Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки та багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
176 000,00 UAH
UA-2019-06-20-001392-b d26b2ad91b1049fab11659330d99c08c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сабаніна Наталія Василівна

+380534231224 osvita.otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту виконавчого комітету Козельщинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42120272
Місцезнаходження: 39100, Україна , Полтавська обл., Козельщина, вул.Остроградського,87
Контактна особа: Сабаніна Наталія Василівна
+380534231224
osvita.otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 14:48
Очікувана вартість: 176 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 528,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування закупівлі: Освітня субвенція з державного бюджету, місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, вул.Остроградського,87 та заклади і установи підпорядковані замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 шт
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, вул.Остроградського,87 та заклади і установи підпорядковані замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 15:58
ТД.doc
20 червня 2019 15:58
ДОДАТОК_6.docx
20 червня 2019 15:58
ДОДАТОК_5.docx
20 червня 2019 15:58
ДОДАТОК_4.docx
20 червня 2019 15:58
ДОДАТОК_3.docx
20 червня 2019 15:58
ДОДАТОК_2.docx
20 червня 2019 15:58
ДОДАТОК_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 червня 2019 10:08
Дата відповіді: 24 червня 2019 16:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне.
Щодо питання першого: додатком 5 до тендерної документації визначено технічні вимоги предмета закупівлі, та зазначено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”, також умовами тендерної документації передбачено, що у разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється.
Щодо питання другого: п.5 розділу І тендерної документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У п. 1 розділу V зазначено, що визначення переможця проводиться автоматично електронною системою на підставі застосування процедури електронного аукціону за найменшою ціною (з ПДВ/без ПДВ) в залежності від системи оподаткування Учасників; оцінка тендерної пропозицій здійснюється на основі одного критерію: ціна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-20-001392-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Коновалюк Віктор Олександрович, Код ЄДРПОУ:3312607495
Дата подання: 12 липня 2019 01:30
Причини дискваліфікації не відповідають дійсності
Шановний Замовник, ви відхилили мою пропозицію у зв'язку з відсутністю гарантійного листа, але дана причина не відповідає дійсності! Даний гарантійний лист наявний у складі моєї пропозиції. Прохання переглянути документи уважніше, а саме документ із назвою "Гарантійний лист.PDF", у якому чітко зазначено цитую:
"ФОП Коновалюк Віктор Олександрович гарантує, що ознайомлений з
проектом договору наведеному у додатку 4 до тендерної документації та згоден з
його умовами в повному обсязі.".
Вимагаю скасувати протокол про дискваліфікацію і провести відповідну оцінку моєї пропозиції повторно враховуючи інформацію у даному звернені та Закону України "Про публічні закупівлі"..

Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2019 23:05
Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне.
На Вашу вимогу Замовником було повторно розглянуто вашу пропозицію та виявлено наступне:
Вами як учасником було надано лист відгук від Відділу освіти Іванівської РДА Одеської області, на сканованій копії даного листа чітко видно, що до нього вносились правки та зміни до дати видачі листа. Також надано декларацію відповідності та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на ноутбук Lenovo, в яких Замовником не знайдено моделі ноутбука Lenovo V130 (81HN00LFRA), який запропоновано учасником.
Згода з проектом договору надана, відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

17 липня 2019 23:05
протокол відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Коновалюк Віктор Олександрович 138 168,00
UAH з ПДВ
124 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 134 243,04
UAH з ПДВ
127 899,84
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 151 266,72
UAH з ПДВ
151 266,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2019 15:25
Електронний підпис
02 липня 2019 15:24
Аналогічні.pdf
02 липня 2019 15:24
СЕС Lenovo.pdf
02 липня 2019 15:24
СЕС Epson.pdf
02 липня 2019 15:24
Сертифікат Lenovo.pdf
02 липня 2019 15:24
Декларація Lenovo.pdf
02 липня 2019 15:24
Автор.-лист.pdf
02 липня 2019 15:24
Epson L3050.pdf
02 липня 2019 15:24
Лист-повідомлення.PDF
02 липня 2019 15:24
Установчі.pdf
02 липня 2019 15:24
Довідки.pdf
02 липня 2019 15:24
Гарантійниий_лист.PDF
02 липня 2019 15:24
Проект_договору.PDF
02 липня 2019 15:24
Технічні_вимоги.PDF
02 липня 2019 15:24
Пропозиція.PDF

Публічні документи

05 липня 2019 18:29
Електронний підпис
05 липня 2019 18:29
лист від виробника.pdf
05 липня 2019 18:29
UA.032.СТ.0184-19.pdf
05 липня 2019 18:29
Epson L3050, L3060, L3070.pdf
05 липня 2019 18:29
24. Витяг ЄДРПОУ від 22.pdf
05 липня 2019 18:29
19.Витяг ПДВ оригінал.pdf
05 липня 2019 18:28
16. Проект договору.pdf
05 липня 2019 18:28
07. Протокол зборів.PDF
05 липня 2019 18:28
04. Статут.pdf
05 липня 2019 18:28
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 18:39
Електронний підпис
05 липня 2019 18:38
Проект договору.pdf
05 липня 2019 18:38
Порівняльна таблиця.pdf
05 липня 2019 18:37
ПРОПОЗИЦІЯ 29680.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Коновалюк Віктор Олександрович

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Коновалюк Віктор Олександрович
#3312607495
Відхилено 124 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 11:54
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 127 899,84
UAH з ПДВ
11 липня 2019 11:56
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 151 266,72
UAH з ПДВ
11 липня 2019 11:58

Інформація про відміну

Дата відміни
11 липня 2019 11:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі