Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (Комп'ютер, монітор, клавіатура, принтер та комплектуючі)
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2019-06-20-001668-c dc35af00a6e54b249a2a7c8dea6be7c5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герасимюк Наталія Миколаївна

0337430269 lrcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Локачинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги»
Код ЄДРПОУ: 38960146
Місцезнаходження: 45500, Україна , Волинська обл., ЛОКАЧІ, Вулиця Івана Франка, будинок 19
Контактна особа: Герасимюк Наталія Миколаївна
0337430269
lrcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 15:15
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп'ютерне обладнання (Комп'ютер, монітор, клавіатура, принтер та комплектуючі)(згідно специфікації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт.
Комп'ютерне обладнання (Комп'ютер, монітор, клавіатура, принтер та комплектуючі)(згідно специфікації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45500, Україна, Волинська область, ЛОКАЧІ, вул. І. Франка, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 14:47
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 червня 2019 10:26
Дата відповіді: 21 червня 2019 15:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Замовник допускаєте на торги товари, торгова марка або модель яких не відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі.
2) Замовник є бюджетна установа та не зареєстрований як платник ПДВ. Згідно розділу 1 пункту 3 Наказу №10 від 19.03.2019 року ДП "ПРОЗОРРО""Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - " учасник — фізична особа, у тому числі фізична особа — підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією", тому вважаємо недоцільним запитання щодо допуску до участі в закупівлі пропозицію ФОП - неплатника ПДВ.
За результатами розгляду остаточної ціни пропозиції та відповідності технічним вимогам, щодо предмета закупівлі, наданих учасником, замовник приймає рішення про намір укласти договір відповідно до чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 52 566,00
UAH з ПДВ
52 566,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 63 210,00
UAH з ПДВ
63 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 13:46
Сертифікат Lenovo.rar
27 червня 2019 13:46
Сертификаты GTL (1).rar
27 червня 2019 13:46
Пропозиція.pdf
27 червня 2019 13:46
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 52 566,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 17:53

Документи

02 липня 2019 17:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
52 566,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 17:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 16:41
Договір про закупівлю.pdf укладений
19 липня 2019 16:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 52 566,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 761,00 UAH)