Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари в асортименті (джерело фінансування – власні кошти КП «Міський магазин»)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-06-20-001022-b ● 05204c1d0cfb4b6ea4c5f0b2579ac26c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міський магазин" виконавчого органу Київради |
Код ЄДРПОУ: | 36927573 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , Київська обл., Київ, вул. Басейна, б. 1/2-А |
Контактна особа: |
Лугова-Купрієнко Ірина Іванівна 380673831982 tender_kpmag@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2019 15:55 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярські товари в асортименті (джерело фінансування – власні кошти КП «Міський магазин»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7005 штуки
Канцелярські товари в асортименті (джерело фінансування – власні кошти КП «Міський магазин»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01004, Україна, місто Київ, Київ, Пушкінська, 32 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлені Товари здійснюється Покупцем на підставі рахунку-фактури в строк до 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Покупцем рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2019 14:35 |
Оголошення_канцелярія.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 червня 2019 10:28
Дата відповіді: 21 червня 2019 11:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вимогами оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель не передбачено надання «аналогів» до товарів зазначених у додатку 1 до Оголошення. Відповідно до пункту 11 наказу державного підприємства «Прозорро» «Про затверження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.03.2019 № 10 (далі – Інструкція) – ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/ приведеної ціни. Таким чином, на етапі розгляду пропозицій учасників визначальною буде ціна (остаточна). Також повідомляємо, що згідно з абзацом п’ятим пункту 3 Інструкції, учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з Інструкцією. Тому, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці, незалежно від системи оподаткування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2019 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
104 620,80
UAH з ПДВ
|
102 099,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
128 000,00
UAH з ПДВ
|
102 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
114 162,72
UAH з ПДВ
|
103 752,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
119 186,74
UAH з ПДВ
|
104 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" #38703681 |
Переможець |
102 099,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2019 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір канцелярія.pdf | укладений |
08 липня 2019 16:25
|