Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади (Вентелятори, кліматичний комплекс)
Очікувана вартість
26 800,00 UAH
UA-2019-06-20-001662-c ● 1bac42bdd0e245d399c7be0840adbc4e
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 05416745 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, Московський проспект, буд.26-А |
Контактна особа: |
Боровець Юлія Андріївна +3804186149 borovets09@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 26 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 134,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Детальний опис закупівлі викладено в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади (Вентелятори, кліматичний комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, Київ, Оболонський раойн, проспект Степана Бандери, буд.26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2019 14:45 |
Документація 0068 від 20.06.2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 червня 2019 10:27
Дата відповіді: 21 червня 2019 10:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання. п.3.2. документації "Технічні вимоги до предмета закупівлі та його характеристики (технічне завдання) передбачено: "У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». При пропозиції учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. До участі в закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють п.4 документації "Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження". До уваги береться остаточна (кінцева) ціна товару. Дякуємо за запитання!
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій