Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Відрадний ПВ-2418, ПВ-2101, ПВ-2385, ПВ-2385/1, ПВ-2510 у Солом'янському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
9 090 992,40 UAH
UA-2019-06-20-001854-b 090443c3289a41078fe7a8988e26ae49
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 18:49
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 12:30
Очікувана вартість: 9 090 992,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Відрадний ПВ-2418, ПВ-2101, ПВ-2385, ПВ-2385/1, ПВ-2510 у Солом'янському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м.Київ. просп. Відрадний ПВ-2418, ПВ-2101, ПВ-2385, ПВ-2385/1, ПВ-2510 у Солом'янському районі м.Києва.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-20-001854-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІВВ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:41761319
Дата подання: 27 червня 2019 13:14
Вимога
про внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2019 16:30
Шановний учасник!

На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
по першому пункту:
Відповідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Діючі нормативно-правові акти в сфері будівництва передбачають зазначення в проектно-кошторисній документації по об’єкту будівництва конкретних типу, марки обладнання, виробу, найменування заводу-виготовлювача обладнання тощо.
Отже, зазначення конкретного типу, марки обладнання, виробу, найменування заводу-виготовлювача обладнання в дефектних актах на капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення обґрунтоване вимогами до виготовлення проектної документації, тому в тендерній документації КП «Київміськсвітло» при оголошенні закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення обов’язково передбачається можливість використання еквіваленту, що відповідає вимогам ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що в додатку 1 до тендерної документації, а саме в примітках, передбачено, що «Усі назви виробників, торговельних марок, моделей, фірм, конструкцій, патентів, джерел походження, які зазначені у технічному завданні, читати в редакції з додаванням виразу «або еквівалент»».
Що стосується невідповідності світильників ITW SYSTEMS PARK LED в частині ступеня захисту оптичного та електричного блоку не нижче IP65 повідомляємо, що відповідно до паспорту на світильник та протоколу випробувань, наданого виробником, вказані світильники мають ступень захисту оптичного та електричного блоку IP65.
по другому пункту:
Умовами закупівлі передбачена саме така вимога.
по третьому пункту:
Рішенням Київської міської ради від 18.12.2018р. № 461/6512 було затверджено Комплексну міську цільову програму “Електрона Столиця”, згідно якого передбачено впровадження єдиної уніфікованої системи управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м. Києва. Відповідно до п. 6.1 даної програми визначено захід – Створення, розвиток та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м. Києва та виконавця/співвиконавця заходу - КП «Інформатика».
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2017 року № 687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій» (зі змінами та доповненнями) КП «Київміськсвітло» зобов’язане надавати на погодження технічні завдання (технічні вимоги) до початку проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг, в тому числі пов’язаних із керуванням засобами освітлення (мережами зовнішнього освітлення) до Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (КМДА).
Відповідно до інформації, наданої Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) в м. Києві впроваджується нова система керування мережами зовнішнього освітлення по лініям електроживлення (PLC (Power line Communication)) від Seak Energetics.
Система керування, якою оснащені світлодіодні світильники, що встановлюються в межах капітальних ремонтів мереж зовнішнього освітлення, що здійснює КП «Київміськсвітло» повинна бути сумісна з програмно-апаратним комплексом управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м. Києва, що впроваджується.
по четвертому пункту:
Відповідні зміни буде внесено в тендерну документацію.
по п’ятому та шостому пунктах:
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.

Документи подані скаржником

27 червня 2019 13:14
Протокол 10.243-2017.jpg
27 червня 2019 13:14
9,090.pdf

Документи

02 липня 2019 16:29
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ" 8 562 782,40
UAH з ПДВ
8 562 782,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 8 841 632,12
UAH з ПДВ
8 841 632,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євро Знак 9 090 000,00
UAH з ПДВ
9 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 9 090 992,00
UAH з ПДВ
9 090 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 10:13
Електронний підпис
23 липня 2019 10:11
Довідка МВС 22.07.pdf
23 липня 2019 10:11
Довідка ДФС 22.07.pdf
09 липня 2019 21:30
Електронний підпис
09 липня 2019 21:17
6.Статут 2017.pdf
09 липня 2019 21:17
6.Статут 2016.pdf
09 липня 2019 21:17
6.Витяг.pdf
09 липня 2019 21:17
6.Протокол №2.pdf
09 липня 2019 21:17
6.Відомості ЄДРПОУ.pdf
09 липня 2019 21:17
6.Наказ №2.pdf
09 липня 2019 21:17
6.Протокол №1.pdf
09 липня 2019 21:17
6.Опис 2017 355936830678.pdf
09 липня 2019 21:17
6.Опис 2016 425932254099.pdf
09 липня 2019 21:17
6.Наказ №1.pdf
09 липня 2019 21:17
6.Ліцензія ДАБІ.pdf
09 липня 2019 21:17
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 15:06
Електронний підпис

Публічні документи

10 липня 2019 14:22
18.1 _ Акт.pdf
10 липня 2019 14:22
19 _ В_дгук Д_К.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

ТОВ Євро Знак

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ"
#23046766
Відхилено 8 562 782,40
UAH з ПДВ
17 липня 2019 16:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Переможець 8 841 632,12
UAH з ПДВ
19 липня 2019 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
8 841 632,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2019 16:45
Електронний підпис
19 липня 2019 16:43
намір укл договір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 15:29
звіт.pdf укладений
16 грудня 2019 15:27
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 15:18
ДУ №1 від 16.12.2019 р. до Дог.№54-КР від 30.07.2019 р..pdf зміни до договору
16 грудня 2019 15:17
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 13:49
Договір №54-КР від 30.07.2019.pdf укладений
31 липня 2019 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 8733742,95 (Вісім мільйонів сімсот тридцять три тисячі сімсот сорок два грн. 95 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1455623,83 (Один мільйон чотириста п'ятдесят п'ять тисяч шістсот двадцять три грн. 83 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 8733742,95 (Вісім мільйонів сімсот тридцять три тисячі сімсот сорок два грн. 95 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1455623,83 (Один мільйон чотириста п'ятдесят п'ять тисяч шістсот двадцять три грн. 83 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)».
Номер договору про закупівлю: 54-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 733 742,95
UAH (в тому числі ПДВ 1 455 623,82 UAH)