Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція котельні Петровської номерної районної лікарні, розташованої за адресою: смт Петрівка, вул. Больнічна, 2, з встановленням твердопаливного котельного обладнання» Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
2 228 737,00 UAH
UA-2019-06-20-001631-c 2e248592961e4e48ae8b650511ccf226
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Сенік

+380502691396 teploservis-stanitsa@rambler.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Теплосервіс Станично-Луганського району"
Код ЄДРПОУ: 35259450
Місцезнаходження: 93601, Україна , Луганська обл., Станично-Луганський район, смт Станиця Луганська, КВАРТАЛ МОЛОДІЖНИЙ, 10Б
Контактна особа: Артем Сенік
+380502691396
teploservis-stanitsa@rambler.ru
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 16:06
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 16:06
Початок аукціону: 09 липня 2019 11:27
Очікувана вартість: 2 228 737,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 143,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11144 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


*З метою коректного складання тендерної пропозиції, пропонуємо Вам звертатись за телефоном: 050-269-13-96 для отримання примірника електронної версії проектної документації.
*Проектом передбачено встановлення двох автоматизованих твердопаливних котлів КВ-Т-0,25, виробництва ТОВ "ЛЗТО"ЛУГАТЕРМ" або еквівалент за умови дотримання приєднальних розмірів обладнання, технічних та експлуатаційних характеристик.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція котельні Петровської номерної районної лікарні, розташованої за адресою: смт Петрівка, вул. Больнічна, 2, з встановленням твердопаливного котельного обладнання»
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93601, Україна, Луганська область, Станиця Луганська, кв. Молодіжний 10-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Календарні 70
Дата виставлення рахунку Аванс 90 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 14:40
ЄІБ Теплосервіс Станиця ТД -revOP.doc
01 липня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 08:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 14:40
ЄІБ Теплосервіс Станиця ТД -revOP.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-01-000003 ● 7fc67032ebf040ee8a6a5db1043ff239
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2019 11:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
27.06.2019 № 32
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 27.06.2019 № 32
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-06-20-001631-c 20.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок з моніторингу державної аудиторської служби стосовно виявлених порушень в закупівлі UA-2019-06-20-001631-c, повідомляємо, що нами усунено порушення в частині незаповнення обов`язкових полів, а саме: заповнені поля "Умови оплати" у відповідності з умовами, визначеними тендерною документацією та проектом договору. Стосовно усунення порушень норм ч.3 ст.17 та п.2 ч. ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" вважаємо необхідним повідомити, що вказана тендерна документація, перед оголошенням закупівлі, відповідно до вимог Європейського інвестиційного банку, була направлена для погодження до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та отримала позитивний висновок про відповідність, який ми прикріпили у вкладенні (скан-копія на трьох аркушах). Комунальне підприємство "Теплосервіс Станично-Луганського району" зобов`язується діяти відповідно до принципів та вимог, визначених діючим законодавством України, та недопускати дискримінації й утисків учасників під час процедури закупівлі.

2019-07-01 16:01:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СтарБудПроект 2 028 480,43
UAH з ПДВ
2 028 480,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕОТЕХНОЛОДЖІ" 2 100 680,00
UAH з ПДВ
2 100 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГЕОПРАЙМ" 2 228 287,53
UAH з ПДВ
2 228 287,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 12:39
Тендерна пропозиція.pdf
05 липня 2019 20:36
Листи.rar
05 липня 2019 20:36
Аналогічні договори.rar
05 липня 2019 20:36
Банківська гарантія.rar
05 липня 2019 20:36
Виписка_EДР.pdf
05 липня 2019 20:36
Витяг_про_податкiв.pdf
05 липня 2019 20:36
Копії паспортів.rar
05 липня 2019 20:36
Листи відгуки.rar
05 липня 2019 20:36
Ліцензія.rar
05 липня 2019 20:36
Пакт_про_згоду.pdf
05 липня 2019 20:36
Проект Договору.pdf
05 липня 2019 20:36
Сертифікати.pdf
05 липня 2019 20:36
Технiчне_завдання.pdf
05 липня 2019 20:36
Уставні.rar
05 липня 2019 20:36
Фінансова звітність.pdf
05 липня 2019 20:36
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 20:11
стр.15.png
05 липня 2019 20:11
стр.14.png
05 липня 2019 20:11
стр.13.png
05 липня 2019 20:11
стр.12.png
05 липня 2019 20:11
стр.11.png
05 липня 2019 20:11
стр.10.png
05 липня 2019 20:11
стр.9.png
05 липня 2019 20:11
стр.8.png
05 липня 2019 20:11
стр.7.png
05 липня 2019 20:11
стр.6.png
05 липня 2019 20:11
стр.5.png
05 липня 2019 20:11
стр.4.png
05 липня 2019 20:11
стр.3.png
05 липня 2019 20:11
стр.1.png
05 липня 2019 20:11
срт.2.png

Публічні документи

07 липня 2019 19:51
pb_2850711428.jks
07 липня 2019 19:51
14. Ліцензія Геопрайм.PDF
07 липня 2019 19:51
2. Статут Геопрайм.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СтарБудПроект

ТОВ "ГЕОТЕХНОЛОДЖІ"

ПП "ГЕОПРАЙМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СтарБудПроект
#37858259
Відхилено 2 028 480,43
UAH з ПДВ
15 липня 2019 16:05
ТОВ "ГЕОТЕХНОЛОДЖІ"
#40726294
Відхилено 2 100 680,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 16:11
ПП "ГЕОПРАЙМ"
#36582553
Відхилено 2 228 287,53
UAH з ПДВ
15 липня 2019 16:13

Інформація про відміну

Дата відміни
15 липня 2019 16:13
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі