Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп’ютер в комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”)
Очікувана вартість
607 106,00 UAH
UA-2019-06-20-001154-c ● 306bf960d1f64c25ac402b4ea1f34379
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108866 |
Вебсайт: | http://dp.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
Контактна особа: |
Юлія Гунько +380567565611 ufzbodnepr126@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 13:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2019 12:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2019 12:55 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 14:16 |
Очікувана вартість: | 607 106,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 035,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Довідка № 647/29/1/01-2019 від 11.03.2019
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 комплект
Персональний комп’ютер в комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 20 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - загальний фонд державного бюджету | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2019 13:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2019 13:04 |
Додаток 2 2019.doc | |
20 червня 2019 13:04 |
Додаток 4 2019.doc | |
20 червня 2019 13:04 |
Додаток 5 2019.doc | |
20 червня 2019 13:04 |
Додаток 6 2019.doc | |
20 червня 2019 13:04 |
Додаток 1 2019.doc | |
20 червня 2019 13:04 |
Додаток 3 2019.doc | |
20 червня 2019 13:04 |
Додаток 7 2019.doc | |
20 червня 2019 13:04 |
ТД 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 червня 2019 10:36
Дата відповіді: 21 червня 2019 14:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1)Доброго дня, аналоги допускаються.
2)ФОП неплатників ПДВ допускаємо, його цінову пропозицію будемо розглядати як остаточну, нічого додавати не будемо. Якщо учасник платник ПДВ, то його цінову пропозицію будемо розглядати з ПДВ.
2)ФОП неплатників ПДВ допускаємо, його цінову пропозицію будемо розглядати як остаточну, нічого додавати не будемо. Якщо учасник платник ПДВ, то його цінову пропозицію будемо розглядати з ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-20-001154-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:25021641
Дата подання: 08 липня 2019 17:31
невідповідність вимогам п.10 р.3 ТД та п.3 додатку 2
Шановний Тендерний Комітет, звертаємо Вашу увагу щодо невідповідності вимогам Тендерної Документації поданих документів у складі Тендерної Пропозиції Учасника ТОВ "Уліс Сістемс", а саме: 1. згідно пункту 3 Додатку 2 до ТД - Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
"На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати документ, що підтверджує виконання такого (их) договору (-ів), (копію договору, накладної, акту та ін.)"
- ТОВ "Уліс Сістемс" у складі своєї пропозиції НЕ надали копію накладної або акту на підтвердження виконаних зобов'язань за наданим договором
2. згідно пункту 10 розділу 3 ТД Замовником вимагається "довідка(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій"
- Справки про відкриття рахунку та відсутність заборгованності, що надані Учасником датовані 24.06.2019, що більше 10 днів, тому НЕ відповідають вимоги Замовника)
3. Відповідно таблиці Інформація Про Необхідні Технічні, Якісні та Кількісні Характеристики Предмета Закупівлі Замовником вимагається наявність "Не менше 2 USB 2.0" портів, на що Учасник надав відповідний документ із зазначенням моделі запропонованого товару, де позначив наявність 2 портів USB 2.0, що НЕ відповідає інформації, яка надається на офіційному сайті виробника https://psref.lenovo.com/Product/ThinkCentre/ThinkCentre_M720_Tiny
Розгорнути
Згорнути
"На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати документ, що підтверджує виконання такого (их) договору (-ів), (копію договору, накладної, акту та ін.)"
- ТОВ "Уліс Сістемс" у складі своєї пропозиції НЕ надали копію накладної або акту на підтвердження виконаних зобов'язань за наданим договором
2. згідно пункту 10 розділу 3 ТД Замовником вимагається "довідка(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій"
- Справки про відкриття рахунку та відсутність заборгованності, що надані Учасником датовані 24.06.2019, що більше 10 днів, тому НЕ відповідають вимоги Замовника)
3. Відповідно таблиці Інформація Про Необхідні Технічні, Якісні та Кількісні Характеристики Предмета Закупівлі Замовником вимагається наявність "Не менше 2 USB 2.0" портів, на що Учасник надав відповідний документ із зазначенням моделі запропонованого товару, де позначив наявність 2 портів USB 2.0, що НЕ відповідає інформації, яка надається на офіційному сайті виробника https://psref.lenovo.com/Product/ThinkCentre/ThinkCentre_M720_Tiny
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2019 18:21
Доброго дня!
Вашу вимогу буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Вашу вимогу буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Номер вимоги: UA-2019-06-20-001154-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:25021641
Дата подання: 11 липня 2019 17:07
невідповідність вимогам
Шановний Замовнику, вимагаємо ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ Тендерної Пропозиції "ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВА «ПК-СЕРВІС»" внаслідок порушення вимог Тендерної Документації, а саме пукту 11 додатку 4 "Зауваження з якості та укомплектованості повинні бути усунені постачальником протягом 10 (десяти) днів, про що учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист." . Учасник не надав відповідного Гарантійного Листа. Звертаємо Вашу УВАГУ на те, що порушено форму подачі документів ТД ,а саме вимогу "документи, указані в підпунктах 1-15 цього пункту подаються в сканованому вигляді окремими файлами через електронну систему у форматі PDF ", Учасник подав всі документи одним файлом.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2019 18:55
Шановний учаснику, надаємо пояснення на вимогу:
1. Вимога Тендерної Документації, а саме пункту 11 додатку 4 "Зауваження з якості та укомплектованості повинні бути усунені постачальником протягом 10 (десяти) днів, про що учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист", була виконана учасником ТОВ «НВП «ПК–Сервіс» в гарантійному листі-згоді з умовами договору, запропонованому в Додатку 5, де в п. 2.4 вказано: "Час відновлення працездатності устаткування, що поставляється, по гарантійних ремонтах - до 10 робочих днів. Якщо час гарантійного ремонту устаткування перевищує 10 робочих днів, на час ремонту Постачальник надає рівноцінне устаткування або окремі вузли" - (розділ V пункт 2 формальні несуттєві помилки, інформація з певних питань, відповідність якої можна встановити з інших документів)
2. Порушення форми подачі документів вважається формальними несуттєвими помилками та не впливають на зміст пропозиції
1. Вимога Тендерної Документації, а саме пункту 11 додатку 4 "Зауваження з якості та укомплектованості повинні бути усунені постачальником протягом 10 (десяти) днів, про що учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист", була виконана учасником ТОВ «НВП «ПК–Сервіс» в гарантійному листі-згоді з умовами договору, запропонованому в Додатку 5, де в п. 2.4 вказано: "Час відновлення працездатності устаткування, що поставляється, по гарантійних ремонтах - до 10 робочих днів. Якщо час гарантійного ремонту устаткування перевищує 10 робочих днів, на час ремонту Постачальник надає рівноцінне устаткування або окремі вузли" - (розділ V пункт 2 формальні несуттєві помилки, інформація з певних питань, відповідність якої можна встановити з інших документів)
2. Порушення форми подачі документів вважається формальними несуттєвими помилками та не впливають на зміст пропозиції
Номер вимоги: UA-2019-06-20-001154-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:25021641
Дата подання: 15 липня 2019 11:19
повторне звернення з приводу НЕВІДПОВІДНОСТІ тендерної пропозиції
шановний Замовнику, дякуємо за пояснення щодо нашої ВИМОГИ, але ми не згодні із позицією організатора, що ВИМОГА пукту 11 додатку 4 ТД, "була виконана учасником ТОВ «НВП «ПК–Сервіс» в гарантійному листі-згоді з умовами договору", тому як
МАЄ МІСЦЕ ПОРУШЕННЯ ОКРЕМОГО ПУНКТУ Вимог Тендерної Документації - Учасник не надав "відповідного Гарантійного Листа".
Ми вважаємо, що порушення ОКРЕМО ВИЗНАЧЕНОГО ПУНКТУ Вимог Тендерної документації, а саме повна відсутність документу, який вимагається - не правомірно класифікувати як "несуттєва помилка"
Розгорнути
Згорнути
МАЄ МІСЦЕ ПОРУШЕННЯ ОКРЕМОГО ПУНКТУ Вимог Тендерної Документації - Учасник не надав "відповідного Гарантійного Листа".
Ми вважаємо, що порушення ОКРЕМО ВИЗНАЧЕНОГО ПУНКТУ Вимог Тендерної документації, а саме повна відсутність документу, який вимагається - не правомірно класифікувати як "несуттєва помилка"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2019 10:52
Шановний учаснику! надаємо пояснення на вашу вимогу: В розділі III Тендерної Документації п. 6 вказано «Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.» Пропозиція учасника ТОВ «НВП «ПК–Сервіс» повністю відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, тобто, немає підстав відхилити пропозицію ТОВ «НВП «ПК–Сервіс».
До того ж, в вимогах з якості, викладених у Додатку 4, сказано: «учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист», а не "відповідного Гарантійного Листа", як вказано у вас у вимозі. Гарантійний лист, який надав учасник ТОВ «НВП «ПК–Сервіс» у складі своєї тендерної пропозиції, цілком запевняє нас як замовника у якості пропонованого товару.
Також тендерним комітетом було розглянуто документи ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:25021641 де було виявлено недолік, а саме висновок державної санітарно-епідемілогічної еспертизи на персональні комп'ютери завантажено частково (1 стр).
До того ж, в вимогах з якості, викладених у Додатку 4, сказано: «учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист», а не "відповідного Гарантійного Листа", як вказано у вас у вимозі. Гарантійний лист, який надав учасник ТОВ «НВП «ПК–Сервіс» у складі своєї тендерної пропозиції, цілком запевняє нас як замовника у якості пропонованого товару.
Також тендерним комітетом було розглянуто документи ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:25021641 де було виявлено недолік, а саме висновок державної санітарно-епідемілогічної еспертизи на персональні комп'ютери завантажено частково (1 стр).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Уліс Сістемс" |
519 036,00
UAH з ПДВ
|
452 213,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВП "ПК-Сервіс" |
497 946,00
UAH з ПДВ
|
452 214,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" |
520 775,00
UAH з ПДВ
|
452 325,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шашко |
577 200,00
UAH з ПДВ
|
458 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Уліс Сістемс" #20049451 |
Відхилено |
452 213,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 13:25
|
ТОВ "НВП "ПК-Сервіс" #35446439 |
Переможець |
452 214,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2019 13:18
|
додаткова угода № 1-1046.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2019 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2019 11:50
|
Договір 2907.pdf | укладений |
29 липня 2019 11:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 2907 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1046 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |