Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Школа І-ІІІ ступенів №321 Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 22886338 |
Місцезнаходження: | 02222, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Драйзера, 40Б |
Контактна особа: |
Худик Світлана Федорівна +380445150124 shkola321@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2019 13:32 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2019 13:32 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 13:46 |
Очікувана вартість: | 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2019 09:59 |
ТД .doc |
21 червня 2019 09:53 |
ДОГОВІР ПІДРЯДУ .docx |
21 червня 2019 09:59 |
ТД .doc
|
||
21 червня 2019 09:53 |
ДОГОВІР ПІДРЯДУ .docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-12-000006 ● 8aed4699316f4e2c8be60000e270913d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2019 11:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.07.2019 № 133
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.07.2019 № 133
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-06-20-001244-c 20.06.2019
виявлені органом державного
фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень Відповідно до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням інформації, викладеної у висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 16.07.2019 , Школа І-ІІІ ступенів №321 Деснянського району міста Києва повідомляє наступне. ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ за результатами моніторингу закупівлі «UA-2019-06-20-001244-c 20.06.2019 - Поточний ремонт класів НУШ, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-20-001244-c проаналізовано: питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, розкритті тендерних пропозицій, та їх розгляді, порушень не встановлено. За результатами моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог абз. 2 п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», а саме: не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів з номером ID: UA-2019-06-20-001244-c Крім того, відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозиційза. Щодо порушення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» в частині ненакладення електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів з номером UA-2019-06-20-001244-c Школа І-ІІІ ступенів №321 Деснянського району міста Києва повідомляє наступне. Вищевказаними наказом затверджені форми у сфері публічних закупівель, серед яких форми оголошення про проведення відкритих торгів. Визначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Школою І-ІІІ ступенів №321 Деснянського району міста Києва 20.06.2019 було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю «Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи». Була внесена вся обов’язкова інформація, передбачена формою оголошення про проведення відкритих торгів. Електронний цифровий підпис було завантажено (прикріплено), проте через технічну несправність системи файл з ЕЦП не був підтягнутий в систему ProZorro. На сьогоднішній день закупівля UA-2019-06-20-00124 на стадії завершення і підписання договору , тому повторне накладення ЕЦП на оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не є можливим. Підкреслимо, що на прикріплені Школою повідомлення про намір укласти договір (протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.07.2019) електронний цифровий підпис успішно накладено. Із метою недопущення в подальшому порушень наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», законодавства з питань публічних закупівель посадовим особам школи , відповідальним за оприлюднення документів, попереджено про персональну відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та вказано на необхідність здійснення детальної перевірки коректності завантаження інформації в систему ProZorro. Щодо порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, у Т.Д. вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.
2019-07-18 13:21:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ВОРОНЦОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
254 998,73
UAH з ПДВ
|
254 998,73
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" |
257 000,00
UAH з ПДВ
|
257 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"" |
259 000,00
UAH з ПДВ
|
259 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВОРОНЦОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2079012918 |
Відхилено |
254 998,73
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 12:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" #41242077 |
Відхилено |
257 000,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 09:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"" #40239718 |
Переможець |
259 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2019 15:56
|
договір | укладений |
06 серпня 2019 15:55
|