Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з обов'язкового державного страхування спортсменів вищих категорій
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2019-06-20-002039-c ● e38db5e6066c4cdab4304e7d9100213c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "ІНВАСПОРТ" |
Код ЄДРПОУ: | 21453585 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Еспланадна, буд. 42 |
Контактна особа: |
Жильцова Любов +380442893367 dddzhem@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 17 липня 2019 14:01 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,06% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обов'язкового державного страхування спортсменів вищих категорій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата закінчення звітного періоду | Страховий платіж підлягає перерахуванню Страхувальником на розрахунковий рахунок Страховика частинами щомісячно одночасно з виплатою Страхувальником застрахованим особам заробітної плати, але у будь-якому випадку не пізніше «25» числа місяця наступного за звітним. | Пiсляоплата | 1 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2019 11:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2019 11:37 |
Розяснення вимог тендерної документації.docx | |
20 червня 2019 15:38 |
Додаток4.docx | |
20 червня 2019 15:38 |
Додаток2.docx | |
20 червня 2019 15:38 |
Додаток3.docx | |
20 червня 2019 15:38 |
TD_insurance_povtor.docx | |
20 червня 2019 15:38 |
Додаток1.docx |
09 липня 2019 11:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 липня 2019 11:37 |
Розяснення вимог тендерної документації.docx
|
||||||
20 червня 2019 15:38 |
Додаток4.docx
|
||||||
20 червня 2019 15:38 |
Додаток2.docx
|
||||||
20 червня 2019 15:38 |
Додаток3.docx
|
||||||
20 червня 2019 15:38 |
TD_insurance_povtor.docx
|
||||||
20 червня 2019 15:38 |
Додаток1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо проекту договору (додаток 3)
Дата подання: 26 червня 2019 15:16
Дата відповіді: 08 липня 2019 11:34
Щодо "Проекту договору про закупівлю" (Додаток 3 до тендерної документації), просимо, розтлумачити формулювання страхового випадку пункту 2.5
("- загибель або смерть застрахованого під час підготовки до змагань та участі в них;
- втрати застрахованим працездатності внаслідок поранення, контузії, травми або каліцтва, захворювання чи інвалідності, що сталися під час підготовки до змагань та участі в них")...
Також просимо надати роз'яснення щодо наступних питань
1.Чи буде ризик "тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання" або "Смерть внаслідок захворювання" страховим випадком?
2. Чи правильно ми розуміємо, , що за ризиком інвалідності Страховик буде проводити страхову виплату тільки якщо інвалідність настала внаслідок нещасного випадку, а у разі настання інших ризиків (смерть та тимчасова непрацездатність) страхова виплата буде проводитись у разі захворювання або нещасного випадку?
3. Чи вірно ми розуміємо, що випадки захворювання у розділі "страхові випадки" зазначено помилково, а ризик "Смерть або загибель" вважається страховим випадком лише за умов нещасного випадку. В такому разі, просимо внести зазначені корективи. У випадку іншого твердження, виникають розбіжності у розумінні страхового випадку та поданням застрахованою особою (спадкоємцем) необхідних документів - Акт про нещасний випадок на виробництві, при ненаданні якого Страховик не має можливостей для здійснення страхової виплати (п.2.5)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Питання укладання договорів регулюються зокрема статтями 179-181 Господарського кодексу України. Умови договору, визначені у додатку № 3 до тендерної документації, не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, інших умов, у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства з дотриманням вимог Закону.
не повна документація Замовника
Дата подання: 26 червня 2019 15:45
Дата відповіді: 08 липня 2019 11:55
У зв’язку з тим, що не має точної інформації у документації Замовника , щодо визначення страхових платежів (ціни) для торгів, які можна робити тільки на підставі постанови КМУ № 378 від 31 травня 1995р., а саме: 1. страхові платежі розраховуються на підставі п.3 : «…Страхові платежі сплачують Мінмолодьспорт, Міноборони, МВС, Служба безпеки (далі - страхувальник) до 25 числа кожного місяця у розмірі 5 відсотків фонду оплати праці»
Просимо надати документ по ФЗП (фонду заробітної плати), який стане підставою для визначення страхового платежу для дотримання умов постанови КМУ № 378 від 31 травня 1995р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформація щодо ціни пропозиції Учасником формується зокрема на підставі очікуваної вартості закупівлі, визначеної Замовником, яка була розрахована виходячи з даних фонду заробітної плати та зазначена в оголошенні про заплановану закупівлю.
Оскільки конкретна інформація щодо фонду заробітної плати відсутня у формі відкритих даних, її надання є можливим у спосіб, передбачений Законом України «Про доступ до публічної інформації», зокрема у відповідності до частини другої статті 5 цього Закону.
Оскільки конкретна інформація щодо фонду заробітної плати відсутня у формі відкритих даних, її надання є можливим у спосіб, передбачений Законом України «Про доступ до публічної інформації», зокрема у відповідності до частини другої статті 5 цього Закону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-20-002039-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ПРОСТО-страхування", Код ЄДРПОУ:24745673
Дата подання: 26 червня 2019 15:39
не повна документація Замовника
У зв’язку з тим, що не має точної інформації у документації Замовника , щодо визначення страхових платежів (ціни) для торгів, які можна робити тільки на підставі постанови КМУ № 378 від 31 травня 1995р., а саме:
1. страхові платежі розраховуються на підставі п.3 :
«…Страхові платежі сплачують Мінмолодьспорт, Міноборони, МВС, Служба безпеки (далі - страхувальник) до 25 числа кожного місяця у розмірі 5 відсотків фонду оплати праці»
Вимога:
Просимо надати документ по ФЗП (фонду заробітної плати), який стане підставою для визначення страхового платежу для дотримання умов постанови КМУ № 378 від 31 травня 1995р.
Розгорнути
Згорнути
1. страхові платежі розраховуються на підставі п.3 :
«…Страхові платежі сплачують Мінмолодьспорт, Міноборони, МВС, Служба безпеки (далі - страхувальник) до 25 числа кожного місяця у розмірі 5 відсотків фонду оплати праці»
Вимога:
Просимо надати документ по ФЗП (фонду заробітної плати), який стане підставою для визначення страхового платежу для дотримання умов постанови КМУ № 378 від 31 травня 1995р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2019 11:55
Інформація щодо ціни пропозиції Учасником формується зокрема на підставі очікуваної вартості закупівлі, визначеної Замовником, яка була розрахована виходячи з даних фонду заробітної плати та зазначена в оголошенні про заплановану закупівлю.
Оскільки конкретна інформація щодо фонду заробітної плати відсутня у формі відкритих даних, її надання є можливим у спосіб, передбачений Законом України «Про доступ до публічної інформації», зокрема у відповідності до частини другої статті 5 цього Закону.
Оскільки конкретна інформація щодо фонду заробітної плати відсутня у формі відкритих даних, її надання є можливим у спосіб, передбачений Законом України «Про доступ до публічної інформації», зокрема у відповідності до частини другої статті 5 цього Закону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес" #20344871 |
Переможець |
1 650 000,00
UAH
|
23 липня 2019 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 17:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2020 09:49
|
Дод угода3_2 Брокбізнес.pdf | зміни до договору |
31 січня 2020 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 18:53
|
Додаткова Угода №2.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 18:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 18:50
|
Додаткова Угода №1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 18:49
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2019 17:09
|
дог№227.PDF | укладений |
12 серпня 2019 17:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 028-000001/001ОС/227 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 028-000001/001ОС/227 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/451 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 028-000001/001ОС/227 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |