"Будівельні роботи та поточний ремонт" за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи з розробки паспорту об'єкта будівництва Адміністративної будівлі №4 (інв.№077759) Одеської філії ДП "АМПУ")
Очікувана вартість
79 500,00 UAH
UA-2019-06-20-001586-b c4454388144a4422a6554dfdd5daa331
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження замовника: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа замовника: Часенко Вадим Васильович
+38(048)7294015
tender@ods.uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 17:30
Очікувана вартість: 79 500,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 795,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


"Будівельні роботи та поточний ремонт" за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи з розробки паспорту об'єкта будівництва Адміністративної будівлі №4 (інв.№077759) Одеської філії ДП "АМПУ")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Проектно-вишукувальні роботи з розробки паспорту об'єкта будівництва Адміністративної будівлі №4 (інв.№077759) Одеської філії ДП "АМПУ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, Ланжероновський узвіз, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати набрання чинності цього Договору на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після отримання Замовником технічної документації з проведених проектно-вишукувальних робіт та підписання Сторонами "Акту приймання-передачі виконаних робіт" за цим Договором, який здійснюється на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця у термін до 15 банківських днів від дати отримання рахунку" Пiсляоплата 15 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 червня 2019 16:40
Електронний цифровий підпис
20 червня 2019 16:39
Проект договору.pdf
20 червня 2019 16:38
Перелік кваліфікаційних вимог.pdf
20 червня 2019 16:38
Технічні вимоги.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо виконавців робіт
Дата подання: 20 червня 2019 17:16
Дата відповіді: 25 червня 2019 16:45
Відповідно до постанови КМУ 257 від 12.04.2017 р. "Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва" пунктом 2 затвержденого Порядку визначено,що інформація про відповідальних виконавців проведення обстеження розміщується на офіціному веб-сайті Держархбуінспекції. Питання - Чи вимагається Замовником торгів наявність такої інформації про Учасника на офіціному веб-сайті Держархбуінспекції ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою додержання Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 р. № 257, яким визначено, що проведення обстеження об’єкта забезпечується його власником або управителем шляхом залучення відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, або підприємств, установ чи організацій, у складі яких є відповідальні виконавці таких робіт, замовником закупівлі «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи з розробки паспорту об'єкта будівництва Адміністративної будівлі №4 (інв.№077759) Одеської філії ДП "АМПУ") вимагається надання інформації про наявних в учасника спеціалістів (виконавців), які відповідають кваліфікаційним характеристикам професій, а саме спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури* та пройшли додаткову атестацію із отриманням кваліфікаційних сертифікатів (серія, номер) за професіями експерт та інженер проектувальник. Для підтвердження вищевказаної інформації учасники повинні надати чинний кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, який виданий Уповноваженим органом за категоріями експерт з технічного обстеження будівель та інженер-проектувальник - інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості.
*відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» №687-ХVІ від 20.09.1999 (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури».
Керуючись вимогами Закону України «Про архітектурну діяльність» громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (послуг), пов'язані із створенням об'єкта архітектури, несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом. Відомості про особу, яка отримала кваліфікаційний сертифікат, вносяться до реєстру атестованих осіб, який оприлюднюється на офіційному сайті Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, де замовник закупівлі перевіряє наявність та чинність кваліфікаційних сертифікатів, виданих спеціалістам (виконавцям) учасника закупівлі. Таким чином інформація про наявність в учасника спеціалістів (виконавців), які відповідають кваліфікаційним характеристикам професій «експерт» та «інженер проектувальник» з наданням підтверджуючих чинних кваліфікаційних сертифікатів є достатньою для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», для замовника закупівлі
Враховуючи вищевикладене замовником не вимагається наявність інформації про учасника на офіційному веб-сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 21 червня 2019 11:45
Дата відповіді: 25 червня 2019 16:45
Просимо Вас уточнити за якими кількістними та якісними показниками Ви будете вважать що учасникии закупівлі надали аналогічні договора ?
Відповідь: Для підтвердження кваліфікаційного критерію «досвід виконання аналогічного договору» Замовником вимагається надання інформації про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а саме наявність досвіду виконання проектно-вишукувальних робіт з розробки паспорту об'єкта будівництва
Щодо сертифіката систем управління якістью
Дата подання: 21 червня 2019 14:31
Дата відповіді: 25 червня 2019 16:45
Замовник торгів вимагає у потенційних учасників наявність сертифіката системи управління якістью, але ж жодним нормативно правовим документом України не визначено, що це є обов’язковим дозвільним документом який надає право здійснювати господарську діяльність . Отже вимагаємо виключити з тендерної документації цю норму, яка має явно дискримінаційний характер і порушує п.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з переліком кваліфікаційних вимог до закупівлі замовником вимагається надання учасниками чинного сертифікату управління якістю, виданого учаснику на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» (або ДСТУ ISO 9001:2009).
Національний стандарт України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» це документ, що встановлює вимоги до систем управління якістю та керівні принципи, які використовуються на підприємстві та, як наслідок, надає можливості підвищити конкурентоспроможність підприємства. Впровадження стандарту ISO 9001 :2015 на підприємстві - це підтвердження стабільної і високопрофесійної роботи підприємства і додаткова гарантія якості виконання робіт, яка дозволяє замовнику закупівлі розраховувати на високий рівень виконання замовлених робіт.
Замовником закупівлі Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» отримано офіційний документ, який підтверджує той факт, що підприємство дійсно працює відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001, а його система управління якістю відповідає всім необхідним вимогам.
Керуючись Розділом 4 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» якщо під час господарської діяльності на підприємстві застосовується система управління якістю, яка визначена такою, що відповідає вимогам, визначеним сферою застосування цього стандарту, то підприємство повинно застосовувати всі вимоги цього стандарту до всіх організацій, які мають виконувати роботи на цьому підприємстві.
Враховуючи вищевикладене, а також з метою дотримання вимог міжнародного стандарту ISO 9001, замовником визначено вимогу щодо наявності сертифікованої системи управління якістю, впровадженої на підприємствах учасників закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-20-001586-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ІНЖИНІРИНГОВИЙ ЦЕНТР АРСЕКО", Код ЄДРПОУ:42973679
Дата подання: 25 червня 2019 16:54
Вимога щодо внесення змін
Див. додаток
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2019 16:39
Національний стандарт України ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» набрав чинності з 01.07.2016 та установлює вимоги до системи управління якістю для організацій, які повинні показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, що задовольняють вимогам замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги, а також для організацій, що зорієнтовані на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту - загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» сертифіковано та працює відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001.
Розділом 4 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» передбачено, що якщо під час господарської діяльності на підприємстві застосовується система управління якістю, яка визначена такою, що відповідає вимогам, визначеним сферою застосування цього стандарту, то підприємство повинно застосовувати всі вимоги цього стандарту до всіх організацій, які мають виконувати роботи на цьому підприємстві.
Сертифікація системи управління якістю підприємства відповідно до вимог ISO 9001:2015 є загальнодоступною, та може бути здійснена будь-яким підприємством з власної ініціативи. Таким чином, вимога щодо наявності у учасників сертифікату системи управління якістю за стандартом ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) не обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі та не суперечить принципам, встановленим статтею 3 та вимогам, визначеним статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, а також з метою дотримання вимог міжнародного стандарту ISO 9001, замовником визначено вимогу щодо наявності сертифікованої системи управління якістю, впровадженої на підприємствах - учасниках закупівлі.

Документи подані скаржником

25 червня 2019 16:54
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва 78 300,00
UAH
78 300,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 18:32
sign.p7s
01 липня 2019 18:31
Кошт_ост
01 липня 2019 18:30
Цінова
01 липня 2019 13:09
sign.p7s
01 липня 2019 13:07
10_Довідка_гар_iso.pdf
01 липня 2019 13:07
9_Пртокол.pdf
01 липня 2019 13:07
8_Лист_згода.pdf
01 липня 2019 13:07
7_Антикор.pdf
01 липня 2019 13:07
6_Кош_док.pdf
01 липня 2019 13:07
5_ISO.pdf
01 липня 2019 13:07
4_8_Без суб.pdf
01 липня 2019 13:07
4_7_Витяг_ПДВ.pdf
01 липня 2019 13:07
4_6_Довкілля.pdf
01 липня 2019 13:07
4_5_Виписка.pdf
01 липня 2019 13:07
4_4_Статут_2019.pdf
01 липня 2019 13:07
4_3_2_Протокол.pdf
01 липня 2019 13:07
4_3_1_Протокол_.pdf
01 липня 2019 13:07
4_2_Наказ Директора.pdf
01 липня 2019 13:07
4_1_Відомості.pdf
01 липня 2019 13:07
4_0_Відомості.pdf
01 липня 2019 13:07
3_1_Аналог_ договор 2018.pdf
01 липня 2019 13:07
3_0_Досвід.pdf
01 липня 2019 13:07
2_5_Підвищення.pdf
01 липня 2019 13:07
2_1_Прац.pdf
01 липня 2019 13:07
1_4_Довідка_відс.pdf
01 липня 2019 13:07
1_3_Виписка.pdf
01 липня 2019 13:07
1_2_2_Довідка_обл_гар.pdf
01 липня 2019 13:07
1_2_1_повірка_19.pdf
01 липня 2019 13:07
1_1_Довідка_обл.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва
#31403145
Переможець 78 300,00
UAH
12 липня 2019 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва
#31403145
78 300,00
UAH
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
2630-В-ОДФ-19 будівля 4-1-16.pdf укладений
30 липня 2019 13:56
sign.p7s укладений
30 липня 2019 14:24

Актуальні тендери

До пошуку