Послуги з гідропневматичної промивки систем опалення в закладах освіти
Очікувана вартість
92 000,00 UAH
UA-2019-06-20-001702-b 2d13e1b7f0294d48a6275a844a129ed2
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142336
Місцезнаходження замовника: 53213, Україна, Дніпропетровська обл., Нікополь, пр.Трубників,3
Контактна особа замовника: Любарський Дмитро Григорович
+380566696085
nikopol.osvita@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 17:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 17:07
Очікувана вартість: 92 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Послуги з гідропневматичної промивки систем опалення в закладах освіти

Документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності дозволу
Дата подання: 25 червня 2019 12:13
Дата відповіді: 25 червня 2019 12:28
У Технічному завданні зазначена «обов’язкова наявність у підрядника дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки». Поясніть будь-ласка, згідно до вимог яких документів, дані дозволи необхідні при виконанні робіт згідно предмету саме даної закупівлі? Згідно Постанови Кабінету Міністрів №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р., виконання робіт з промивки системи опалення не відноситься до Переліку робіт, що потребують наявності Дозволу або Декларації відповідності. Просимо Вас прибрати дану вимогу, так як вона обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п.2. Дозволи та ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Де в технічному завданні знайшли на виконання робіт підвищеної небезпеки»
Щодо виконання вимог
Дата подання: 25 червня 2019 12:14
Дата відповіді: 25 червня 2019 12:31
У Технічному завданні є наступні вимоги: «Забезпечити виконання на об'єкті необхідних заходів по охороні праці, техніці безпеки, протипожежної безпеки і санітарно-гігієнічного режиму при виробництві робіт». «Виконання робіт повинно здійснюватися відповідно до вимог СНиП, ДБН та інших діючих нормативних документів». «При виконанні робіт Підрядник зобов'язаний забезпечити безпеку виконуваних робіт життю і здоров'ю споживачів і третіх осіб, а також запобігання заподіянню шкоди майну зазначених осіб». «Все обладнання, що використовується Підрядником при виконанні робіт, має бути належної якості». Яким чином Учасник може підтвердити виконання цих вимог? Чи достатньо для підтвердження виконання цих вимог, надати гарантійний лист від Учасника, який містить зобов’язання щодо виконання вищеперерахованих вимог?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Довідка в довільній формі/гарантійний лист з підтвердженням
Щодо нормативних документів
Дата подання: 25 червня 2019 12:17
Дата відповіді: 25 червня 2019 12:32
Вимога «Виконання робіт повинно здійснюватися відповідно до вимог СНиП, ДБН та інших діючих нормативних документів». Можете конкретизувати вимогу, та перерахувати які саме нормативні документи маються на увазі, щоб Учасник мав змогу більш повно підтвердити свою спроможність виконувати роботи?
Відповідь: відповідно до вимог СНиП, ДБН та інших діючих нормативних документів
Щодо наявності обладнання
Дата подання: 25 червня 2019 12:18
Дата відповіді: 25 червня 2019 12:35
У п.5 Кваліфікаційних вимог до даної закупівлі міститься вимога: «Для документального підтвердження наявності машин, обладнання, механізмів, устаткування та/або техніки, що знаходиться у користуванні, учасник повинен надати копії відповідного (-их) договору (-ів) (оренда, лізинг, надання послуг тощо) або підтвердити документально право власності(якщо машини, обладнання, механізми, устаткування та/або техніка власні)». Які саме документи необхідно надати на обладнання, механізми, устаткування та техніку, що буде використовуватися для виконання договору про закупівлю, якщо вони знаходяться у ВЛАСНОСТІ Учасника? (паспорт на обладнання, чек про придбання?....) Чи достатньо буде просто зазначити у довідці, що техніка знаходиться у власності Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: якщо машини, обладнання, механізми, устаткування та/або техніка власні-паспорт на обладнання/накладні/чек/тех.паспорт тощо про придбання товару, з довідкою разом.
Щодо страхової або банківської гарантії
Дата подання: 25 червня 2019 12:19
Дата відповіді: 25 червня 2019 12:39
У п.14 Кваліфікаційних вимог до даної закупівлі міститься вимога: «Підтвердження внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської або страхової гарантії, оформленої відповідно до Додатку 3 до тендерної документації». Підкажіть будь-ласка де знаходиться Додаток 3, у якому зазначено як оформлювати гарантію. Він не завантажений у складі Вашої Тендерної Документації. І у якому пункті Тендерної Документації зазначено забезпечення тендерної пропозиції та його розмір?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п.14 буде виключено
Щодо банківської гарантії
Дата подання: 25 червня 2019 12:20
Дата відповіді: 25 червня 2019 12:39
У п.15 Кваліфікаційних вимог до даної закупівлі міститься вимога: «Сканована копія банківської або страхової гарантії у форматі PDF». Просимо конкретизувати чи достатньо буде будь-якої однієї із гарантій. Чи Учасник має надати одночасно обидві гарантії, щоб не бути дискримінованим при розгляді пропозиції після Аукціону?
Відповідь: п.15 буде виключено
Щодо дозволу
Дата подання: 25 червня 2019 12:51
Дата відповіді: 25 червня 2019 13:55
У розділі "Технічний опис предмету закупівлі" Вами завантажено файл «технічні_вимоги.docх». Він містить Технічне завдання, Затверджене рішенням тендерного комітету Відділу освіти і науки НМР (у документі номер і дату не зазначено) Читаємо перше речення : "Обовязкова наявність у підрядника дозволів на виконання робіт підвищенної небезпеки та ліцензій/дозволів на проведення пуско-налагоджувальних робіт по системам опалення та тепловим пунктам".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесено зміни
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з гідропневматичної промивки систем опалення в КДНЗ
Опис предмету закупівлі: Послуги з гідропневматичної промивки систем опалення в КДНЗ
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 420,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Позиції

3 посл.
Послуги з гідропневматичної промивки систем опалення в КДНЗ №2,7,40
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Доставка: 53200, Дніпропетровська область, Нікополь, за адресами замовника
Дата доставки: 31 липня 2019

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шубін Вячеслав Володимирович 41 962,00
UAH з ПДВ
41 962,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2019 16:25
sign.p7s
02 липня 2019 16:21
sign.p7s
02 липня 2019 16:20
Довідка
02 липня 2019 16:20
Інформація
02 липня 2019 16:20
Довідка
02 липня 2019 16:20
Довідка
26 червня 2019 08:34
sign.p7s
26 червня 2019 08:32
Опис.PDF
26 червня 2019 08:32
Витяг єдиного податку.PDF
26 червня 2019 08:32
Виписка стор2.PDF
26 червня 2019 08:32
Виписка стор1.PDF
26 червня 2019 08:32
Dovidka_19151306430070330992.pdf
26 червня 2019 08:32
Сканировать10009.PDF
26 червня 2019 08:32
Сканировать10008.PDF
26 червня 2019 08:32
Сканировать10007.PDF
26 червня 2019 08:32
Сканировать10006.PDF
26 червня 2019 08:32
Сканировать10005.PDF
26 червня 2019 08:32
Сканировать10004.PDF
26 червня 2019 08:32
Сканировать10003.PDF
26 червня 2019 08:32
Сканировать10002.PDF
26 червня 2019 08:32
Сканировать10001.PDF
26 червня 2019 08:32
Сканировать1.PDF
26 червня 2019 08:32
Тех завдання.PDF
26 червня 2019 08:32
Проект договору стор 4.PDF
26 червня 2019 08:32
Проект договору стор 3.PDF
26 червня 2019 08:32
Проект договору стор 2.PDF
26 червня 2019 08:32
Проект договору стор 1.PDF
26 червня 2019 08:31
Лист - згода.PDF
26 червня 2019 08:31
Інформація 2.PDF
26 червня 2019 08:31
інформація 1.PDF
26 червня 2019 08:31
Довідка щодо статуту.PDF
26 червня 2019 08:31
Гарантійний лист 1.PDF
26 червня 2019 08:31
Гарантійний лист 2.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шубін Вячеслав Володимирович
#2955512559
Переможець 41 962,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 16:06

Документи

04 липня 2019 16:06
IMG_20190704_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шубін Вячеслав Володимирович
#2955512559
41 962,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2019 16:06
IMG_20190704_0001.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
ШубінКДНЗ.pdf укладений
30 липня 2019 12:12

Актуальні тендери

До пошуку