Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Теплосервіс Станично-Луганського району" |
Код ЄДРПОУ: | 35259450 |
Місцезнаходження: | 93601, Україна , Луганська обл., Станично-Луганський район, смт Станиця Луганська, КВАРТАЛ МОЛОДІЖНИЙ, 10Б |
Контактна особа: |
Артем Сенік +380502691396 teploservis-stanitsa@rambler.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2019 16:06 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2019 16:06 |
Початок аукціону: | 09 липня 2019 11:27 |
Очікувана вартість: | 2 228 737,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 143,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11144 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
*Проектом передбачено встановлення двох автоматизованих твердопаливних котлів КВ-Т-0,25, виробництва ТОВ "ЛЗТО"ЛУГАТЕРМ" або еквівалент за умови дотримання приєднальних розмірів обладнання, технічних та експлуатаційних характеристик.
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 | |
Дата виставлення рахунку | Аванс | 90 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2019 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2019 14:40 |
ЄІБ Теплосервіс Станиця ТД -revOP.doc |
01 липня 2019 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 червня 2019 14:40 |
ЄІБ Теплосервіс Станиця ТД -revOP.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-01-000003 ● 7fc67032ebf040ee8a6a5db1043ff239
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2019 11:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06.2019 № 32
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 27.06.2019 № 32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-06-20-001631-c 20.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок з моніторингу державної аудиторської служби стосовно виявлених порушень в закупівлі UA-2019-06-20-001631-c, повідомляємо, що нами усунено порушення в частині незаповнення обов`язкових полів, а саме: заповнені поля "Умови оплати" у відповідності з умовами, визначеними тендерною документацією та проектом договору. Стосовно усунення порушень норм ч.3 ст.17 та п.2 ч. ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" вважаємо необхідним повідомити, що вказана тендерна документація, перед оголошенням закупівлі, відповідно до вимог Європейського інвестиційного банку, була направлена для погодження до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та отримала позитивний висновок про відповідність, який ми прикріпили у вкладенні (скан-копія на трьох аркушах). Комунальне підприємство "Теплосервіс Станично-Луганського району" зобов`язується діяти відповідно до принципів та вимог, визначених діючим законодавством України, та недопускати дискримінації й утисків учасників під час процедури закупівлі.
2019-07-01 16:01:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2019 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ СтарБудПроект |
2 028 480,43
UAH з ПДВ
|
2 028 480,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЕОТЕХНОЛОДЖІ" |
2 100 680,00
UAH з ПДВ
|
2 100 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ГЕОПРАЙМ" |
2 228 287,53
UAH з ПДВ
|
2 228 287,53
UAH з ПДВ
|
Документи |