, а покупець приймає товар у повній комплектації. Особи, які будуть підписувати накладні повинні мати відповідні повноваження на таке підписання.
Якщо дана вимога Учасника буде виконана в повному обсязі за допомогою перевізників, як «Нова Пошта» та інші то відповідно до примітки пункту 2 Додатку 1 та розділу 3 документації Учасник надає в складі пропозиції лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
В разі надання учасником в складі своєї пропозиції роз’яснення, Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції.
Ознаками аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, є саме наявність в договорі засобу в загальному продукції для чищення.
Номер вимоги: UA-2019-06-20-002639-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХА-БІНА", Код ЄДРПОУ:40952595
Дата подання: 27 червня 2019 09:47
2. Щодо технічних вимог
1. Вимога замовника:"Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи затверджений МОЗ України із зазначенням сфери застосування у дитячих закладах. Призначений для миття різних водостійких поверхонь, матеріалів, виробів, підлоги та стін. "
Шановний Замовнику, в даній вимозі Ви путаєте сферу застосування з призначенням засобів. В висновку ДСЕЕ зазначається лише сфера застосування. Крім того в таблиці вище у Вас зазначено :"Засіб рідкий для миття скла
Засіб призначений для миття будь-яких видів скла "
та "Засіб для миття санвузлів та сантехніки.
Засіб призначений для миття санвузлів та сантехніки, видалення вапнякового, сечового каменю та нальоту". Як це розуміти???

Щодо дитячих закладів!!! Що Ви розумієте під визначенням "дитячі заклади", адже закон України про освіту" такого визначення не містить, разом з тим заклади діляться на типи: дошкільні, середні, позашкільні тощо....Чинним законодавством чітко передбачена можливість використання миючих засобів у закладах освіти, зокрема ДОШКІЛЬНИХ, і ЖОДНОЇ ЗГАДКИ В ЗАКОНОДАВСТВІ ПРО ДИТЯЧІ ЗАКЛАДИ НЕМАЄ.
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ЩОДО ВИМОГИ НАЯВНОСТІ В ВИСНОВКУ ДСЕЕ сфери застосування дитячі заклади.
Стосовно зазначення призначення засобів у висновку ДСЕЕ у графі - сфера застосування. Ще раз наголошую, що висновки ДСЕЕ не містять призначення засобів, а те, що комусь це в висновок написали не є підставою для вимоги ВАми такого формулювання. ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ ДАНУ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ З ДОКУМЕНТАЦІЇ.

ЩОДО ВИМОГИ "- Сканована кольорова копія оригіналу документа, який регулює взаємовідносини виробника та Учасника, якщо останній не є виробником, а саме: договір з виробником товару, дійсний на термін поставки товарів."
В таблиці на початку додатку ви даєте можливість зазначення дилера а тут прямо вимагаєте договір з виробником.
Переважна більшість виробників відомих брендів, таких як Проктер енд Гембл, Юнілєвєр, Джонсон і Джонсон працює через дилерів(дистрибюторів, тому в нас немає можливості надати договір саме з виробником ЯКІСНОЇ продукції. ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ ДАНУ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ З ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2019 14:57
Відповідно до вимоги надання документу Учасником «Сканована кольорова копія оригіналу документа, який регулює взаємовідносини виробника та Учасника», вимога не обмежує можливість участі у закупівлі для суб'єктів діяльності, які не здійснюють закупівлю у вітчизняного виробника безпосередньо. Кожний покупець (дилер, посередник, чи оптовий постачальника) має право та можливість отримати повний пакет документів у виробника продукції згідно його запиту. Учасник має підтвердити джерело походження продукції, щоб уникнути будь яку можливість поставки неякісної продукції. Дилер, посередник, чи оптовий постачальник немає права продажу продукції без підтвердження якості товару. Продукція має бути безпечна для використання у закладах освіти (дитячих закладах) та не повинна містити небезпечні речовини.
Номер вимоги: UA-2019-06-20-002639-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХА-БІНА", Код ЄДРПОУ:40952595
Дата подання: 27 червня 2019 09:51
3. Щодо дислокації
ВИМАГАЄМО, для точного прорахунку логістичних витрат, які є суттєвими в даному випадку і дуже впливають на кінцеву ціну пропозиції для виконання договору, НАДАТИ РОЗПОДІЛ продукції ПО ЗАКЛАДАМ .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 червня 2019 15:53
Замовником в додатку 3 Документації чітко зазначені навчальні заклади та їх адреси до яких буде доставлятись Постачальником товар, тому розподіл продукції на даний час не може вплинути на кінцеву ціну пропозиції Учасника.
Номер вимоги: UA-2019-06-20-002639-c.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХА-БІНА", Код ЄДРПОУ:40952595
Дата подання: 27 червня 2019 09:52
5. Щодо зразків
ВИМАГАЄМО прибрати з документації НЕЗАКОННУ ВИМОГУ про можливість вимоги про надання зразків.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 червня 2019 16:21
Замовник прагне закупити товар для навчальних закладів - для дітей. Тому дуже важливо, щоб за результатами закупівлі замовник отримав якісний і безпечний товар. Для підтвердження відповідності їх технічним характеристикам Замовник має право запросити в Учасника закупівлі надати зразок товару.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-20-002639-c.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 19 липня 2019 12:16
Скарга
Скарга, платіжне доручення
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 липня 2019 19:57
Рішення від 23.07.2019 № 9882 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 23 липня 2019 19:57
Рішення від 05.08.2019 № 10671.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2019 21:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення замовника викладено в протоколі
Дата виконання рішення замовником: 27 серпня 2019 12:17

Документи подані скаржником

19 липня 2019 12:16
Скарга 2639.pdf

Документи подані замовником

27 серпня 2019 12:08
Протокол № 372.pdf
27 серпня 2019 12:17
Протокол № 372.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Нікітін Андрій Сергійович 143 559,00
UAH з ПДВ
142 398,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"" 149 820,00
UAH з ПДВ
142 736,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гренландія 164 664,00
UAH з ПДВ
164 664,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 13:52
Електронний підпис
11 липня 2019 13:50
довідка мвс.PDF
11 липня 2019 13:50
довідка податкова.PDF
07 липня 2019 09:14
спеціфікація з ціною.PDF
06 липня 2019 21:01
Електронний підпис
06 липня 2019 20:59
IMG-228384f388a333b9220900aeac3502f3-V.jpg
06 липня 2019 20:59
IMG-0ab12b0fe9af695910ed323a30153440-V.jpg
06 липня 2019 16:11
Електронний підпис
06 липня 2019 16:09
Статут.PDF
06 липня 2019 16:09
Лист про працівників.PDF
06 липня 2019 16:09
Довідка ст 236.PDF
06 липня 2019 16:09
Довідка про печатку.PDF
06 липня 2019 16:09
Довідка про витрати.PDF
06 липня 2019 16:09
Довідка з банку.PDF
06 липня 2019 16:09
Витяг ЄДРПО.PDF

Публічні документи

06 липня 2019 00:06
Електронний підпис
05 липня 2019 18:55
Статут.PDF
05 липня 2019 18:55
Сертифікати якості.pdf
05 липня 2019 18:55
Рішення.pdf
05 липня 2019 18:55
Опис.pdf
05 липня 2019 18:55
копія статуту.pdf
05 липня 2019 18:55
Договір ДНЗ №6.PDF
05 липня 2019 18:55
Відгук ДНЗ 6.pdf
05 липня 2019 18:55
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 липня 2019 18:55
Висновок СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Нікітін Андрій Сергійович

ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП""

ТОВ Гренландія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Нікітін Андрій Сергійович
#2935507298
Очікує рішення 142 398,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 12:14
ФОП Нікітін Андрій Сергійович
#2935507298
Рішення скасоване 142 398,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 12:14
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП""
#37613482
Рішення скасоване 142 736,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 12:14

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 серпня 2019 13:13
Коментар щодо відміни: У зв'язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
27 серпня 2019 13:13
Електронний підпис
27 серпня 2019 13:12
Протокол № 375.pdf