Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015«24450000-3 Агрохімічна продукція» (дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
60 500,00 UAH
UA-2019-06-20-002409-c ba5aac0468354559b8753e14667eb775
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сабурова

+380542662806 smkl5-eko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Сумська міська клінічна лікарня №5"
Код ЄДРПОУ: 02000317
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2
Контактна особа: Ольга Сабурова
+380542662806
smkl5-eko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 08:00
Початок аукціону: 09 липня 2019 15:30
Очікувана вартість: 60 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 302,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 літр
Універсальний рідкий нехлорний засіб для дезінфекції і передстерилізаційного очищення виробів медичного призначення, медінструментарію, для дезінфекції поверхонь приміщень, медприладів, сантехнічного обладнання, інвентарю «Вернедор Плюс», або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
30 літр
Засіб дезінфекційний (концентрат) універсальний «Вернедор» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
130 кілограм
Засіб для дезінфекції та передстерилізаційного очищення «Хлоросан» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
100 літр
Дезінфекційний засіб для антисептичної обробки шкіри, та швидкої дезінфекції
ЕконормDEZРП або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник сплачує Учаснику кожну прийняту партію Товару протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 16:30
Додаток 4.docx
20 червня 2019 16:29
Додаток 1.docx
20 червня 2019 16:29
Додаток 2.docx
20 червня 2019 16:29
Додаток 3.docx
20 червня 2019 16:29
Додаток 5.docx
20 червня 2019 16:29
Додаток 6.doc
20 червня 2019 16:29
тендерна документація деззасоби.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-20-002409-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 22 липня 2019 15:12
упереджені дії замовника
неправомірне відхилення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2019 16:36
Шановний Учаснику, уважно вивчивши Ваші вимоги та зауваження, повідомляємо Вам про наступне:
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. …
Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.»
Таким чином, Ви мали можливість звернутися до замовника з зауваженнями щодо тендерної документації не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
По закупівлі по коду ДК 021:2015 «24450000-3 Агрохімічна продукція» (дезінфекційні засоби) за процедурою «відкриті торги» (ідентифікатор UA-2019-06-20-002409-c) під час періоду подачі уточнень та пропозицій не було подано жодного питання чи зауваження щодо умов тендерної документації.
В протоколі засідання тендерного комітету №4 від 19.07.2019р. детально зазначена невідповідність медико-технічних характеристик запропонованих в тендерній пропозиції ТОВ «ІМЕД» медико-технічним вимогам Замовника.
П.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, Закон передбачає саме обов’язок, а не право Замовника щодо відхилення пропозиції, що не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі/скарзі.

Документи подані скаржником

22 липня 2019 15:12
Суми мл№5.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 52 600,00
UAH з ПДВ
29 625,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 40 944,00
UAH з ПДВ
34 086,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАСЮК РОМАН ЙОСИПОВИЧ" 60 400,00
UAH з ПДВ
60 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШИЛОВА СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА" 60 500,00
UAH з ПДВ
60 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 09:38
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2019 13:39
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 20:07
Довідка Податкова.pdf
26 липня 2019 20:07
Довідка МВС.pdf
28 червня 2019 21:09
Тендерна пропозиція.pdf
28 червня 2019 21:09
Сертифікат Хлоросан.pdf
28 червня 2019 21:09
Сертифікат Еконорм РП.pdf
28 червня 2019 21:09
Сертифікат Вернедор.pdf
28 червня 2019 21:09
Проект договору.pdf
28 червня 2019 21:09
Паспорт.pdf
28 червня 2019 21:09
Довідка щодо ПДВ.pdf
28 червня 2019 21:09
Довідка ст.17.pdf
28 червня 2019 21:09
Довідка про Учасника.pdf
28 червня 2019 21:09
Довідка про санкції.pdf
28 червня 2019 21:09
Довідка про печатку.pdf
28 червня 2019 21:09
Гарантійний лист МДМ.pdf
28 червня 2019 21:09
Відповідність МТВ.pdf
28 червня 2019 21:09
Виписка з Реєстру.pdf

Публічні документи

01 липня 2019 10:23
Витяг ЄП Шилова С.Л..PDF
01 липня 2019 10:23
10 001.jpg
01 липня 2019 10:23
Виписка.PDF
01 липня 2019 10:23
п6 001.jpg
01 липня 2019 10:23
п5 001.jpg
01 липня 2019 10:23
п4 001.jpg
01 липня 2019 10:23
Паспорт 5.jpg
01 липня 2019 10:23
паспорт 2.jpg
01 липня 2019 10:23
паспорт 1.jpg
01 липня 2019 10:23
Загал_нi_вiдомостi.pdf
01 липня 2019 10:23
Методичка Вернедор.pdf
01 липня 2019 10:23
Методичка Хлоросан.pdf
01 липня 2019 10:23
Методичка Еконорм РП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"

ТОВ "ІМЕД"

ФОП "ГАСЮК РОМАН ЙОСИПОВИЧ"

ФОП "ШИЛОВА СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 29 625,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 16:15
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 34 086,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 16:03
ФОП "ГАСЮК РОМАН ЙОСИПОВИЧ"
#2811009556
Переможець 60 400,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГАСЮК РОМАН ЙОСИПОВИЧ"
#2811009556
60 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 17:24
Гасюк 3.pdf зміни до договору
22 січня 2020 17:23
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:32
Гасюк 2 продовж.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:32
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 13:59
Договір деззасоби Гасюк.pdf укладений
08 серпня 2019 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжити термін дії договору достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, а саме з 01.01.2020 року до 31.03.2020 року
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору №3 від 08.08.2019 року на 12040,00 грн., що не перевищує 20% від суми Договору з метою здійснення видатків на початку 2020 року на час проведення процедури закупівлі з 01 січня 2020 р. по 31 березня 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 60 400,00
UAH