Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)
Miscellaneous food products and dried goods (15890000-3) (food products (food kit by Catalog of рroducts) for personnel (feeding of regular animals) of military units (institutions) and military educational institutions of the Armed Forces of Ukraine in stationary and field conditions)
Очікувана вартість
115 429 552,00 UAH
UA-2019-06-20-001738-c e5f952df301c4ccfa690b3b187f9b6a8
Переговорна процедура для потреб оборони    Призупинено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження замовника: 03168, Україна, Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа замовника: Інна Лозова
+380444547422
i.o.lozova@mil.gov.ua
National ID: 00034022
Contact point: +380444547422
i.o.lozova@mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 15:03
Очікувана вартість: 115 429 552,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 154 295,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 154 295,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 20 червня 2019 14:57
Enquiries until: 27 червня 2019 18:00
Complaints submission until: до 01 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 липня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 115 429 552 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 154 296 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 154 295,52 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Південь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1450120 комплект
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах (1 445 360 комплектів, 4 760 комплектів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Food products (food kit by Catalog of рroducts) for personnel (feeding of regular animals) of military units (institutions) and military educational institutions of the Armed Forces of Ukraine in stationary and field conditions (1 445 360 kits, 4 760 kits)
CPV: 15890000-3
Період постачання: з 14 серпня 2019 по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлені Товари проводяться Замовником безготівковим розрахунком з його розрахункового рахунку протягом 30 календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міноборони за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунка-фактури на відвантажений Товар, підписаного керівником та головним бухгалтером підприємства чи уповноваженою особою представника Постачальника (якщо посада головного бухгалтера не передбачена штатним розписом, то про це зазначаються у рахунку-фактурі). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 червня 2019 12:15
Електронний цифровий підпис
27 червня 2019 11:37
Електронний цифровий підпис
27 червня 2019 11:22
Електронний цифровий підпис
20 червня 2019 14:59
Електронний цифровий підпис
27 червня 2019 12:13
391 Перелік змін 27.06.doc
27 червня 2019 11:20
391 Перелік змін 27.06.doc
27 червня 2019 11:36
391 Оголошення 27.06 Південь.doc
27 червня 2019 11:20
391 Оголошення 27.06 Південь.doc
20 червня 2019 14:57
391_ Оголошення.doc
20 червня 2019 14:57
Додаток 3 Примірний зразок гарантії.docx
20 червня 2019 14:57
Додаток 2.doc
20 червня 2019 14:57
Додаток 1.doc
20 червня 2019 14:57
7._Додаток_14.6._Перiоди_поставки_(2019_березен_).PDF
20 червня 2019 14:57
6._Додаток_14.5._Заявка_на_постачання_за_каталогом.xlsx
20 червня 2019 14:57
5._Додаток_14.4_Повiд-пiдтв..doc
20 червня 2019 14:57
4._Додаток_14.3._Зведений_акт_приймання-передачi.docx
20 червня 2019 14:57
3._Додаток_14.2._ОПИСИ_до_Каталога_(березен__2019).pdf
20 червня 2019 14:57
2._Додаток_14.1._Каталог_продуктiв_харчування_(березен__2019).pdf
20 червня 2019 14:57
1.__Проект_Договору_Каталог_по_наказу_90.docm

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно предмета закупівлі
Дата подання: 21 червня 2019 08:19
Дата відповіді: 24 червня 2019 12:05
Відповідно до наказу Мінекономрозвитку Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі № 454 від 17.03.2016, предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає в тому числі за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник у оголошенні про проведення відбору учасників та в проекті договору використовує такі конкретні назви предмета закупівлі: «продукти харчування для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах»; «комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів»; «товар»; «харчові продукти». Просимо надати роз’яснення, що конкретно закуповує Замовник - «продукти харчування», «харчові продукти» чи «комплекти продуктів харчування за Каталогом продуктів», та з метою уникнення непорозумінь (плутанини) у подальшому, розглянути можливість внесення змін у оголошення та проект договору в частині узгодження та використання однієї конкретної назви предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділом 2 оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю визначено:
Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах).
код ДК 021:2015 - 15890000-3 – продукти харчування та сушені продукти різні.
Пунктом 1.1 розділу 1 в проекті договору на закупівлю продуктів харчування та сушених продуктів різних (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2019 рік) визначено:
Постачальник зобов’язується у 2019 році здійснити постачання Міністерству оборони України (далі – Замовник) у зумовлені строки продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2019 рік), а Замовник прийняти та оплатити вказаний Товар відповідно до умов Договору та Замовлення.
Таким чином, Замовник здійснює закупівлю продуктів харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах.
проект договору
Дата подання: 21 червня 2019 10:41
Відповідно до п. 7.6 Проекту договору вивантаження продуктів харчування здійснюється протягом 12 год. Відлік часу здійснюється тільки в робочий день? Якщо машина прибуде на розвантаження в неділю, то її буде розвантажено в наступний робочий день? Якщо робоча година завершена, але машина не розвантажена чи буде вона розвантажуватися в неробочу годину? Якщо розвантаження не буде виконано протягом 12 годин, які штрафні санкції будуть накладені на Замовника? Просимо надати роз’яснення або внести відповідні зміни в Проект договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Питання до 9.3.2. Проекту Договору
Дата подання: 22 червня 2019 14:56
У п. 9.3.2. Проекту Договору зазначено "При постачанні Товару визначеного асортименту з порушенням вимог щодо якості Товару, маркування та етикетування, тари та упаковки, а також такого, що не відповідає вимогам, встановленим у нормативних документах та нормативно-технічній документації (ДСТУ, ГОСТ, ГСТУ, СОУ, ТУ та описів продуктів харчування за Каталогом), Постачальник зобов’язаний замінити такий Товар за свій рахунок протягом двох діб, а також сплатити штраф у розмірі 20 % вартості такого Товару." Питання в тому, чи застосовується такий пункт до всіх випадків порушення маркування та етикетування, тари та упаковки? Часом можуть бути падково втрачені бірки з декількох ящиків всієї партії, або під час транспортування пошкоджена тара, або навіть під час тривалої вигрузки товару частина товару може бути зіпсована. У такому випадку все одно штраф на всю партію? Можна навести безліч прикладів ненавмисного псування товару, окрім того на складах Замовника безпосередньо. Тому якщо є 2 доби на усунення порушення, навіщо накладати 20 % трафу на всю партію? Цей пункт - маніпуляція. Прохання прибрати шалені штрафні санкції по даному пункту із договору. За даними умовами договору Постачальник обкладається подвійними штрафами. Адже, у разі незаміни товару, Постачальник обкладається іншими немалими штрафами. Також прохання наділити Постачальника правом непогодитись із претензіями Замовника. За Вашим договором у Постачальника немає жодних прав на доведення своєї правоти у процесі роботи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Питання до п. Договору 8.1.2.
Дата подання: 22 червня 2019 15:06
П. Договору "8.1.2. У разі порушення зобов’язань Постачальником, зазначених в Акті про порушення договірних зобов’язань (доведеного до Постачальника встановленим порядком) – Замовник в односторонньому порядку може відмовитися від прийняття від Постачальника розрахункових первинних документів, які містять факти порушення зобов’язань до сплати Постачальником нарахованих штрафних санкцій. У цьому випадку Замовник звільняється від відповідальності за зобов’язаннями, встановленими п. 8.1.1. розділу VIII «Права та обов’язки сторін»." Питання, якщо одним документом відгружено 20 позицій, але порушення по 1-й позиції, все одно не приймається до оплати весь документ? Де алгоритм, що описує діє Замовника, яким чином та в які терміни він доводить до Постачальника факт порушення, адже згідно договору момент доведення є відправною датою (30 днів) для сплати штрафних санкцій. Окрім того, чому не надано жодних прав Постачальнику відстояти власні права та довести неправомірність претенції Замовника? Замовник може місяць думати, а оплата заблокована по всій поставці. Прохання надати алгоритм дій та пояснити принцип дії даного пункту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Питання до каталогу.
Дата подання: 22 червня 2019 15:11
Питання до каталогу. Сезоність - відсутні терміни та пояснення для представників Замовника, що визначають коли відпоідний товар вважається сезонним (це надає можливість замовляти, до прикладу, сезонні овочі та фрукти набагато раніше сезону, коли їх вартість досить суттєво перевищує сезонну).
Відповідь відсутня
до умов оголошення
Дата подання: 24 червня 2019 14:27
Відповідно до п. 10.4. "Оголошення про проведення відбору" Замовник зобов’язується повернути Постачальнику забезпечення виконання цього Договору після належного виконання умов Договору, а також у разі визнання у судовому порядку результатів процедури закупівлі або цього Договору недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону України “Про публічні закупівлі”, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Що в розумінні Замовника є належне виконання умов Договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
проект договору
Дата подання: 25 червня 2019 10:01
Відповідно до абз. 4 п. 2.3. "Проекту догвору" при постачанні продовольства, вилученого Постачальником з довгострокового зберігання у інших військових частинах, термін його придатності, встановлений виробником, на момент постачання повинен становити не менше 15 діб. Постачальник має обовязок вилучати продовольство з довгострокового зберігання у інших військових частинах? Що таке "продовольство"? "Продовольство" як термін не визначений договором. Просимо внести зміни до проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
проект договору
Дата подання: 25 червня 2019 10:03
В проекті договору зустрічається термін "Орієнтовна заявка". Що має на увазі Замовник використовуючи термін "орієнтовна заявка"?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-20-001738-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Дата подання: 24 червня 2019 12:21
Вимога щодо внесення змін до Проекту договора.
Оскарження умов Проекту договору, наданого у складі документації до переговорної процедури.
Рішення Замовника: Очікується

Документи подані скаржником

24 червня 2019 12:21
Вимога Асікс Груп.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-20-001738-c.a2
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "БІС АГРО ГРУП", Код ЄДРПОУ:40289046
Дата подання: 24 червня 2019 18:43
Оскарження умов оголошення
Оскарження умов оголошення та умов договору
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 27 червня 2019 20:10
Дата рішення: 09 липня 2019 22:04
Рішення від 27.06.2019 № 8496+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 червня 2019 20:10
Рішення від 04.07.2019 № 8906.pdf
Дата публікації: 09 липня 2019 22:04
Номер скарги: UA-2019-06-20-001738-c.c3
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "АСІКС ГРУП", Код ЄДРПОУ:41514045
Дата подання: 25 червня 2019 15:55
скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (оскарження умов документації та умов проекту договору)
Замовником застосовано дискримінаційний підхід, який полягає у викладенні умов документації таким чином, що значна кількість учасників не має змоги прийняти участь у закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 27 червня 2019 20:09
Дата рішення: 09 липня 2019 22:10
Рішення від 27.06.2019 № 8495+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 червня 2019 20:09
рішення від 04.07.2019 № 8913.pdf
Дата публікації: 09 липня 2019 22:10

Документи подані скаржником

24 червня 2019 18:43
Скарга1738.pdf
24 червня 2019 18:43
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

25 червня 2019 15:55
Скарга Асікс АМКУ.pdf
25 червня 2019 15:55
Плат.доруч.Асікс-АМКУ.pdf

Документи подані замовником

Актуальні тендери

До пошуку