Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання комп’ютерного обладнання для комунального некомерційного підприємства "Міська дитяча клінічна лікарня м. Львова" на вул. Пилипа Орлика,4
Очікувана вартість
335 000,00 UAH
UA-2019-06-20-000998-b 52ccb2b511c646429b5711d176f28f56
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гонтарева Дарія Мирославівна

380322917651 buhg_mdkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛЬВОВА"
Код ЄДРПОУ: 22331468
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, П.ОРЛИКА, будинок 4
Контактна особа: Гонтарева Дарія Мирославівна
380322917651
buhg_mdkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 липня 2019 15:08
Очікувана вартість: 335 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Придбання комп’ютерного обладнання для комунального некомерційного підприємства "Міська дитяча клінічна лікарня м. Львова" на вул. Пилипа Орлика,4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, Пилипа Орлика,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та накладної. Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника. Джерело фінансування: бюджет розвитку. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 09:58
Рішення про внесення змін.doc
25 червня 2019 09:58
Тендерна документація.doc
20 червня 2019 14:30
Проект договору.docx
20 червня 2019 14:30
технічні вимоги.docx
25 червня 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 09:58
Рішення про внесення змін.doc
25 червня 2019 09:58
Тендерна документація.doc
20 червня 2019 14:29
Тендерна документація.doc
20 червня 2019 14:30
Проект договору.docx
20 червня 2019 14:30
технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Електронна банківська гарантія
Дата подання: 24 червня 2019 12:02
Дата відповіді: 25 червня 2019 09:44
Доброго дня! «Набрала чинності постанова Правління НБУ від 25 січня 2018 р. № 5 про внесення змін до Положення про порядок здійснення банками за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639, відповідно до якої виключено розділення гарантій на безвідкличну, безумовну, умовну та відкличну. Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни до п. 2 Розділу 3. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", шляхом видалення вимог до БГ, а саме: "безвідкличної, безумовної"!»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Електронна банківська гарантія
Дата подання: 26 червня 2019 15:58
Дата відповіді: 02 липня 2019 10:48
Доброго дня! Банківська установа відмовила на наш запит надати копію ліцензії та копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Пропонуємо узгодити цей момент а також просимо погодитись на Банківську гарантію без грошового покриття, яка також має свою силу в підсумковому відбору учасників. Дякую!
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ЗУ «Про банки та банківську діяльність» банківська ліцензія – це документ, який видається Національним банком України в порядку та на умовах визначених даним законом, на підставі якого банки та філії іноземних банків мають право здійснювати банківську діяльність. Відтак, ліцензія та документ про повноваження особи необхідні для встановлення права на зайняття банківською діяльністю та права на підписання договорів гарантії, що підтвердить дійсність забезпечення тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 333 759,90
UAH з ПДВ
333 759,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" 334 906,40
UAH з ПДВ
334 906,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 10:09
Електронний підпис
17 липня 2019 10:07
довідка ДФС.pdf
16 липня 2019 14:33
Електронний підпис
16 липня 2019 14:32
МВС_Пилипович_13.07.2019.rar
08 липня 2019 15:41
Електронний підпис
08 липня 2019 15:39
Проект договору .pdf
08 липня 2019 15:39
гарантія.rar
08 липня 2019 15:39
технічна частина.pdf
08 липня 2019 15:39
Цінова пропозиція .pdf

Публічні документи

08 липня 2019 17:46
технічні хар.pdf
08 липня 2019 17:46
Проект договору (3).pdf
08 липня 2019 17:46
КП ЛЛ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
Переможець 333 759,90
UAH з ПДВ
15 липня 2019 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
333 759,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2020 11:16
sndt745f Додаткова угода № 2 компютери.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 11:19
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2019 11:24
sndt4488 Дод. угода № 1 Компютери.pdf зміни до договору
02 серпня 2019 11:19
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 12:52
sndt4d52 Договір на Компютери.pdf укладений
26 липня 2019 12:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: ТЕ19-0726/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору.
Номер договору про закупівлю: ТЕ19-0726/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 333 759,90
UAH (в тому числі ПДВ 55 626,65 UAH)