Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ (13-25), вугілля кам’яне марки ДГ (25-100), вугілля кам’яне марки ЖКО (25-80))
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2019-06-20-001276-b 0581cd6b94ec4e4497ef6ebbc435ddb9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яшина Єлизавета Анатоліївна

380991661751 inbox6@kirrda.kr-admin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Кіровоградської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144051
Місцезнаходження: 27614, Україна , Кіровоградська обл., Кіровоградський район, с. Созонівка, вул. Академічна, 1
Контактна особа: Яшина Єлизавета Анатоліївна
380991661751
inbox6@kirrda.kr-admin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 13:56
Очікувана вартість: 2 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
520 тони
Тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ (13-25),
вугілля кам’яне марки ДГ (25-100),
вугілля кам’яне марки ЖКО (25-80))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25014, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Дарвіна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 15:36
Тендерна документація 2019 р. (6).doc
24 червня 2019 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 15:36
Тендерна документація 2019 р. (6).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 21 червня 2019 13:52
Дата відповіді: 24 червня 2019 10:40
Вимогами ТД встановлено, що предмет закупівлі - Код за ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ (13-25), вугілля кам’яне марки ДГ (25-100), вугілля кам’яне марки ЖКО (25-80)) Чинним Законодавством передбачено що, Замовник повинен керуватись чинними нормами законодавства та державними стандартами України. Чинним ДСТУ 7146:2010 не встановлено марка ЖКО з розміром кусків 25-80. У табл. 1 ДСТУ 7146:2010 є марка Ж (13-100), Ж (50-100), Ж (25-100), Ж (13-25) Отже, Замовнику необхідно виключити дискримінаційні вимоги, встановлені тндерною документацією та привести тендерну документацію відповідно до вимог чинних стандартів України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту Кіровоградської районної державної адміністрації повідомляє, що згідно ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков», який є чинним в Україні, «Допускаются классы с заменой соответственно верхнего и нижнего пределов крупности 100 мм на 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм, 13 мм на 10 мм и 6 мм на 5 (8) мм, а также совмещенные классы ПК, КО, ОМ, МС при условии соотношения между нижним и верхним пределом не более 1:4 и классы ОМСШ, МСШ и СШ, а также класс 13-100 мм и для упрощенных сортировок класс 25-200 (300) мм. Верхний предел 300 мм в классах плитный и рядовой распространяется только на предприятия с открытым способом добычи».
Виходячи з цього, тендерною документацією жодним чином не встановлені дискримінаційні вимоги до учасників.
Уточнення
Дата подання: 24 червня 2019 11:05
Дата відповіді: 27 червня 2019 09:43
З 01.01.2019 року наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» №185 від 14.12.2015р. скасовано ГОСТ 19242-73 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків», яким допускалися класи із заміною відповідно верхньої та нижньої межі крупності (зокрема 25мм на 20мм), а тому на даний час єдиним стандартом, який встановлює марки вугілля з розміром кусків є ДСТУ 7146:2010, в якому не передбачено марки ЖКО з розміром кусків25-80. Просимо внести зміни до документації конкурсних торгів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет надає роз’яснення, що еквіваленти вугілля діючими стандартами, технічними умовами та нормативними документами у Україні не передбачені. На теперішній час питання марок та фракції вугілля врегульовано ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для по побутових потреб», який містить посилання на ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит»
З 01.01.2019 року наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» №185 від 14.12.2015р. скасовано ГОСТ 19242-73 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків», яким допускалися класи із заміною відповідно верхньої та нижньої межі крупності (зокрема 25мм на 20мм), а тому на даний час єдиним стандартом, який встановлює марки вугілля з розміром кусків є ДСТУ 7146:2010, в якому не передбачено марки ЖКО з розміром кусків 25-80. Даний ГОСТ втратив чинність, проте зміни до ДСТУ 7146:2010 не внесені. У будь-якому випадку, замовник визначив предмет закупівлі, виходячи із норм чинного законодавства, замовником дотримано вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині. Враховуючи вище викладене, вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-20-001276-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "АРТМАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:40149331
Дата подання: 20 липня 2019 11:21
Скарга
Щодо порушення відділом освіти, молоді та спорту Кіровоградської райдержадміністрації порядку проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо згідно із Законом України «Про публічні закупівлі».
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 25 липня 2019 18:34
рішення від 24.07.2019 № 9979+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 18:34
рішення від 07.08.2019 № 10811.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 18:30
Номер скарги: UA-2019-06-20-001276-b.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Високий Євген Борисович, Код ЄДРПОУ:1915904153
Дата подання: 20 липня 2019 23:01
Звернення
Звернення 20.07.2019 11:21 Приватним підприємством «АРТМАРКЕТ» було подано Скаргу до Антимонопольного комітету України щодо порушення відділом освіти, молоді та спорту Кіровоградської райдержадміністрації порядку проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015: 09110000-3- Тверде паливо згідно із Законом України «Про публічні закупівлі». До Скарги додано платіжне доручення № 167 від 20.07.2019 р. Згідно вимог Антимонопольного комітету України: «При поданні скарги до органу оскарження, разом із платіжним дорученням, суб'єкту оскарження необхідно надати документальне підтвердження зарахування коштів за подання скарги до органу оскарження до Державного бюджету України. Таким підтвердженням може бути: – лист Державного казначейства України (або Державної фіскальної служби України) з підтвердженням зарахування коштів до Державного бюджету України з посиланням на відповідне платіжне доручення суб'єкта оскарження, за яким справлялась плата за подання скарги, або завірена належним чином відмітка зазначених вище установ на платіжному дорученні про відповідне зарахування коштів; – відмітка кредитної установи на примірнику платіжного доручення, який подається разом із скаргою до органу оскарження, такого змісту "Зараховано в дохід бюджету ___ грн. (дата)". Цей напис скріплюється першим і другим підписами посадових осіб і відтиском печатки кредитної установи з відміткою дати виконання платіжного доручення. Зазначені документи у PDF форматі разом зі скаргою подаються суб’єктом оскарження до органу оскарження через електронну систему закупівель». Водночас платіжне доручення Приватного підприємства «АРТМАРКЕТ» на зарахування плати за подання скарги до органу оскарження оформлене з порушенням вимог Антимонопольного комітету України, оскільки не містить ні відміток Державного казначейства України (або Державної фіскальної служби України) про відповідне зарахування коштів, ні відмітки кредитної установи на примірнику платіжного доручення "Зараховано в дохід бюджету ___ грн. (дата)". Також, разом з даним платіжним дорученням не надано лист Державного казначейства України (або Державної фіскальної служби України) з підтвердженням зарахування коштів до Державного бюджету України з посиланням на відповідне платіжне доручення суб'єкта оскарження. Крім цього, дата завершення прийому оскаржень щодо кваліфікації учасника – 21.07.2019 00:00. Натомість, на платіжному доручення № 167 від 20.07.2019 р. міститься відмітка «Одержано банком: 22.07.2019 00:01:00», тобто дата його виконання відбудеться після кінцевого строку прийому оскаржень щодо кваліфікації учасника. Просимо звернути увагу на порушення вимог Антимонопольного комітету України при поданні скарги до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 24.07.2019 № 9964.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 14:46

Документи подані скаржником

20 липня 2019 11:21
Скарга
20 липня 2019 11:21
Платіжне доручення

Документи подані скаржником

20 липня 2019 23:03
Звернення

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" 2 200 000,00
UAH з ПДВ
2 140 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРТМАРКЕТ" 2 195 600,00
UAH з ПДВ
2 184 600,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Високий Євген Борисович 2 199 480,00
UAH з ПДВ
2 188 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 15:15
Електронний підпис
04 липня 2019 15:15
Пропозиція.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 15:49
Електронний підпис
12 липня 2019 15:46
Довідки
10 липня 2019 17:32
Електронний підпис
10 липня 2019 17:26
Пропозиція переможця
07 липня 2019 12:15
Електронний підпис
07 липня 2019 12:09
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"

ПП "АРТМАРКЕТ"

ФОП Високий Євген Борисович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
#42737308
Відхилено 2 140 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2019 14:50
ПП "АРТМАРКЕТ"
#40149331
Відхилено 2 184 600,00
UAH з ПДВ
10 липня 2019 16:27
ФОП Високий Євген Борисович
#1915904153
Переможець 2 188 040,00
UAH з ПДВ
10 липня 2019 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Високий Євген Борисович
#1915904153
2 188 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2019 16:40
Електронний підпис
10 липня 2019 16:39
Протокол №35.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 13:38
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 14:06
Договір №5.pdf укладений
13 серпня 2019 14:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 188 040,00
UAH