Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт класів (НУШ)
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2019-06-20-001244-c 7ba95e2956034622a5127281ec573f9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Худик Світлана Федорівна

+380445150124 shkola321@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів №321 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 22886338
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Драйзера, 40Б
Контактна особа: Худик Світлана Федорівна
+380445150124
shkola321@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2019 13:32
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2019 13:32
Початок аукціону: 08 липня 2019 13:46
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт класів (НУШ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02034, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Драйзера 40б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 09:59
ТД .doc
21 червня 2019 09:53
ДОГОВІР ПІДРЯДУ .docx
21 червня 2019 09:59
ТД .doc
20 червня 2019 13:28
ТД .doc
21 червня 2019 09:53
ДОГОВІР ПІДРЯДУ .docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-12-000006 ● 8aed4699316f4e2c8be60000e270913d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2019 11:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.07.2019 № 133
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.07.2019 № 133

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-06-20-001244-c 20.06.2019
виявлені органом державного
фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень Відповідно до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням інформації, викладеної у висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 16.07.2019 , Школа І-ІІІ ступенів №321 Деснянського району міста Києва повідомляє наступне. ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ за результатами моніторингу закупівлі «UA-2019-06-20-001244-c 20.06.2019 - Поточний ремонт класів НУШ, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-20-001244-c проаналізовано: питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, розкритті тендерних пропозицій, та їх розгляді, порушень не встановлено. За результатами моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог абз. 2 п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», а саме: не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів з номером ID: UA-2019-06-20-001244-c Крім того, відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозиційза. Щодо порушення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» в частині ненакладення електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів з номером UA-2019-06-20-001244-c Школа І-ІІІ ступенів №321 Деснянського району міста Києва повідомляє наступне. Вищевказаними наказом затверджені форми у сфері публічних закупівель, серед яких форми оголошення про проведення відкритих торгів. Визначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Школою І-ІІІ ступенів №321 Деснянського району міста Києва 20.06.2019 було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю «Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи». Була внесена вся обов’язкова інформація, передбачена формою оголошення про проведення відкритих торгів. Електронний цифровий підпис було завантажено (прикріплено), проте через технічну несправність системи файл з ЕЦП не був підтягнутий в систему ProZorro. На сьогоднішній день закупівля UA-2019-06-20-00124 на стадії завершення і підписання договору , тому повторне накладення ЕЦП на оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не є можливим. Підкреслимо, що на прикріплені Школою повідомлення про намір укласти договір (протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.07.2019) електронний цифровий підпис успішно накладено. Із метою недопущення в подальшому порушень наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», законодавства з питань публічних закупівель посадовим особам школи , відповідальним за оприлюднення документів, попереджено про персональну відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та вказано на необхідність здійснення детальної перевірки коректності завантаження інформації в систему ProZorro. Щодо порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, у Т.Д. вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.

2019-07-18 13:21:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОРОНЦОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 254 998,73
UAH з ПДВ
254 998,73
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" 257 000,00
UAH з ПДВ
257 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"" 259 000,00
UAH з ПДВ
259 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2019 13:02
Електронний підпис
06 липня 2019 13:01
Тендерна пропозиція.pdf
06 липня 2019 13:01
Лист офшорні зони.pdf
06 липня 2019 13:01
Лист відгук МОЗ.pdf
06 липня 2019 13:01
Кв.ФОП.pdf
06 липня 2019 13:01
Договірна ціна.pdf
06 липня 2019 13:01
Договір МОЗ №21.pdf
06 липня 2019 13:01
Договір МОЗ 27.pdf
06 липня 2019 13:01
Довідка МВС.pdf
06 липня 2019 13:01
Дефектний акт.pdf
06 липня 2019 13:01
ДЕКЛАРАЦИЯ ФОП.pdf
06 липня 2019 13:01
Витяг-ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 14:23
Договір.pdf
02 липня 2019 14:23
Договір.pdf
02 липня 2019 14:23
4.2 Статут.pdf
02 липня 2019 14:23
4.14 Витяг 10.06.2019.pdf
02 липня 2019 14:23
Довідка МТБ.pdf
02 липня 2019 14:23
Довідка персонал.pdf
02 липня 2019 14:23
6. ліцензія.pdf
02 липня 2019 14:23
Додаток 1.pdf
02 липня 2019 14:23
10. Витяг з ПДВ.pdf
02 липня 2019 14:23
Деф. акт.pdf
02 липня 2019 14:23
Захист довкілля.pdf
02 липня 2019 14:23
Довідка субподряд.pdf
02 липня 2019 14:23
Перс дані.pdf
02 липня 2019 14:23
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОРОНЦОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОРОНЦОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2079012918
Відхилено 254 998,73
UAH з ПДВ
12 липня 2019 12:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"
#41242077
Відхилено 257 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 09:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ""
#40239718
Переможець 259 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 10:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ""
#40239718
259 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:42
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 15:56
договір укладений
06 серпня 2019 15:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 254 778,50
UAH (в тому числі ПДВ 42 463,08 UAH)