Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Перемоги, ПВ-2032, ПВ-2079, ПВ-2031, ПВ-2993, ПВ-2259, ПВ-2141, ПВ-2621, ПВ-2585, ПВ-2585/1, ПВ-2229, ПВ-2513, ПВ-2926, ПВ-2926/1, ПВ-2085, ПВ-2881, ПВ-2882, ПВ-2927, ПВ-2221, ПВ-2568, ПВ-8045, ПВ-8233, ПВ-8810, ПВ-8033, ПВ-8797, ПВ-8145, ПВ-8139, ПВ-8091, ПВ-7662, ПВ-8703, ПВ-8968, ПВ-8968/1 у Шевченківському, Солом'янському та Святошинському районах м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
37 664 886,80 UAH
UA-2019-06-20-001860-b ● 0b8e5fc1a83c4d969f2ecd158a580b99
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
Код ЄДРПОУ: | 03360905 |
Вебсайт: | http://gorsvet.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ |
Контактна особа: |
Зайченко Марина Григорівна 380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 18:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2019 14:14 |
Очікувана вартість: | 37 664 886,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 188 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Перемоги, ПВ-2032, ПВ-2079, ПВ-2031, ПВ-2993, ПВ-2259, ПВ-2141, ПВ-2621, ПВ-2585, ПВ-2585/1, ПВ-2229, ПВ-2513, ПВ-2926, ПВ-2926/1, ПВ-2085, ПВ-2881, ПВ-2882, ПВ-2927, ПВ-2221, ПВ-2568, ПВ-8045, ПВ-8233, ПВ-8810, ПВ-8033, ПВ-8797, ПВ-8145, ПВ-8139, ПВ-8091, ПВ-7662, ПВ-8703, ПВ-8968, ПВ-8968/1 у Шевченківському, Солом'янському та Святошинському районах м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, місто Київ, Київ, м.Київ. просп. Перемоги, ПВ-2032, ПВ-2079, ПВ-2031, ПВ-2993, ПВ-2259, ПВ-2141, ПВ-2621, ПВ-2585, ПВ-2585/1, ПВ-2229, ПВ-2513, ПВ-2926, ПВ-2926/1, ПВ-2085, ПВ-2881, ПВ-2882, ПВ-2927, ПВ-2221, ПВ-2568, ПВ-8045, ПВ-8233, ПВ-8810, ПВ-8033, ПВ-8797, ПВ-8145, ПВ-8139, ПВ-8091, ПВ-7662, ПВ-8703, ПВ-8968, ПВ-8968/1 у Шевченківському, Солом'янському та Святошинському районах м.Києва.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2019 17:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2019 17:00 |
Тендерна документація зі змінами від 31.07.2019 з закресленнями.doc | |
06 серпня 2019 17:00 |
повідомлення учасникам від 06.08.2019.pdf | |
06 серпня 2019 17:00 |
Тендерна документація зі змінами від 06.08.2019.doc | |
31 липня 2019 17:00 |
Тендерна документація зі змінами від 29.07.2019 з закресленнями.doc | |
31 липня 2019 17:00 |
Повідомлення учасникам від 31.07.2019.pdf | |
29 липня 2019 17:30 |
Тендерна документація зі змінами від 03.07.2019 з закресленнями.doc | |
29 липня 2019 17:30 |
Повідомлення учасникам від 29.07.2019.pdf | |
03 липня 2019 15:49 |
Тендерна документація з закресленнями.doc | |
03 липня 2019 15:49 |
Повідомлення учасникам.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 26 червня 2019 11:19
Дата відповіді: 02 липня 2019 16:11
1) Прошу надати у письмовому вигляді всі чотири (чи всі наявні) Типові перерізи вулиць для розрахунку, із вказанням параметрів вулиць та опор. (Для прикладу, інформація для кожної ділянки має містити: Ширина вулиці / кількість полос / розташування опор / крок опор / висота опори / висота кронштейнів / довжина кронштейнів / відступ опор від кромки дороги / чи можна змінювати висоту опор та кронштейнів? (зараз для великих кроків немає рішення, яке все задовольняє, TI=12, що більше, ніж 10).
2) Прошу надати креслення в електронній формі (з вказанням одиничного розміру на кресленні, масштабу) запланованої ділянки дороги із вказанням червоних ліній робіт.
3) Прошу погодити Клас дороги по освітленню А3 (1,2 кд/кв.м.) або інший.
4) Чи можлива заміна подвійних кронштейнів одинарними?
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
2) Повідомляємо, що КП «Київміськсвітло» не є розпорядником містобудівної документації, тому не маємо компетенції надавати креслення запланованої ділянки дороги.
3) До компетенції КП «Київміськсвітло» не належить погоджування класу дороги по освітленню А3 (1,2 кд/кв.м.) або інший.
4) Заміна подвійних кронштейнів одинарними, зміна висоти опор та кронштейнів є неможливим, у зв’язку з тим, що згідно ДБН А.2.2-3:2014 роботи з капітального ремонту не передбачають зміну геометричних розмірів об’єкту на якому виконуються роботи. Також, це змінить архітектурно-проектне рішення, що є неможливим для даного об’єкту.
1) Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
2) Повідомляємо, що КП «Київміськсвітло» не є розпорядником містобудівної документації, тому не маємо компетенції надавати креслення запланованої ділянки дороги.
3) До компетенції КП «Київміськсвітло» не належить погоджування класу дороги по освітленню А3 (1,2 кд/кв.м.) або інший.
4) Заміна подвійних кронштейнів одинарними, зміна висоти опор та кронштейнів є неможливим, у зв’язку з тим, що згідно ДБН А.2.2-3:2014 роботи з капітального ремонту не передбачають зміну геометричних розмірів об’єкту на якому виконуються роботи. Також, це змінить архітектурно-проектне рішення, що є неможливим для даного об’єкту.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-20-001860-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІВВ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:41761319
jhgjg
ytgfuyty
Скасована
Дата: 27 червня 2019 09:31
Причина: проба
Номер вимоги: UA-2019-06-20-001860-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІВВ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:41761319
Дата подання: 27 червня 2019 13:12
Вимога
про внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2019 16:27
Шановний учасник!
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
по першому пункту:
Відповідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Діючі нормативно-правові акти в сфері будівництва передбачають зазначення в проектно-кошторисній документації по об’єкту будівництва конкретних типу, марки обладнання, виробу, найменування заводу-виготовлювача обладнання тощо.
Отже, зазначення конкретного типу, марки обладнання, виробу, найменування заводу-виготовлювача обладнання в дефектних актах на капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення обґрунтоване вимогами до виготовлення проектної документації, тому в тендерній документації КП «Київміськсвітло» при оголошенні закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення обов’язково передбачається можливість використання еквіваленту, що відповідає вимогам ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що в додатку 1 до тендерної документації, а саме в примітках, передбачено, що «Усі назви виробників, торговельних марок, моделей, фірм, конструкцій, патентів, джерел походження, які зазначені у технічному завданні, читати в редакції з додаванням виразу «або еквівалент»».
Що стосується невідповідності світильників ITW SYSTEMS PARK LED в частині ступеня захисту оптичного та електричного блоку не нижче IP65 повідомляємо, що відповідно до паспорту на світильник та протоколу випробувань, наданого виробником, вказані світильники мають ступень захисту оптичного та електричного блоку IP65.
по другому пункту:
Умовами закупівлі передбачена саме така вимога.
по третьому пункту:
Рішенням Київської міської ради від 18.12.2018р. № 461/6512 було затверджено Комплексну міську цільову програму “Електрона Столиця”, згідно якого передбачено впровадження єдиної уніфікованої системи управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м. Києва. Відповідно до п. 6.1 даної програми визначено захід – Створення, розвиток та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м. Києва та виконавця/співвиконавця заходу - КП «Інформатика».
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2017 року № 687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій» (зі змінами та доповненнями) КП «Київміськсвітло» зобов’язане надавати на погодження технічні завдання (технічні вимоги) до початку проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг, в тому числі пов’язаних із керуванням засобами освітлення (мережами зовнішнього освітлення) до Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (КМДА).
Відповідно до інформації, наданої Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) в м. Києві впроваджується нова система керування мережами зовнішнього освітлення по лініям електроживлення (PLC (Power line Communication)) від Seak Energetics.
Система керування, якою оснащені світлодіодні світильники, що встановлюються в межах капітальних ремонтів мереж зовнішнього освітлення, що здійснює КП «Київміськсвітло» повинна бути сумісна з програмно-апаратним комплексом управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м. Києва, що впроваджується.
по четвертому пункту:
Відповідні зміни буде внесено в тендерну документацію.
по п’ятому та шостому пунктах:
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
по першому пункту:
Відповідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Діючі нормативно-правові акти в сфері будівництва передбачають зазначення в проектно-кошторисній документації по об’єкту будівництва конкретних типу, марки обладнання, виробу, найменування заводу-виготовлювача обладнання тощо.
Отже, зазначення конкретного типу, марки обладнання, виробу, найменування заводу-виготовлювача обладнання в дефектних актах на капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення обґрунтоване вимогами до виготовлення проектної документації, тому в тендерній документації КП «Київміськсвітло» при оголошенні закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення обов’язково передбачається можливість використання еквіваленту, що відповідає вимогам ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що в додатку 1 до тендерної документації, а саме в примітках, передбачено, що «Усі назви виробників, торговельних марок, моделей, фірм, конструкцій, патентів, джерел походження, які зазначені у технічному завданні, читати в редакції з додаванням виразу «або еквівалент»».
Що стосується невідповідності світильників ITW SYSTEMS PARK LED в частині ступеня захисту оптичного та електричного блоку не нижче IP65 повідомляємо, що відповідно до паспорту на світильник та протоколу випробувань, наданого виробником, вказані світильники мають ступень захисту оптичного та електричного блоку IP65.
по другому пункту:
Умовами закупівлі передбачена саме така вимога.
по третьому пункту:
Рішенням Київської міської ради від 18.12.2018р. № 461/6512 було затверджено Комплексну міську цільову програму “Електрона Столиця”, згідно якого передбачено впровадження єдиної уніфікованої системи управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м. Києва. Відповідно до п. 6.1 даної програми визначено захід – Створення, розвиток та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м. Києва та виконавця/співвиконавця заходу - КП «Інформатика».
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2017 року № 687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій» (зі змінами та доповненнями) КП «Київміськсвітло» зобов’язане надавати на погодження технічні завдання (технічні вимоги) до початку проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг, в тому числі пов’язаних із керуванням засобами освітлення (мережами зовнішнього освітлення) до Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (КМДА).
Відповідно до інформації, наданої Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) в м. Києві впроваджується нова система керування мережами зовнішнього освітлення по лініям електроживлення (PLC (Power line Communication)) від Seak Energetics.
Система керування, якою оснащені світлодіодні світильники, що встановлюються в межах капітальних ремонтів мереж зовнішнього освітлення, що здійснює КП «Київміськсвітло» повинна бути сумісна з програмно-апаратним комплексом управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м. Києва, що впроваджується.
по четвертому пункту:
Відповідні зміни буде внесено в тендерну документацію.
по п’ятому та шостому пунктах:
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-20-001860-b.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "МІКС ЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:40946026
Дата подання: 04 липня 2019 11:58
Дата подання: 04 липня 2019 11:58
Скарга на умови тендерної документації
Встановлення наявності порушень в закупівлі та вжиття заходів по їх усуненню
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 09 липня 2019 23:22
рішення від 09.07.2019 № 9069 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 липня 2019 23:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.07.2019 № 10052.pdf
Дата публікації: 26 липня 2019 19:56
рішення від 25.07.2019 № 10052.pdf
Дата публікації: 30 липня 2019 22:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" |
37 449 872,36
UAH з ПДВ
|
37 449 872,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА" |
37 650 100,56
UAH з ПДВ
|
37 650 100,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дорекс-Безпека руху |
37 660 000,00
UAH з ПДВ
|
37 660 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Євро Знак |
37 664 805,00
UAH з ПДВ
|
37 664 805,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" #40997395 |
Переможець |
37 449 872,36
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:00
|
ЗВІТ.pdf | укладений |
03 січня 2020 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:47
|
ДУ №1 від 27.12.2019 р. до Дог. №61-КР від 02.09.2019.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2019 13:35
|
Договір №61-КР від 02.09.2019.pdf | укладений |
03 вересня 2019 13:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 36904566,09 (Тридцять шість мільйонів дев'ятсот чотири тисячі п'ятсот шістдесят шість грн. 09 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 6150761,01 (Шість мільйонів сто п'ятдесят тисяч сімсот шістдесят одна грн. 01 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 36904566,09 (Тридцять шість мільйонів дев'ятсот чотири тисячі п'ятсот шістдесят шість грн. 09 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 6150761,01 (Шість мільйонів сто п'ятдесят тисяч сімсот шістдесят одна грн. 01 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). |
Номер договору про закупівлю: | 61-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |