Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)
Miscellaneous food products and dried goods (15890000-3) (food products (food kit by Catalog of рroducts) for personnel (feeding of regular animals) of military units (institutions) and military educational institutions of the Armed Forces of Ukraine in stationary and field conditions)
Очікувана вартість
75 050 700,80 UAH
UA-2019-06-20-001951-c 17be4150161544259d4b3b1d2e8046c8
Переговорна процедура для потреб оборони    Призупинено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження замовника: 03168, Україна, Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа замовника: Олег Муха
+380444547443
ddzpmr@gmail.com
National ID: 00034022
Contact point: +380444547443
ddzpmr@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 13:40
Очікувана вартість: 75 050 700,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 750 507,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750 507,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 20 червня 2019 15:27
Enquiries until: 27 червня 2019 18:00
Complaints submission until: до 01 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 липня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 75 050 701 UAH including VAT
Minimal lowering step: 750 507 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 750 507,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Центр
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
942848 комплект
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах (933 069 комплектів, 9 779 комплектів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Food products (food kit by Catalog of рroducts) for personnel (feeding of regular animals) of military units (institutions) and military educational institutions of the Armed Forces of Ukraine in stationary and field conditions (933 069 kits, 9 779 kits)
CPV: 15890000-3
Період постачання: з 27 серпня 2019 по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлені Товари проводяться Замовником безготівковим розрахунком з його розрахункового рахунку протягом 30 календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міноборони за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунка-фактури на відвантажений Товар, підписаного керівником та головним бухгалтером підприємства чи уповноваженою особою представника Постачальника (якщо посада головного бухгалтера не передбачена штатним розписом, то про це зазначаються у рахунку-фактурі). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно предмета закупівлі
Дата подання: 20 червня 2019 16:57
Дата відповіді: 24 червня 2019 12:14
Відповідно до наказу Мінекономрозвитку Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі № 454 від 17.03.2016, предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає в тому числі за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник у оголошенні про проведення відбору учасників та в проекті договору використовує такі конкретні назви предмета закупівлі: «продукти харчування для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах»; «комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів»; «товар»; «харчові продукти». Просимо надати роз’яснення, що конкретно закуповує Замовник - «продукти харчування», «харчові продукти» чи «комплекти продуктів харчування за Каталогом продуктів», та з метою уникнення непорозумінь (плутанини) у подальшому, розглянути можливість внесення змін у оголошення та проект договору в частині узгодження та використання однієї конкретної назви предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділом 2 Оголошення про проведення процедури закупівель визначено:
Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах).
код ДК 021:2015 - 15890000-3 – продукти харчування та сушені продукти різні.
Пунктом 1.1 розділу 1 договору визначено:
Постачальник зобов’язується у 2019 році здійснити постачання Міністерству оборони України (далі – Замовник) у зумовлені строки продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2019 рік), а Замовник прийняти та оплатити вказаний Товар відповідно до умов Договору та Замовлення.
Таким чином, Замовник здійснює закупівлю продуктів харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах.
проект договору
Дата подання: 21 червня 2019 10:39
Відповідно до п. 7.6 Проекту договору вивантаження продуктів харчування здійснюється протягом 12 год. Відлік часу здійснюється тільки в робочий день? Якщо машина прибуде на розвантаження в неділю, то її буде розвантажено в наступний робочий день? Якщо робоча година завершена, але машина не розвантажена чи буде вона розвантажуватися в неробочу годину? Якщо розвантаження не буде виконано протягом 12 годин, які штрафні санкції будуть накладені на Замовника? Просимо надати роз’яснення або внести відповідні зміни в Проект договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
проект договору
Дата подання: 24 червня 2019 09:22
Дата відповіді: 01 липня 2019 12:23
У абзаці 4 пункту 2.1. проекту договору зазначено: "Постачання харчових продуктів дозволяється здійснювати за ТУ виробника, лише за умови обов'язкового надання Представнику замовника на його вимогу ТУ або витягу з ТУ з показниками якості, безпечності та методів контролю при проведення контрольних заходів. Питання: з якою метою вимагається надання ТУ Представнику замовника? Адже Замовник не є уповноваженим органом, що перевіряє відповідність харчових продуктів ТУ виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для проведення контролю, порівняння, підтвердження відповідності харчових продуктів вимогам передбачених Договором (вимог описів продуктів харчування) та у разі виникнення обґрунтованої підозри щодо безпечності та якості харчових продуктів (виготовлені за ТУ виробника) під час проведення контрольних заходів уповноваженою особою, необхідна обов’язкова наявність ТУ виробника для проведення лабораторних досліджень.
проект договору
Дата подання: 24 червня 2019 09:49
Дата відповіді: 01 липня 2019 12:24
У п.п.3.2.2. розділу ІІІ проекту договору зазначено: "Відповідальність за відповідність показників якості та безпечності продукції несе Постачальник. Усі витрати щодо перевірки показників якості та безпечності товарів, (крім витрат на перевірку товарів в Установах безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини) проводяться за рахунок Постачальника. Відібрані зразки продуктів харчування не входять у кількість поставленого продуктів харчування та не підлягають оплаті. Питання: Чому відібрані зразки не входять у кількість поставлених продуктів харчування та не підлягають оплаті?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3.2. проекту Договору відбір зразків здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 14.06.2002 № 833 “Про затвердження Порядку відбору зразків продукції тваринного, рослинного і біотехнологічного походження для проведення досліджень” (далі – Постанова № 833).
П.14 Постанови № 833 визначено, що дослідження продукції з метою здійснення державного моніторингу з визначення залишкової кількості забруднювачів у продуктах тваринного походження, а також ветеринарно-санітарного нагляду та контролю проводиться за рахунок власника продукції згідно із затвердженими в установленому порядку тарифами.
проект договору
Дата подання: 24 червня 2019 10:01
Дата відповіді: 01 липня 2019 12:25
Відповідно до пункту 4.5. "Проекту договору" продукти харчування, доставлені Представнику замовника з порушенням вимог до маркування, тари та упаковки, а також продукти харчування, що не відповідають вимогам, встановленим у нормативних документах (ДСТУ, ГОСТ, ГСТУ, СОУ, ТУ та описів продуктів харчування за Каталогом), вважаються не поставленими, тим самим фіксується порушення та мають бути замінені протягом двох діб. Про які порушення може йти річ, адже факт поставки продуктів відсутній? Яким чином буде фіксуватися порушення? Доцільно визначити, що такі продукти не приймаються, та їх доставка здійснюється на протязі ____ 24 годин.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Продукти харчування, доставлені Представнику замовника з порушенням вимог до маркування, тари та упаковки, а також продукти харчування, що не відповідають вимогам, встановленим у нормативних документах (ДСТУ, ГОСТ, ГСТУ, СОУ, ТУ та описів продуктів харчування за Каталогом), вважаються не поставленими, тим самим фіксується порушення в акті приймання-передачі (додаток 22 проекту договору) та мають бути замінені протягом двох діб.
проект договору
Дата подання: 24 червня 2019 10:03
Дата відповіді: 01 липня 2019 12:25
У пункті 5.4. розділу V проекту договору зазначено: "У разі отримання обґрунтованого та документально підтвердженого звернення Постачальника щодо зміни ціни договору, Замовник має право вносити відповідні зміни до договору відповідно до законодавства України". Питання: Які саме документи Замовник буде вважати підтверджуючими щодо зміни ціни договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з роз’ясненням Мінекономрозвитку від 17.10.2016 № 3302-06/34307-06 зміна ціни повинна бути обґрунтованою та документально підтвердженою, якщо договором про закупівлю передбачений відповідний порядок. Підтвердження надається уповноваженим на це органом (Держкомстат, Торгово-промислова палата, тощо).
проект договору
Дата подання: 24 червня 2019 10:11
Дата відповіді: 01 липня 2019 12:26
У пункті 4.4. розділу IV проекту договору зазначено: "Приймання продуктів харчування у вигляді комплектів згідно Каталогу за кількістю та якістю оформляється Зведеним актом приймання-передачі (Додаток 14.3.), який складає Представник замовника щотижнево. Зведений акт складається в чотирьох примірниках: перший примірник – Замовнику, другий, четвертий – Представнику замовника, третій – Постачальнику . Належним чином оформлені документи: зведений акт приймання-передачі, видаткова накладна Постачальника та повідомлення-підтвердження (Додаток 14.4.), відповідно до наказу Міністерства оборони України від 31.12.2016 № 757 є підтвердженням приймання Товару. До Зведеного акту приймання-передачі додатком додається розшифровка комплекта." Питання: У скількох примірниках мають складатися наступні документи - видаткова накладна Постачальника та повідомлення-підтвердження (Додаток 14.4.)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогами ст. 9 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні підставою для господарського обліку є первинні документи. Згідно з наказом Міністерства оборони України від 17.08.2017 № 440 “Про затвердження Інструкції з обліку військового майна в Збройних Силах України” (зареєстрованого в Мінюсті 27.09.2017 № 1192/31060) первинні документи складаються в двох або більше примірниках для відображення господарських операцій.
проект договору
Дата подання: 24 червня 2019 10:11
Дата відповіді: 01 липня 2019 12:26
Відповідно до пункту 6.3. "Проекту договору" зазначені у пунктах 6.1. та 6.2. "Проекту договору" документи надаються Постачальником та Представником замовника не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття продуктів харчування згідно каталогу. Без вищезазначених документів або відсутності в них встановленої інформації, оплата комплектів продуктів харчування за Каталогом продуктів не здійснюється. Оплата здійснюється лише за фактично прийнятий якісний товар. Чому в обов’язках Представника замовника не визначено, в який термін він повинен здійснювати оформлення документів прийому та порядок їх надання до Замовника? Просимо внести відповідні зміни до "Проекту договору".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 6.3. проекту Договору визначено, що Представником замовника оформляються документи в термін не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття продуктів харчування згідно каталогу. Додатково внесення змін по даному питанню в обов’язки Представника замовника недоцільно.
проект договору
Дата подання: 24 червня 2019 10:34
У п.п. 8.1.2. розділу VIII проекту договору зазначено: "У разі порушення зобов’язань Постачальником, зазначених в Акті про порушення договірних зобов’язань (доведеного до Постачальника встановленим порядком) – Замовник в односторонньому порядку може відмовитися від прийняття від Постачальника розрахункових первинних документів, які містять факти порушення зобов’язань до сплати Постачальником нарахованих штрафних санкцій." Питання: на якій підставі Замовник відмовляється від сплати за поставлений товар в цілому? Адже у Акті про порушення договірних зобов'язань може бути зазначено про порушення щодо частини поставленого товару та відповідно нараховані штрафні санкції. Чому інша частина товару до якої у Замовника не має претензій не підлягає оплаті та чому Замовник відмовляється від прийняття розрахункових первинних документів? Ця вимога є дискримінаційною по відношенню до Постачальника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
до умов оголошення
Дата подання: 24 червня 2019 14:59
Дата відповіді: 01 липня 2019 12:27
Відповідно до п. 10.4. "Оголошення про проведення відбору" Замовник зобов’язується повернути Постачальнику забезпечення виконання цього Договору після належного виконання умов Договору, а також у разі визнання у судовому порядку результатів процедури закупівлі або цього Договору недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону України “Про публічні закупівлі”, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Що в розумінні Замовника є належне виконання умов Договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Належне виконання умов договору передбачено главою 48 статті 526 Цивільного кодексу України, а саме:
1. Зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
2. Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін.
проект договору
Дата подання: 25 червня 2019 09:58
Відповідно до абз. 4 п. 2.3. "Проекту догвору" при постачанні продовольства, вилученого Постачальником з довгострокового зберігання у інших військових частинах, термін його придатності, встановлений виробником, на момент постачання повинен становити не менше 15 діб. Постачальник має обовязок вилучати продовольство з довгострокового зберігання у інших військових частинах? Що таке "продовольство"? "Продовольство" як термін не визначений договором. Просимо внести зміни до проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
проект договору
Дата подання: 25 червня 2019 10:05
В проекті договору зустрічається термін "Орієнтовна заявка". Що має на увазі Замовник використовуючи термін "орієнтовна заявка"?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-20-001951-c.a1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "БІС АГРО ГРУП", Код ЄДРПОУ:40289046
Дата подання: 24 червня 2019 18:41
Оскарження умов оголошення
Оскарження умов оголошення та умов договору
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 27 червня 2019 17:33
Дата рішення: 09 липня 2019 22:00
Рішення від 27.06.2019 № 8493.pdf
Дата публікації: 27 червня 2019 17:33
Рішення від 04.07.2019 № 8904.pdf
Дата публікації: 09 липня 2019 22:00
Номер скарги: UA-2019-06-20-001951-c.c2
Статус:
Розглянута
Скаржник: ФОП "БОГДАН АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:2567810400
Дата подання: 25 червня 2019 16:36
Оскарження умов оголошення та проекту договору
Оскарження умов оголошення та проекту договору
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 01 липня 2019 17:48
Дата рішення: 09 липня 2019 21:56
Рішення від 01.07.2019 № 8566.pdf
Дата публікації: 01 липня 2019 17:48
Рішення від 04.07.2019 № 8910.pdf
Дата публікації: 09 липня 2019 21:55

Документи подані скаржником

24 червня 2019 18:41
Скарга1951.pdf
24 червня 2019 18:41
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

27 червня 2019 17:33
Рішення від 27.06.2019 № 8493.pdf

Документи подані скаржником

25 червня 2019 16:36
51.pdf
25 червня 2019 16:36
платіжка2.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Актуальні тендери

До пошуку