Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектно-вишукувальні роботи та проходження експертизи проекту по об'єкту: "Реконструкція приміщень першого поверху житлового будинку за адресою пр. Нікопольський, 137 в Кальміуському районі м. Маріуполя"
Очікувана вартість
177 244,51 UAH
UA-2019-06-20-001527-c 0da1f2bfc236412c94fdf11d75e56c83
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Євгенівна Оберемок

+380675277337 mariupoluks@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міське управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа: Наталя Євгенівна Оберемок
+380675277337
mariupoluks@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектно-вишукувальні роботи та проходження експертизи проекту по об'єкту: "Реконструкція приміщень першого поверху житлового будинку за адресою пр. Нікопольський, 137 в Кальміуському районі м. Маріуполя"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87537, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Купріна, 23а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія після підписання акту здачі-приймання виконаних робіт за проектно-кошторисну документацію Пiсляоплата 10 Календарні 60
Iнша подія після підписання акту здачі-приймання виконаних робіт після отримання позитивного експертного звіту Пiсляоплата 10 Календарні 40

Тендерна документація

20 червня 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНСІД ДІВЕЛОПМЕНТ"
#40339683
Переможець 177 244,51
UAH
20 червня 2019 14:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 13:37
Дод угода №7 від 22.10.20 до дог №96 2019.PDF зміни до договору
22 жовтня 2020 13:37
Дод угода №6 від 01.06.20 до дог №96 2019.PDF зміни до договору
04 червня 2020 15:52
Дод угода №5 від 31.03.20 до дог №96 2019.PDF зміни до договору
19 травня 2020 16:18
Дод угода №4 від 31.01.20 до дог №96 2019.pdf зміни до договору
31 січня 2020 13:08
Дод угода №3 від 14.12.19 до дог №96 2019.PDF зміни до договору
14 грудня 2019 12:10
Додаткова угода №2 від 30.09.19 до дог №96 2019.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 15:24
Додаткова угода №1 від 21.08.2019 до дог. № 96 2019 від 20.06.2019.PDF зміни до договору
21 серпня 2019 14:31
Договір №96 2019 від 20.06.2019.PDF укладений
20 червня 2019 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 96/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін виконання робіт складає: початок - 20.06.19, закінчення - 31.03.20
Номер договору про закупівлю: 96/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна форматів банківських розрахункових рахунків Виконавця
Номер договору про закупівлю: 96/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг робіт, який належить виконати у 2020 році, визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 70 897,80 грн
Номер договору про закупівлю: 96/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін виконання робіт складає 20.06.19 - 01.06.20
Номер договору про закупівлю: 96/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт за договором складає 157060,95 грн
Номер договору про закупівлю: 96/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням обсягів робіт, Сторони дійшли згоди абзац 3 пункту 2.1 договору викласти в новій редакції. Обсяг робіт, виконаних у 2020 році складає 50 714,24 грн
Номер договору про закупівлю: 96/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML