Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
94 040,00 UAH
UA-2019-06-20-001458-c 54c5f893805e49e6a54d8f2f04d078d8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Зінченко

+380983765255 school53mar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №53 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031457
Місцезнаходження: 87514, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул.Пилипа Орлика, 79 а
Контактна особа: Ірина Зінченко
+380983765255
school53mar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 11:36
Очікувана вартість: 94 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
ДК 021:2015 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87514, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.П.Орлика, 79А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 червня 2019 10:30
Дата відповіді: 24 червня 2019 09:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» Замовником будуть розглянуті пропозиції з аналогічним обладнанням у разі, якщо запропоноване обладнання буде відповідати вимогам технічного завдання та буде не гірше за кількісними та якісними технічними характеристиками ніж предмет закупівлі. Ідентичність запропонованого Учасником обладнання буде визначатися за всіма технічними характеристиками.
2). До участі у процедурі закупівлі допускаються ФОП. Їх пропозиція буде оцінюватися до остаточне, без додавання 20% ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лещенко Костянтин Олександрович 77 400,00
UAH з ПДВ
77 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 91 900,00
UAH з ПДВ
91 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лещенко Костянтин Олександрович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лещенко Костянтин Олександрович
#3204907515
Переможець 77 400,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 12:46

Документи

03 липня 2019 12:45
Протокол-ПК 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лещенко Костянтин Олександрович
#3204907515
77 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 12:45
Протокол-ПК 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова кгода (Лещенко).pdf зміни до договору
27 вересня 2019 12:23
Договор 53-1.PDF укладений
29 липня 2019 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони надійшли згоди надати зміни в п.2.1. договору, а саме: "Строк (термін) поставки: до 01.11.2019
Номер договору про закупівлю: 53/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 53/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML