Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари в асортименті (джерело фінансування – власні кошти КП «Міський магазин»)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-06-20-001022-b 05204c1d0cfb4b6ea4c5f0b2579ac26c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лугова-Купрієнко Ірина Іванівна

380673831982 tender_kpmag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міський магазин" виконавчого органу Київради
Код ЄДРПОУ: 36927573
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, вул. Басейна, б. 1/2-А
Контактна особа: Лугова-Купрієнко Ірина Іванівна
380673831982
tender_kpmag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 23:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 15:55
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари в асортименті (джерело фінансування – власні кошти КП «Міський магазин»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7005 штуки
Канцелярські товари в асортименті (джерело фінансування – власні кошти КП «Міський магазин»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, місто Київ, Київ, Пушкінська, 32 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлені Товари здійснюється Покупцем на підставі рахунку-фактури в строк до 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Покупцем рахунку-фактури. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 червня 2019 10:28
Дата відповіді: 21 червня 2019 11:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вимогами оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель не передбачено надання «аналогів» до товарів зазначених у додатку 1 до Оголошення. Відповідно до пункту 11 наказу державного підприємства «Прозорро» «Про затверження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.03.2019 № 10 (далі – Інструкція) – ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/ приведеної ціни. Таким чином, на етапі розгляду пропозицій учасників визначальною буде ціна (остаточна). Також повідомляємо, що згідно з абзацом п’ятим пункту 3 Інструкції, учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з Інструкцією. Тому, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці, незалежно від системи оподаткування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 104 620,80
UAH з ПДВ
102 099,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" 128 000,00
UAH з ПДВ
102 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 114 162,72
UAH з ПДВ
103 752,96
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 119 186,74
UAH з ПДВ
104 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 18:14
цінова пропозиція.pdf
01 липня 2019 18:14
Справка ПРИВАТ БАНК.pdf
01 липня 2019 18:14
Статут.PDF
01 липня 2019 18:14
svid_pdv.pdf
01 липня 2019 18:14
vytyag_z_reestru.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
Переможець 102 099,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 16:53

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
102 099,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір канцелярія.pdf укладений
08 липня 2019 16:25