Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4Машини для обробки данних (апаратна частина)
Очікувана вартість
12 580,00 UAH
UA-2019-06-20-002388-c e843efeb7e214481a035bb7e35b04192
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталя Шевцова

+380969330963 school63_ua@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 63"
Код ЄДРПОУ: 23776039
Місцезнаходження: 87554, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Пилипа Орлика, 90а
Контактна особа: Наталя Шевцова
+380969330963
school63_ua@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2019 16:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 16:22
Початок аукціону: 02 липня 2019 12:12
Очікувана вартість: 12 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональний комп'ютер
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
30210000-4Машини для обробки данних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87514, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. П. Орлика, б. 90А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 червня 2019 10:16
Дата відповіді: 21 червня 2019 10:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ми- комунальний заклад, підпорядкований департаменту освіти. Все фінансування ведеться через ценралізовану бухгалтерію. Нам виділено конкретну суму коштів, яку ми не маємо права перевищувати. В данному випадку це проект "50х50", де половина суми батьків, а інша - держави. Кожна закупка подібного приладдя затверджується ІТ-відділом департаменту. Нам затвердили закупку таких складових ПК, які вказано в технічній характеристиці.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" 10 887,00
UAH з ПДВ
10 399,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 11 580,00
UAH з ПДВ
10 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 11 700,00
UAH з ПДВ
10 476,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

01 липня 2019 15:24
Уставні_завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
Переможець 10 399,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 16:00

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
10 399,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ТЕХ ОШИБКА.JPG зміни до договору
21 жовтня 2019 16:41
договор Зуб.pdf укладений
09 жовтня 2019 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол технічної помилки. Зміна строків поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML