Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Одесміськелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328497 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1 |
Контактна особа: |
Каташинський Олександр Валентинович +380487175467 kpomet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2019 15:34 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2019 15:34 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 13:26 |
Очікувана вартість: | 2 024 767,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60743 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | дждерело фінансування-власні кошти підприємства | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2019 12:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 12:24 |
ПРОТОКОЛ-2 затвердж.ЗТД-1.doc | |
26 червня 2019 12:24 |
ЗТД-1-Мастики_шпаклівки_замазки та розчинники.rtf | |
20 червня 2019 15:30 |
ТД_Додаток 2-Проект договору.doc | |
20 червня 2019 15:30 |
ТД-Мастики_шпаклівки_замазки та розчинники.docx |
26 червня 2019 12:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2019 12:24 |
ПРОТОКОЛ-2 затвердж.ЗТД-1.doc
|
|||
26 червня 2019 12:24 |
ЗТД-1-Мастики_шпаклівки_замазки та розчинники.rtf
|
|||
20 червня 2019 15:30 |
ТД_Додаток 2-Проект договору.doc
|
|||
20 червня 2019 15:30 |
ТД-Мастики_шпаклівки_замазки та розчинники.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-26-000010 ● 83064d09febe4df6b3738a62f4a52f05
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2019 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.07.2019 Одеса № 269
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 26.07.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 26.07.2019 та головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 26.07.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.07.2019 № 269
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
7. UA-2019-06-20-001974-c 20.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-29 16:29:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники» (ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники), яка проводиться комунальним підприємством «Одесміськелектротранс» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-06-20-001974-c, дата оприлюднення 20.06.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3.6.3 розділу 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» у складі тендерної пропозиції не надано копію паспорту або копію посвідчення або сертифікат, завірені печаткою підприємства (крім осіб, що здійснюють діяльність без печатки згідно чинного законодавства), та посвідчені підписом Учасника на герметик, суміш антигравійну та знежирювач?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-01 17:16:46
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Пояснення з приводу рішення про моніторинг органом ДАСУ по процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники» (ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники), яка проводиться комунальним підприємством «Одесміськелектротранс» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-06-20-001974-c, дата оприлюднення 20.06.2019) надаємо наступні пояснення та обґрунтування, а саме:
Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» виконав умови тендерної документації в повному обсязі та надав на вимогу пункту 3.6.3 розділу 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації у складі тендерної пропозиції
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-08-01 17:19:23
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення з приводу рішення про моніторинг органом ДАСУ по процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники» (ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники), яка проводиться комунальним підприємством «Одесміськелектротранс» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-06-20-001974-c, дата оприлюднення 20.06.2019) надаємо наступні пояснення та обґрунтування, а саме:
Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» виконав умови тендерної документації в повному обсязі та надав на вимогу пункту 3.6.3 розділу 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації у складі тендерної пропозиції
- Пояснення з приводу рішення про моніторинг органом ДАСУ
- Інформація про тех.хар.
- Переклад сертифікату якості
- Сертифікати та паспорти якості
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї - Замовником у тендерній документації вимагається не документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформація, складена Учасником в довільній формі, щодо відсутності відомостей про юридичну особу – переможця (Учасника) у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Дана вимога не порушує принципів закупівель, закону та не встановлює дискримінаційні вимоги для учасників.
2019-08-14 11:27:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов до суду від 20.08.2019 р. |
Дата публікації: | 20 серпня 2019 |
Документи:
20 серпня 2019 13:19
|
Електронний підпис |
20 серпня 2019 13:14
|
Позов до суду |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2019 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" |
1 818 995,88
UAH з ПДВ
|
1 818 995,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ДИСТРИБ'ЮТЕРСЬКА КОМПАНІЯ" |
1 912 048,26
UAH з ПДВ
|
1 912 048,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" #33300207 |
Переможець |
1 818 995,88
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 15:37
|
Звіт про виконання договору | укладений |
24 березня 2020 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 11:11
|
Договір про закупівлю товарів | укладений |
31 липня 2019 11:09
|