Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015«24450000-3 Агрохімічна продукція» (дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
60 500,00 UAH
UA-2019-06-20-002409-c ● ba5aac0468354559b8753e14667eb775
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Сумська міська клінічна лікарня №5" |
Код ЄДРПОУ: | 02000317 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2 |
Контактна особа: |
Ольга Сабурова +380542662806 smkl5-eko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 60 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 302,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 літр
Універсальний рідкий нехлорний засіб для дезінфекції і передстерилізаційного очищення виробів медичного призначення, медінструментарію, для дезінфекції поверхонь приміщень, медприладів, сантехнічного обладнання, інвентарю «Вернедор Плюс», або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
30 літр
Засіб дезінфекційний (концентрат) універсальний «Вернедор» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
130 кілограм
Засіб для дезінфекції та передстерилізаційного очищення «Хлоросан» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
100 літр
Дезінфекційний засіб для антисептичної обробки шкіри, та швидкої дезінфекції
ЕконормDEZРП або еквівалент
ЕконормDEZРП або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник сплачує Учаснику кожну прийняту партію Товару протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2019 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2019 16:30 |
Додаток 4.docx | |
20 червня 2019 16:29 |
Додаток 1.docx | |
20 червня 2019 16:29 |
Додаток 2.docx | |
20 червня 2019 16:29 |
Додаток 3.docx | |
20 червня 2019 16:29 |
Додаток 5.docx | |
20 червня 2019 16:29 |
Додаток 6.doc | |
20 червня 2019 16:29 |
тендерна документація деззасоби.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-20-002409-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 22 липня 2019 15:12
упереджені дії замовника
неправомірне відхилення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2019 16:36
Шановний Учаснику, уважно вивчивши Ваші вимоги та зауваження, повідомляємо Вам про наступне:
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. …
Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.»
Таким чином, Ви мали можливість звернутися до замовника з зауваженнями щодо тендерної документації не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
По закупівлі по коду ДК 021:2015 «24450000-3 Агрохімічна продукція» (дезінфекційні засоби) за процедурою «відкриті торги» (ідентифікатор UA-2019-06-20-002409-c) під час періоду подачі уточнень та пропозицій не було подано жодного питання чи зауваження щодо умов тендерної документації.
В протоколі засідання тендерного комітету №4 від 19.07.2019р. детально зазначена невідповідність медико-технічних характеристик запропонованих в тендерній пропозиції ТОВ «ІМЕД» медико-технічним вимогам Замовника.
П.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, Закон передбачає саме обов’язок, а не право Замовника щодо відхилення пропозиції, що не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі/скарзі.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. …
Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.»
Таким чином, Ви мали можливість звернутися до замовника з зауваженнями щодо тендерної документації не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
По закупівлі по коду ДК 021:2015 «24450000-3 Агрохімічна продукція» (дезінфекційні засоби) за процедурою «відкриті торги» (ідентифікатор UA-2019-06-20-002409-c) під час періоду подачі уточнень та пропозицій не було подано жодного питання чи зауваження щодо умов тендерної документації.
В протоколі засідання тендерного комітету №4 від 19.07.2019р. детально зазначена невідповідність медико-технічних характеристик запропонованих в тендерній пропозиції ТОВ «ІМЕД» медико-технічним вимогам Замовника.
П.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, Закон передбачає саме обов’язок, а не право Замовника щодо відхилення пропозиції, що не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі/скарзі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2019 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
52 600,00
UAH з ПДВ
|
29 625,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
40 944,00
UAH з ПДВ
|
34 086,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГАСЮК РОМАН ЙОСИПОВИЧ" |
60 400,00
UAH з ПДВ
|
60 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШИЛОВА СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА" |
60 500,00
UAH з ПДВ
|
60 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
29 625,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 16:15
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
34 086,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 16:03
|
ФОП "ГАСЮК РОМАН ЙОСИПОВИЧ" #2811009556 |
Переможець |
60 400,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2020 17:24
|
Гасюк 3.pdf | зміни до договору |
22 січня 2020 17:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:32
|
Гасюк 2 продовж.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2019 13:59
|
Договір деззасоби Гасюк.pdf | укладений |
08 серпня 2019 13:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжити термін дії договору достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, а саме з 01.01.2020 року до 31.03.2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору №3 від 08.08.2019 року на 12040,00 грн., що не перевищує 20% від суми Договору з метою здійснення видатків на початку 2020 року на час проведення процедури закупівлі з 01 січня 2020 р. по 31 березня 2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |