Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Очікувана вартість
2 024 767,20 UAH
UA-2019-06-20-001974-c f74d0008376449489b8d368cc07062c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каташинський Олександр Валентинович

+380487175467 kpomet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Одесміськелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328497
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1
Контактна особа: Каташинський Олександр Валентинович
+380487175467
kpomet@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2019 15:34
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2019 15:34
Початок аукціону: 08 липня 2019 13:26
Очікувана вартість: 2 024 767,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60743 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники


більш детально викладено в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
840 л
Грунт фарбувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
210 л
Затверджувач до акрилового грунту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
840 л
Premium Line затверджувач до лаку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
2520 кг
Шпаклівка Full
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
2100 кг
Шпаклівка АLU
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
5040 кг
Шпаклівка CLASS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
86800 мл
Герметик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
140 кг
Суміш антигравійна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
56 л
Знежирювач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
588 л
Розчинник універсальний акриловий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
300 л
Розчинник 647
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
84 л
Грунт епоксидний антикорозійний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
21 л
Затверджувач для грунта епоксидного антикорозійного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
30 л
Абразивна полірувальна паста стартова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
30 л
Абразивна полірувальна паста фінішна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
140 кг
Засіб для змивання фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару дждерело фінансування-власні кошти підприємства Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-26-000010 ● 83064d09febe4df6b3738a62f4a52f05
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 липня 2019 16:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.07.2019 Одеса № 269

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 26.07.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 26.07.2019 та головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 26.07.2019.


Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.07.2019 № 269
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
7. UA-2019-06-20-001974-c 20.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-29 16:29:51

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники» (ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники), яка проводиться комунальним підприємством «Одесміськелектротранс» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-06-20-001974-c, дата оприлюднення 20.06.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3.6.3 розділу 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» у складі тендерної пропозиції не надано копію паспорту або копію посвідчення або сертифікат, завірені печаткою підприємства (крім осіб, що здійснюють діяльність без печатки згідно чинного законодавства), та посвідчені підписом Учасника на герметик, суміш антигравійну та знежирювач?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-01 17:16:46

Пояснення з приводу рішення про моніторинг

Пояснення з приводу рішення про моніторинг органом ДАСУ по процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники» (ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники), яка проводиться комунальним підприємством «Одесміськелектротранс» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-06-20-001974-c, дата оприлюднення 20.06.2019) надаємо наступні пояснення та обґрунтування, а саме:
Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» виконав умови тендерної документації в повному обсязі та надав на вимогу пункту 3.6.3 розділу 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації у складі тендерної пропозиції

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-01 17:19:23

Пояснення з власної ініціативи

Пояснення з приводу рішення про моніторинг органом ДАСУ по процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники» (ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники), яка проводиться комунальним підприємством «Одесміськелектротранс» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-06-20-001974-c, дата оприлюднення 20.06.2019) надаємо наступні пояснення та обґрунтування, а саме:
Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» виконав умови тендерної документації в повному обсязі та надав на вимогу пункту 3.6.3 розділу 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації у складі тендерної пропозиції

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї - Замовником у тендерній документації вимагається не документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформація, складена Учасником в довільній формі, щодо відсутності відомостей про юридичну особу – переможця (Учасника) у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Дана вимога не порушує принципів закупівель, закону та не встановлює дискримінаційні вимоги для учасників.

2019-08-14 11:27:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов до суду від 20.08.2019 р.
Дата публікації: 20 серпня 2019

Документи:

20 серпня 2019 13:19
Електронний підпис
20 серпня 2019 13:14
Позов до суду

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" 1 818 995,88
UAH з ПДВ
1 818 995,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ДИСТРИБ'ЮТЕРСЬКА КОМПАНІЯ" 1 912 048,26
UAH з ПДВ
1 912 048,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2019 15:05
Електронний підпис
15 липня 2019 15:03
Електронний підпис
15 липня 2019 15:03
Довідка п. 2 ч. 1.pdf
15 липня 2019 15:03
Довідка корупція ЮО.zip
15 липня 2019 15:03
Довідка корупція ФО.zip
15 липня 2019 15:03
Довідка ДФС.pdf
08 липня 2019 14:56
Електронний підпис
06 липня 2019 08:36
Електронний підпис
06 липня 2019 08:35
Електронний підпис
06 липня 2019 08:35
Рішення №19-3.pdf
06 липня 2019 08:35
Рішення №1.pdf
06 липня 2019 08:35
Протокол №2.pdf
06 липня 2019 08:35
Оригінал Статуту.pdf
06 липня 2019 08:35
Довідка по кредитам.pdf
06 липня 2019 08:35
Виписка рахунку.pdf
06 липня 2019 08:35
44-52 Проект договору.pdf
06 липня 2019 08:35
35 Довідка працівники.pdf
06 липня 2019 08:35
33-34 Довідка про МТБ.pdf
06 липня 2019 08:35
ТС.pdf
06 липня 2019 08:35
Довкілля.pdf
06 липня 2019 08:35
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

06 липня 2019 12:27
Тендерна пропозиція.pdf
06 липня 2019 12:27
Статут.pdf
06 липня 2019 12:27
Санкції.pdf
06 липня 2019 12:27
Проект договору.pdf
06 липня 2019 12:27
Довідка.pdf
06 липня 2019 12:27
Витяг.pdf
06 липня 2019 12:27
Довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ДИСТРИБ'ЮТЕРСЬКА КОМПАНІЯ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"
#33300207
1 818 995,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 15:37
Звіт про виконання договору укладений
24 березня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 11:11
Договір про закупівлю товарів укладений
31 липня 2019 11:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 456 691,38
UAH (в тому числі ПДВ 76 115,23 UAH)