Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання компютерного обладнання, мультимедійного контенту для закладів загальної середньої освіти ( Субвенція державного бюджету)
Очікувана вартість
290 824,00 UAH
UA-2019-06-20-001651-b d5ce5f6afcc247faaf80831318f501b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радько Катерина

+380675918916 rvo@konotop.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Конотопської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147747
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА СУСЛО, будинок 21 А
Контактна особа: Радько Катерина
+380675918916
rvo@konotop.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 липня 2019 15:48
Очікувана вартість: 290 824,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 290,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


З доставкою до навчальних закладів Конотопського району Сумської області, підключенням, налаштуванням та встановленням операційної системи. Учасник має включити всі свої витрати на транспортування, страхування, сплату ввізного мита (для нерезидентів України) податків та зборів і обовязкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України, щр відображається у розрахунку ціни у складі пропозиції
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 комплект
Придбання компютерного обладнання, мультимедійного контенту для закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська обл., Конотоп, М.Сусло 21-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за товар здійснюються на умовах реального надходження коштів на зазначені цілі Замовника. Підставою оплати товару є накладна на товар, підписана матеріально-відповідальними особами навчальних закладів. Здійснення попередньої оплати не передбачається Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 11:48
Тендерна документація (комп.компл) зі зминами.doc
24 червня 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 11:48
Тендерна документація (комп.компл) зі зминами.doc
20 червня 2019 16:52
Тендерна документація (комп.компл).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 червня 2019 10:06
Дата відповіді: 24 червня 2019 10:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Компютерне обладнання повинна відповідать технічним вимогам наведеним в таблиці ( дод.№2 до тендерної документації) зазначених замовникам, тому що вони відповідають наказу МОН від 22.06.2016 №704
2) Так, допускаємо (згідно тех.документації). Якщо Учасник не є платником ПДВ, такий Учасник подає загальну ціну пропозиції без ПДВ, яка включає доставку, підключення та всі витрати на транспортування, страхування, сплату ввізного мита, податків та зборів.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 21 червня 2019 21:36
Дата відповіді: 24 червня 2019 11:28
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет вважає
дану вимогу дискримінаційною по
відношенню до інших учасників, тому
відповідні зміни в тендерну
документацію вноситися не будуть.
Дякуємо за звернення!
Уточнення відповідності технічним вимогам
Дата подання: 22 червня 2019 12:24
Дата відповіді: 24 червня 2019 11:28
Шановний замовник! 1. У додатку 2 стор 35 пункту 2 вказано: Для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, учасник повинен надати у файлі з технічною частиною наступні документи: 2)авторизаційний лист від виробника (правовласника) спеціалізованого програмного забезпечення про надання Учаснику належних і достатніх повноважень з постачання (або розповсюдження, або продажу) спеціалізованого програмного забезпечення;. Яке спеціалізоване програмне забезпечення має на увазі Замовник якщо згідно коду ДК 30200000-1 предметов закупівлі є Комп’ютерне обладнання та приладдя?. Програмне забезпечення WINDOWS 10PRO не є спеціалізованим, тим паче воно може йти як DOEM версія попередньо встановлена виробником на пристрій, тим саме учасник яким запропонує Вам пристрій з DOEM ліцензією не зможе надати авторизаційний лист від виробника (правовласника) спеціалізованого програмного забезпечення. 2.Також у додатку 2 стор 23 вказано наступне: - гарантійний лист про те, що засоби навчання та навчальне обладнання, що пропонується відповідає діючим стандартам та нормативам в сфері освіти та охорони здоров’я. - Що це має бути за документ в довільній формі або виданий якоюсь конкретною установою? Якщо мається на увазі гриф МОН просимо прибрати цю Вимогу як дискримінаційну. На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі. Відповідно до п.5 типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, визначеного Наказом №704 від 22.06.2016 року із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки№ 1036 від 14.07.2017 «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів…». Отже, умова щодо наявності грифу Міністерства освіти або Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на товар, який є предметом закупівлі, не є обов’язковою. При цьому загальний строк отримання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифам МОН становить понад 3 місяці, а термін подання тендерної пропозиції – 15 днів. Враховуючи викладене, встановлення запропонованої Вами вимоги може призвести до виникнення нерівних умов для учасників, а це буде розцінюватись як пряма дискримінаційна умова. Звертаємо Вашу увагу про те що відповідно затвердженого наказа Міністерства освіти і науки №137 від 13.02.2018 року, де зазначається, що обладнання загального призначення повинно відповідати технічним характеристикам затвердженим Міністерством освіти і науки України. Ці Технічні характеристики визначають вимоги до комп’ютерної техніки, якою обладнуються кабінети (класи, групи, майстерні) та забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та рівні умови здобуття освіти для всіх дітей, визначають загальні та спеціальні вимоги до комп’ютерної техніки для дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та інших навчальних закладів і є обов'язковими для обладнання, що буде закуповуватися для використання в навчальних закладах державної та комунальної форми власності та рекомендаційними для навчальних закладів іншої форми власності. Дякуємо за увагу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом будуть
внесені відповідні зміни в тендерну
документацію, дякуємо за звернення!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 266 946,00
UAH з ПДВ
255 552,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Захарченко Денис Михайлович 268 006,00
UAH з ПДВ
257 979,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Супрун Олександр Юрійович 282 889,00
UAH з ПДВ
257 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ 288 346,00
UAH з ПДВ
288 346,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 09:34
МВС.jpeg
11 липня 2019 09:34
Гарантійний лист.pdf
10 липня 2019 16:16
Лист-пояснення.pdf
09 липня 2019 16:58
Гарантійний лист.pdf
09 липня 2019 16:58
МВС.jpeg
05 липня 2019 17:52
Електронний підпис
05 липня 2019 17:46
30. Довідка - досвід.pdf
05 липня 2019 17:46
27. Цінова пропозиція.pdf
05 липня 2019 17:46
26. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ 3.pdf
05 липня 2019 17:46
19. Лист-пояснення.pdf
05 липня 2019 17:46
16. Проект договору.pdf
05 липня 2019 17:46
15. Лист про санкції.pdf
05 липня 2019 17:45
12.СТАТУТ.pdf
05 липня 2019 17:45
8. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ 2.pdf
05 липня 2019 17:45
7. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ 1.pdf
05 липня 2019 17:45
6. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
05 липня 2019 17:45
5.ДОВІДКА СТ.17.pdf
05 липня 2019 17:45
1. НАКАЗ.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 12:50
Електронний підпис
05 липня 2019 12:49
Технічні вимоги.pdf
05 липня 2019 12:49
Пропозиція.pdf
05 липня 2019 12:49
Порівняльна таблиця.pdf
05 липня 2019 12:49
Лист-пояснення.pdf
05 липня 2019 12:49
Лист.pdf
05 липня 2019 12:49
Інструкція Eloam.pdf
05 липня 2019 12:49
Довідка про персонал.pdf
05 липня 2019 12:49
Додаток 3.pdf
05 липня 2019 12:49
Договір.pdf
05 липня 2019 12:49
Довідка-гарантія.pdf
05 липня 2019 12:49
Довідка ст 16.pdf
05 липня 2019 12:49
Довідка досвід.pdf
05 липня 2019 12:49
Декларация-W.pdf
05 липня 2019 12:48
Декларация-V.pdf
05 липня 2019 12:48
Гарантійний термін.pdf
05 липня 2019 12:48
Витяг.pdf
05 липня 2019 12:48
Витяг 1.pdf
05 липня 2019 12:48
Висновок СЕС Vinga.PDF
05 липня 2019 12:48
Виписка.pdf
05 липня 2019 12:48
Аналогічний договір.pdf
05 липня 2019 12:48
Vinga ноутбуки.pdf

Публічні документи

08 липня 2019 09:58
Електронний підпис
08 липня 2019 09:47
ТДС Сертифікат_Комел.pdf
08 липня 2019 09:47
Декларация-W.pdf
08 липня 2019 09:47
Декларация-V.pdf
08 липня 2019 09:47
Висновок СЕС Vinga.PDF
08 липня 2019 09:47
Vinga ноутбуки.pdf
08 липня 2019 09:47
18.Проект договору.pdf
08 липня 2019 09:47
6.Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

08 липня 2019 09:37
Виписка 2.pdf
08 липня 2019 09:37
Витяг ПДВ.pdf
08 липня 2019 09:37
Виписка.pdf
08 липня 2019 09:37
Цінова пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ФОП Захарченко Денис Михайлович

ФОП Супрун Олександр Юрійович

ФОП КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 255 552,00
UAH з ПДВ
10 липня 2019 18:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 18:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
255 552,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:13
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 15:12
д.у.1 ламинатор (1).pdf зміни до договору
13 вересня 2019 15:11
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2019 13:46
д.у.1 дог.323 (1).pdf зміни до договору
12 серпня 2019 13:45
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 16:16
323.pdf укладений
23 липня 2019 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа -розяснення про те, що у звязку з затримкою постачання обладнання від завода-виробника (країна Китай) до продовця (країна Україна) на один місяць, викласти пункт 5.11 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з відсутністю на території України пропонованої моделі ламінатора, сторони домовилися замінити вищевказаний товар на аналогічні вироби, які мають кращі характеристики, без збільшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 255 552,00
UAH (в тому числі ПДВ 42 592,00 UAH)